10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок "Як дівчинка Буквар образила"

Про матеріал

Даний урок Навчання грамоти проводиться у післябукварний період, коли діти вже гарно і свідомо читають, уміють висловлювати власну думку. На уроці вони вчаться аналізувати, порівнювати, узагальнювати, виділяти головне, працювати з індивідуальними папками, в яких викладено матеріал з розвитку наочно-образного і абстрактно-логічного мислення. На уроці використовуються інтерактивні ігри"асоціативний кущ", "мікрофон" та інші.

Перегляд файлу

 УРОК  НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ.   1  КЛАС.                                                                                                             ТЕМА « ЯК  ДІВЧИНКА  БУКВАР  ОБРАЗИЛА»

МЕТА : Вчити дітей читати, аналізувати, порівнювати, узагальнювати, виділяти головне. Розвивати наочно-образне і абстрактно-логічне мислення, уміння працювати в парах. Формувати розуміння доброти. Виховувати бережливе ставлення до книги.

                                       ХІД  УРОКУ

  1. Постановка навчальних задач.
  2. Розвиток мовленевого апарату:
  1. Артикуляційні вправи ( чистимо зуби, смачне варення, конячка, стук, індик без голосу, індик з голосом ).
  2. Скоромовки.
  1. Розвиток оперативного поля читання:
  1.  Таблиці Шульте;
  2.  Зорові диктанти;
  3.  Пошукові таблиці.
  1. Робота з Букварем. « Як дівчинка Буквар образила».
  • Як ви думаєте, про що ця казка?
  1. Читає вчитель.
  2.  Словникова робота ( прикро, вітрило, палітурка, порох)-слова демонструються на дошці. Пояснення.
  3.  Самостійне напівголосне читання « бджоли».
  • Про кого ця казка?
  1. Читання « ланцюжком»
  2.  Тестове опитування ( див. додаток)
  3.   Розвиток образно-логічного мислення:
  • Озвучити ілюстрації (до тексту; вчитель демонструє на дошці);
  •  Поставити їх у правильному порядку;
  •  Що виражають ці обличчя ( малюнки смайликів на дошці );
  •  Що міг би прочитати кожен із цих чоловічків-смайликів?  Знайти в тексті.
  1. Фізкультхвилинка: « Ми усі одна сім’я…»
  2. « Асоціативний кущ»:
  • Яка, на вашу думку, дівчинка: добра чи зла?
  •  А що, по вашому, є Доброта? ( любов, допомога, милосердя, жалість, турбота, чуйність, співчуття ). Вчитель формує на дошці квітку із пелюсток зі словами.
  • А яка Доброта на смак ( солодка чи гірка), на колір (чорна чи різнобарвна), на дотик (колюча чи м’якенька), за формою (кругленька чи з гострими кутами) ?
  • Як ви думаєте: у поняття Доброта входить бережливе ставлення до книги?
  • А що означає: берегти книгу?
  • Що дає нам книга, чому вчить?
  1. Тренінг інтелекту школярів.
  • А ще книги вчать нас мислити.

Учні виконують завдання із серії « логічна мозаїка»(заховані літери, малюнковий шифр, невідомі слова).

  1.  Гра « Чарівна паличка»: загадай добру справу.
  2.  Творча лабораторія « Розфарбуй Квітку-добро».
  3.  Підсумки уроку. Вправа « мікрофон».

 

Додаток.                ТЕСТОВЕ  ОПИТУВАННЯ:

 

  1. Дівчинка пішла:

- до школи

- до дитсадка

    2. Мама їй дала:

        - ляльку

        - Буквар

    3. Дівчинка швидко навчилася:

        - малювати

        - читати

    4. Дівчинка сховала Буквар:

        - між старими газетами

        - в лялькову шафу

     5. Одного разу після школи дівчинка читала:

        - Буквар

        - книгу з червоним вітрилом на палітурці

     6. Раптом дівчинка почула:

        - веселу пісеньку

        - тоненький-тоненький голосок

     7. Це до дівчинки звертався:

        - Буквар

        - маленька дитина

     8. Як повела себе дівчинка:

        - витерла порох з палітурки Букваря

        - не звернула ні на що уваги

      9. Дівчинка:

         - попросила не турбувати її більше

         - попросила пробачення у Букварика

       10. Дівчинка:

          - поставила Буквар на полицю поряд з найцікавішими книгами

          - знову поклала його між старими газетами

 

 

 

Підготувала вчитель початкових класів Шаповолова О.О.

 

 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку