Даний урок Навчання грамоти проводиться у післябукварний період, коли діти вже гарно і свідомо читають, уміють висловлювати власну думку. На уроці вони вчаться аналізувати, порівнювати, узагальнювати, виділяти головне, працювати з індивідуальними папками, в яких викладено матеріал з розвитку наочно-образного і абстрактно-логічного мислення. На уроці використовуються інтерактивні ігри"асоціативний кущ", "мікрофон" та інші.
УРОК НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. 1 КЛАС. ТЕМА « ЯК ДІВЧИНКА БУКВАР ОБРАЗИЛА»
МЕТА : Вчити дітей читати, аналізувати, порівнювати, узагальнювати, виділяти головне. Розвивати наочно-образне і абстрактно-логічне мислення, уміння працювати в парах. Формувати розуміння доброти. Виховувати бережливе ставлення до книги.
ХІД УРОКУ
Учні виконують завдання із серії « логічна мозаїка»(заховані літери, малюнковий шифр, невідомі слова).
Додаток. ТЕСТОВЕ ОПИТУВАННЯ:
- до школи
- до дитсадка
2. Мама їй дала:
- ляльку
- Буквар
3. Дівчинка швидко навчилася:
- малювати
- читати
4. Дівчинка сховала Буквар:
- між старими газетами
- в лялькову шафу
5. Одного разу після школи дівчинка читала:
- Буквар
- книгу з червоним вітрилом на палітурці
6. Раптом дівчинка почула:
- веселу пісеньку
- тоненький-тоненький голосок
7. Це до дівчинки звертався:
- Буквар
- маленька дитина
8. Як повела себе дівчинка:
- витерла порох з палітурки Букваря
- не звернула ні на що уваги
9. Дівчинка:
- попросила не турбувати її більше
- попросила пробачення у Букварика
10. Дівчинка:
- поставила Буквар на полицю поряд з найцікавішими книгами
- знову поклала його між старими газетами
Підготувала вчитель початкових класів Шаповолова О.О.