Розробка уроку для 2 класу розрахована на 1 навчальну годину. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.
Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»
курс «Health»
Назва уроку №2-3: Як фізична активність допомагає вашому тілу? |
||
Концепція уроку |
Правильне харчування, визволення від вродливих привидів грають головну роль у підтримці та посиленні здоров'я людини |
|
Методологія |
Моделювання, проблемно-розвиваюче навчання, метод евристичних питань, дослідницько-пізнавальна діяльність |
|
Мета |
Показати роль фізичної активності в зміцненні здоров'я |
|
Цільова аудиторія |
2 клас, 7-8 років |
|
Тривалість |
3 навчальні години |
|
Місце проведення |
Класна кімната, шкільний майданчик |
|
Матриця компетенцій |
К-1 |
знає принципи здорового харчування і розуміє користь від фізичної активності |
К-2 |
описують приклади ефективного поєднання здорового харчування і фізичної активності; |
|
К-3 |
дотримується розробленою вчителем інструкції з здорового харчування і виконанню фізичних вправ |
|
К-4 |
визначається як набуття учнями компетентності щодо збереження власного життя і зміцнення здоров’я, дотримання правил і настанов здорового способу життя; |
|
Обладнання до уроку |
Старі журнали (спортивні та фітнес-видання) і газети, які маскують стрічка, пластикові банки або пляшки і металеві банки різної маси, стаканчики, пластилін, дерев’яні палички, презентація. |
|
Попередня підготовка |
Відео, обладнання до уроку для практичної та експериментальної діяльності. |
|
Структура уроку |
1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняття і осмислення нового:
2. Основна частина:
Які частини тіла використовуються в цих рухах? Як ці дії можуть допомогти вашому тілу? Яку фізичну активність ви можете додати в цей список?
1) Перевіряємо гнучкість Діти сідають на підлогу, ноги витягнуті перед собою. Злегка нахиляються вперед і намагаються торкнутися пальців ніг пальцями. Діти встають, кладуть одну ногу прямо позаду іншої ноги на підлозі, трохи нахиляючись вперед. Роблять те ж саме і для іншої ноги. Сідають і намагаються знову торкнутися пальців ніг.
2) Вправи на витривалість. Тримаючи обтяження в руках (пляшки з водою), діти згинають лікті до плечей, як би піднімаючи тяжкості, в 3-4 рази. Повторюють рух, збільшивши вагу.
3. Інсайт: вправи збільшують витривалість; тобто м'язи можуть виконувати навантаження протягом більш тривалого часу. Чим сильніше м'язи, тим легше підняти важку вагу. Продовжуючи піднімати «вагу», м'язи стануть сильнішими і діти будуть здатні піднімати більш важкі вантажі протягом більш тривалого періоду часу (витривалість). Такі вправи, як віджимання, підйом ваги можуть також посилити м'язи рук.
діти стрибають повільно протягом однієї хвилини, потім стрибають швидко протягом однієї хвилини. після кожної хвилини діти перевіряють свій пульс або звертають увагу на своє самопочуття і відчуття (в 3 - 7 років - 90 - 110 ударів в хвилину).
Як ви себе почуваєте (діти звертають увагу на те, як змінилося дихання, як швидко б'ється серце).
Чи приносить фізична активність користь вашому серцю? Чому нам потрібне сильне серце? (Серце доставляє кисень і поживні речовини в наші м'язи і органи). Серце - це м'яз, яка як і більшість інших м'язів нашого тіла, потребує вправах. Коли ви відпочиваєте, ваше серце працює повільніше, а пульс сповільнюється. Коли ви активні (наприклад, після бігу підтюпцем), ваше серце починає битися швидше, щоб доставити кисню до м'язів, це призводить до більш високого пульсу 4. Вправи на рефлексію: У робочих аркушах (№1) діти малюють позначки:
5. Інсайт. Діти можуть пояснити роль фізичної активності в зміцненні здоров'я людини. Стародавні люди були фізично активні. «Навіть самі треновані і заслужені спортсмени сьогодні не йдуть ні в яке порівняння з древніми людьми», - стверджує доктор Колін Шоу з Кембриджського університету. На змаганнях стародавні мисливці легко б перемогли сьогоднішніх світових та олімпійських чемпіонів. Перехід від збирання до землеробства тисячі років тому привів людину до того, що він має зараз - ожиріння, мінімальна рухова активність. юди розгубили свої фізичні навички в той момент, коли перейшли від полювання і збирання до обробітку землі і вирощування зернових культур і худоби. Завдання чоловіків і жінок розділилися, загальна рухова активність знизилася, і, як результат, фізична витривалість стала падати з кожним поколінням. В основному зміни торкнулися чоловіків - вони перестали бігати на довгі відстані, перестали тягати на плечах важку здобич. Щоденні фізичні вправи стали на порядок легше». |
.
www.mainschool.com