Урок (Як фізична активність допомагає вашому тілу?)

Про матеріал

Розробка уроку для 2 класу розрахована на 1 навчальну годину. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.

Перегляд файлу

 

Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»

курс «Health»

 

Назва уроку №2-3: Як фізична активність допомагає вашому тілу?

Концепція уроку

Правильне харчування, визволення від вродливих привидів грають головну роль у підтримці та посиленні здоров'я людини

Методологія

Моделювання, проблемно-розвиваюче навчання, метод евристичних питань, дослідницько-пізнавальна діяльність

Мета

Показати роль фізичної активності в зміцненні здоров'я

Цільова аудиторія

2 клас, 7-8 років

Тривалість

3 навчальні години

Місце проведення

Класна кімната, шкільний майданчик

Матриця компетенцій

К-1

знає принципи здорового харчування і розуміє користь від фізичної активності

К-2

описують приклади ефективного поєднання здорового харчування і фізичної активності;

К-3

дотримується розробленою вчителем інструкції з здорового харчування і виконанню фізичних вправ

К-4

визначається як набуття учнями компетентності щодо збереження власного

життя і зміцнення здоров’я, дотримання правил і настанов здорового способу життя;

Обладнання до уроку

Старі журнали (спортивні та фітнес-видання) і газети, які маскують стрічка, пластикові банки або пляшки і металеві банки різної маси, стаканчики, пластилін, дерев’яні палички, презентація.

Попередня підготовка

Відео, обладнання до уроку для практичної та експериментальної діяльності.

Структура уроку

1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняття і осмислення нового:

  • постановка пізнавальної задачі, метод евристичних питань (Чому стародавні люди були більш здоровими, ніж сучасні люди?)

2. Основна частина:

  • Колажування: використовуючи старі журнали, каталоги та газети, діти знаходять фотографії людей, які виконують різні фізичні вправи або зайняті фізичною активністю (домашні справи, ігри у дворі ...), наклеюють фото і роблять набори карток (включають фото людей різного віку і обох статей ).
  • Моделювання: використовуючи кожну картку, вчитель просить назвати і продемонструвати один з видів фізичної активності.
  • Питання до завдання:

Які частини тіла використовуються в цих рухах?

Як ці дії можуть допомогти вашому тілу?

Яку фізичну активність ви можете додати в цей список?

  • Висновок: будь-яка фізична активність - може принести користь організму, посилює м'язи, робить системи організму більш ефективними і може знизити вплив стресу.
  • Спостереження: заповнення листа активності.
  • Інструкція: діти повинні вести запис будь-якого фізичного активності, яку вони виконують наступні кілька днів. Поруч з назвою діяльності вказують, як часто вони виконують свою діяльність (кожен день, два рази на тиждень, тільки по вівторках) і як довго вони виконують свою діяльність (одна година, близько 10 хвилин).
  • Дослідження: досліджуємо вплив різних видів руху на організм.

1) Перевіряємо гнучкість

Діти сідають на підлогу, ноги витягнуті перед собою. Злегка нахиляються вперед і намагаються торкнутися пальців ніг пальцями.

Діти встають, кладуть одну ногу прямо позаду іншої ноги на підлозі, трохи нахиляючись вперед. Роблять те ж саме і для іншої ноги.

Сідають і намагаються знову торкнутися пальців ніг.

  • Питання: На скільки ще ви можете розтягнутися на цей раз?
  • Інсайт: діти виявляють, що з розтягнутими м'язами ніг гнучкість збільшується, і вони можуть досягати ще більшого). Учитель пояснює, що деякі вправи допомагають зміцнити м'язи, якщо їх повторювати кілька разів.

2) Вправи на витривалість.

Тримаючи обтяження в руках (пляшки з водою), діти згинають лікті до плечей, як би піднімаючи тяжкості, в 3-4 рази.

Повторюють рух, збільшивши вагу.

  • Питання до завдання: Що було простіше піднімати?

3. Інсайт: вправи збільшують витривалість; тобто м'язи можуть виконувати навантаження протягом більш тривалого часу. Чим сильніше м'язи, тим легше підняти важку вагу. Продовжуючи піднімати «вагу», м'язи стануть сильнішими і діти будуть здатні піднімати більш важкі вантажі протягом більш тривалого періоду часу (витривалість). Такі вправи, як віджимання, підйом ваги можуть також посилити м'язи рук.

  • Вправи, які допомагають зберегти здоров'я серця і легенів. Пульс - показник здоров'я людини.
  • Відео про будову та роботу серця: https://www.youtube.com/watch?v=IK0Lui_JC1o

 

  • Моделювання: наклейте на зап'ясті шматочок пластиліну і вставте в нього зубочистку - ви побачите, як паличка ритмічно коливається - це і є удари пульсу!
  • Практична діяльність: Як розрахувати пульс? https://www.youtube.com/watch?v=l8vHXLWvXTc

діти стрибають повільно протягом однієї хвилини, потім стрибають швидко протягом однієї хвилини.

після кожної хвилини діти перевіряють свій пульс або звертають увагу на своє самопочуття і відчуття (в 3 - 7 років - 90 - 110 ударів в хвилину).

  • Питання до завдання:

Як ви себе почуваєте (діти звертають увагу на те, як змінилося дихання, як швидко б'ється серце).

  • Питання для обговорення:

Чи приносить фізична активність користь вашому серцю?

Чому нам потрібне сильне серце? (Серце доставляє кисень і поживні речовини в наші м'язи і органи).

Серце - це м'яз, яка як і більшість інших м'язів нашого тіла, потребує вправах. Коли ви відпочиваєте, ваше серце працює повільніше, а пульс сповільнюється. Коли ви активні (наприклад, після бігу підтюпцем), ваше серце починає битися швидше, щоб доставити кисню до м'язів, це призводить до більш високого пульсу

4. Вправи на рефлексію:

У робочих аркушах (№1) діти малюють позначки:

  • ! - у мене все виходе
  • ? - у мене НЕ виходе буті здоровим, мені потрібна допомога!

5. Інсайт.

Діти можуть пояснити роль фізичної активності в зміцненні здоров'я людини. Стародавні люди були фізично активні.

«Навіть самі треновані і заслужені спортсмени сьогодні не йдуть ні в яке порівняння з древніми людьми», - стверджує доктор Колін Шоу з Кембриджського університету. На змаганнях стародавні мисливці легко б перемогли сьогоднішніх світових та олімпійських чемпіонів. Перехід від збирання до землеробства тисячі років тому привів людину до того, що він має зараз - ожиріння, мінімальна рухова активність. юди розгубили свої фізичні навички в той момент, коли перейшли від полювання і збирання до обробітку землі і вирощування зернових культур і худоби. Завдання чоловіків і жінок розділилися, загальна рухова активність знизилася, і, як результат, фізична витривалість стала падати з кожним поколінням.

В основному зміни торкнулися чоловіків - вони перестали бігати на довгі відстані, перестали тягати на плечах важку здобич. Щоденні фізичні вправи стали на порядок легше».

 

  

.

www.mainschool.com

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку