Даний проект сприяє формуванню у свідомості молодого покоління розуміння важливості ведення здорового способу життя. Завдяки йому створюються умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.
Навчальний проект, основи здоров’я, 4 клас
«Здоров’я – всьому голова»
Підготувала Тулінова О.Д.,
учитель початкових класів
ЗОШ №3 Покровської міської ради
Здоров’я дитини –
багатство родини!
Здоров’я народу –
багатство країни!
МЕТА ПРОЕКТУ
Формування здорового способу життя у свідомості дітей. Збереження та зміцнення здоров’я особистості молодшого школяра: соціального, психічного, фізичного та духовного.
Виховання культури здоров’я, валеологізації навчально-виховного процесу, застосування нових методик та технологій щодо формування позитивної мотивації та розвиток життєвих навичок, що сприяють дотримання здорового способу життя молодших школярів у тісній співпраці з батьками.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ
ТИП ПРОЕКТУ: тематично – цільовий, короткостроковий.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ
Добре відомо, що зміни в економічному та соціальному середовищі, зумовлені технічним процесом у даний час, справили надзвичайно серйозний вплив на здоров’я населення в усьому світі. Дійсно, стало істотне погіршення багатьох показників стану здоров’я дітей ( впродовж останніх 10 – 15 років відбулося підвищення рівня захворюваності й поширення хвороб серед дітей майже за всіма класами хвороб ). Тому сьогодні стан здоров’я є глобальною проблемою всього людства і молоді зокрема.
Саме цьому виникає потреба реалізувати проект « Здоров’я – всьому голова » з основ здоров’я , метою якого – формування у свідомості молодого покоління розуміння важливості ведення здорового способу життя. Це визначається підвищенням вимог до маленьких представників нового суспільства, проблемою формування творчості, всебічно розвиненої особистості, яка здатна пізнавати, знаходити шляхи розв’язання назрілих проблем, діяти в нестандартних ситуаціях, відкривати нове, глибоко усвідомлювати свій досвід, висувати оригінальні ідеї. Сприяючи розвитку кращих якостей особистості, ми готуємо наших дітей до змін, які відбуваються і відбуватимуться в житті суспільства – соціальних, політичних, наукових і технологічних.
Одним з найперших суспільних середовищ для дитини є школа, головне призначення якого – соціальна адаптація дитини до умов життя в товаристві незнайомих дітей і дорослих, виховання ціннісного ставлення до довкілля, людей, самої себе. Саме школа має забезпечити фізичне, психічне, духовне здоров’я дитини, її всебічний гармонійний розвиток набуття життєвого досвіду, стати своєрідним посередником між сім’єю та широким світом.
Виховати дітей належить так, щоб вони були цілковито здорові, могли жити у суспільстві, про яке ми, дорослі, самі не маємо уявлення – таке парадоксальне завдання стоїть сьогодні перед батьками та педагогами.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ учні 4 класу, що взаємодіють з робочою групою, учителем та батьківською громадою.
АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
Перед тим, як команди почнуть працювати, варто обговорити й записати правила роботи в проектних групах. Ці норми дуже важливі, тому їх варто обговорити і перевірити, чи всі їх розуміють, а також заздалегідь вирішити, що можна зробити, якщо хтось їх виразно порушує.
*Кожен бере відповідальність за своє завдання.
*Якщо не можеш собі порадити, попроси допомоги.
*Дискутуємо, але не атакуємо і не принижуємо.
*Уважно слухаємо кожного, не перебиваємо.
*Дбаємо, щоб усі члени колективу були залучені до роботи й відчували свою важливість.
ЗДОРОВ’Я – НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ, ЩО МАЄ ЛЮДИНА. БЕРЕЖІТЬ ЙОГО!!!
ЗДОРОВА ДИТИНА – ЗАПОРУКА ЗДОРОВОЇ НАЦІЇ