Урок "Як людина сприймає інформацію"

Про матеріал
Тема: Як людина сприймає інформацію. Мета уроку: Навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію; з’ясувати за допомогою чого людина сприймає інформацію; розвивальна: розвивати кругозір дітей, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховна: виховувати дисциплінованість, обережність.
Перегляд файлу

Тема: Як людина сприймає інформацію.

Мета уроку: Навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію; з’ясувати за допомогою чого людина сприймає інформацію; розвивальна: розвивати кругозір дітей, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховна:  виховувати дисциплінованість, обережність.

Обладнання: малюнки «Правила безпеки»,різні зображення, що передають інформацію, натуральна  наочність, підручник.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Повторення правил за допомогою малюнків

II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми уроку.

Яку інформацію можна отримати за допомогою цих картинок?

Сьогодні ми з’ясуємо як людина сприймає інформацію.

III. Вивчення нового матеріалу.

  1. Давайте з’ясуємо, за допомогою чого ми можемо сприймати інформацію з навколишнього світу. А зробимо ми це за допомогою маленьких досліджень.
  1. Заплющте очі. Що ви бачите? Правда, нічого!? Розплющте очі. Що тепер ви бачите? Отже за допомогою чого ми сприйняли інформацію? Правильно, за допомогою зору.
  2. Звучить музика. А за допомогою чого ми зараз отримали інформацію? (за допомогою слуху)
  3. А тепер понюхайте ось це яблучко, що ви відчуваєте. За допомогою чого ми відчули запах?
  4. Тепер візьміть в руки цього зайчика, що ви можете про нього сказати? За допомогою чого ви це відчули? (дотик)
  5. А тепер спробуйте ці цукерки. Які вони? За допомогою чого ви це зрозуміли? (смак)

Отже ми з’ясували, що людина отримує інформацію за допомогою зору, слуху, нюху, дотику та смаку.

  1. Робота з підручником

Ст. 12. Ознайомлення з новим матеріалом. Виконання завдань.

  1. Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.

IV. Робота за комп'ютером.

«Сходинки до інформатики», вправа «Розібрані малюнки»

 З лівого боку ви бачите зразок, а з правого деталі. З цих деталей вам треба скласти малюнок, який ви бачите зліва.

Релаксація

Дитині потрібно покласти підборіддя на руки, тим самим зафіксувавши голову в нерухомому стані, щоб вона не крутилася в різні боки. Потрібно підняти очі вгору, потім вниз. Так проробити 4 рази. Відпочити 10 секунд. Потім подивитися вліво, перевести оченята вправо – знову 4 рази і перерву.

V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

1. які органи чуття допомагають тобі отримати інформацію?

2. яку інформацію про погоду ми можемо отримати за допомогою чого?

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку