Тема: Як людина сприймає інформацію.
Мета уроку: Навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію; з’ясувати за допомогою чого людина сприймає інформацію; розвивальна: розвивати кругозір дітей, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховна: виховувати дисциплінованість, обережність.
Обладнання: малюнки «Правила безпеки»,різні зображення, що передають інформацію, натуральна наочність, підручник.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
Повторення правил за допомогою малюнків
II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми уроку.
Яку інформацію можна отримати за допомогою цих картинок?
Сьогодні ми з’ясуємо як людина сприймає інформацію.
III. Вивчення нового матеріалу.
Отже ми з’ясували, що людина отримує інформацію за допомогою зору, слуху, нюху, дотику та смаку.
Ст. 12. Ознайомлення з новим матеріалом. Виконання завдань.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.
IV. Робота за комп'ютером.
«Сходинки до інформатики», вправа «Розібрані малюнки»
З лівого боку ви бачите зразок, а з правого деталі. З цих деталей вам треба скласти малюнок, який ви бачите зліва.
Релаксація
Дитині потрібно покласти підборіддя на руки, тим самим зафіксувавши голову в нерухомому стані, щоб вона не крутилася в різні боки. Потрібно підняти очі вгору, потім вниз. Так проробити 4 рази. Відпочити 10 секунд. Потім подивитися вліво, перевести оченята вправо – знову 4 рази і перерву.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
1. які органи чуття допомагають тобі отримати інформацію?
2. яку інформацію про погоду ми можемо отримати за допомогою чого?