Урок. Як налагодити гарні стосунки?

Про матеріал
Конспект уроку ЯДС у 2 класі. Тема. Як налагодити гарні стосунки? На уроці діти працюють у групах.
Перегляд файлу

. Як налагодити гарні стосунки?

 Сформувати поняття про суспільство як єдність людських спільнот, учити встановлювати основні взаємозв’язки в соціальному житті, розширити знання дітей про стосунки в суспільстві; пояснити необхідність дотримання етичних норм у стосунках з оточуючими; донести до дітей важливість налагодження добрих стосунків з людьми, розвивати вміння дітей спілкуватися й підтримувати товариські стосунки, збагачувати словниковий запас учнів,  розвивати критичне мислення, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення, математичні навички, природничі навички, пам'ять, увагу, каліграфічні навички письма; активізувати пізнавальну діяльність дітей, спонукати інтерес до пізнання природи; виховувати любов до світу тварин, тактовне ставлення одне до одного, взаєморозуміння, вдячність, щирість у спілкуванні з іншими.

I Ранкова зустріч

  1. Привітання

 

Стали, діти, всі рівненько.
Усміхнулися гарненько.
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.

Діти, нехай сьогоднішній день буде успішним та щедрим на гарні вчинки, мудрі думки.

  1.  Вправа “Кольоровий настрій”

 

Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

3. Заповнення записничка щоденних новин

 

Запишіть у зошиті:

  • Число — … .
  • Місяць — … .
  • День тижня — … .
  • День тижня за ліком — … .
  • Погода — … . Опади — … .
  • Особливе — знайомство

Вправа  математичний м’яч.

Назвати усі  числа  , які  мають мають у собі цифру 5.

 

4. Бесіда “Якби я був посланцем Миколая я б...”

Завдання у парах. Розв’язування прикладів.

Запропонувати учням розшифрувати слова, які сьогодні будуть обговорювати на уроці: дружба конфлікт, стосунки.

   Повідомлення учням теми уроку: “Як налагоджувати гарні стосунки”.

Читання вірша відлунням “Їжак і їжачиха” Євгена Гуцало.(Звернути увагу учнів на розділові знаки у вірші)

Чи сподабалась вам поведінка їжаків? Чому?

Чи знаєте ви що таке конфлікт? Як можете пояснити це слово?

Словничок

 Діти пояснюють значення слова, порівнюють його з тим що записано на екрані.

Вправа “Займи позицію”

Конфлікт приносить користь чи завдає шкоду?

Групова робота. Мовна гра:поділіть слова на склади: сутичка, дружба, злість, суперечка, бійка, дружба.

Оцініть свою роботу у групі.

Фізкультхвилинка

Перегляд мультфільму “Хто важливіший”

  1. Яка суперечка трапилась між дітьми на подвір’ї?
  2. А яка — між олівцями?
  3. Чи можна ці суперечки назвати конфліктами?
  4. Чи лежать у вас вдома речі, які вам не потрібні?
  5. А чи бувають непотрібними люди?
  6. Чи можна сказати, що хтось серед вас — учнів та учениць одного класу — потрібний, а хтось — ні? Чи можливо якось визначити, виміряти, хто важливіший?

Всі без винятку люди важливі. Кожне людське життя безцінне. Ніколи не можна казати, що ви важливіші за когось чи хтось важливіший за вас.

7.Що б ви порадили дітям — персонажам мультфільму?

Змоделюйте ситуацію.

  • Однокласниця дуже просить вас дати погратися з вашим новим м’ячем, але зараз із ним граєтесь ви.
  • Ви просите в батьків дозволу погратися у дворі ще трішки, але вони наполягають, що час для ігор закінчився, і час іти додому.
  • Однокласник, з яким ви завжди товаришували, раптом почав вас уникати і навіть показово від вас відвертатися. Ви не маєте гадки, чому.

Підведення підсумків.Рефлаксія.

Самооцінювання.Оціни, наскільки легко тобі вдається налагоджувати гарні стосунки з однолітками.

docx
Додав(-ла)
Івасюта Ольга
Додано
1 березня 2023
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку