. Як налагодити гарні стосунки?
Сформувати поняття про суспільство як єдність людських спільнот, учити встановлювати основні взаємозв’язки в соціальному житті, розширити знання дітей про стосунки в суспільстві; пояснити необхідність дотримання етичних норм у стосунках з оточуючими; донести до дітей важливість налагодження добрих стосунків з людьми, розвивати вміння дітей спілкуватися й підтримувати товариські стосунки, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати критичне мислення, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення, математичні навички, природничі навички, пам'ять, увагу, каліграфічні навички письма; активізувати пізнавальну діяльність дітей, спонукати інтерес до пізнання природи; виховувати любов до світу тварин, тактовне ставлення одне до одного, взаєморозуміння, вдячність, щирість у спілкуванні з іншими.
I Ранкова зустріч
|
Стали, діти, всі рівненько. Діти, нехай сьогоднішній день буде успішним та щедрим на гарні вчинки, мудрі думки. |
|
Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій? 3. Заповнення записничка щоденних новин |
|
Запишіть у зошиті:
Вправа математичний м’яч. Назвати усі числа , які мають мають у собі цифру 5.
|
4. Бесіда “Якби я був посланцем Миколая я б...”
Завдання у парах. Розв’язування прикладів.
Запропонувати учням розшифрувати слова, які сьогодні будуть обговорювати на уроці: дружба конфлікт, стосунки.
Повідомлення учням теми уроку: “Як налагоджувати гарні стосунки”.
Читання вірша відлунням “Їжак і їжачиха” Євгена Гуцало.(Звернути увагу учнів на розділові знаки у вірші)
Чи сподабалась вам поведінка їжаків? Чому?
Чи знаєте ви що таке конфлікт? Як можете пояснити це слово?
Словничок
Діти пояснюють значення слова, порівнюють його з тим що записано на екрані.
Вправа “Займи позицію”
Конфлікт приносить користь чи завдає шкоду?
Групова робота. Мовна гра:поділіть слова на склади: сутичка, дружба, злість, суперечка, бійка, дружба.
Оцініть свою роботу у групі.
Фізкультхвилинка
Перегляд мультфільму “Хто важливіший”
Всі без винятку люди важливі. Кожне людське життя безцінне. Ніколи не можна казати, що ви важливіші за когось чи хтось важливіший за вас.
7.Що б ви порадили дітям — персонажам мультфільму?
Змоделюйте ситуацію.
Підведення підсумків.Рефлаксія.
Самооцінювання.Оціни, наскільки легко тобі вдається налагоджувати гарні стосунки з однолітками.