Червоноградський навчально – виховний комплекс №13
Червоноградської міської ради Львівської області
Я досліджую світ. 1 – й клас
Інтегрований урок.
Тема тижня. Театр
Тема дня. Як поводитись у театрі?
Мета:
Завдання:
Очікувані результати:
Обладнання:
Навчальний зошит «Ядосліджую світ» 1 клас, 2 частина О.Волощенко; підручник «Я досліджую світ» 1 клас, 1 частина О. Волощенко; ноутбук; проектор; екран; картки зі словами; кубики «леґо»; квитки; звукові фішки; «паркан думок»; щоденники вражень.
Перебіг уроку
I. Організаційна частина
1. Ранкова зустріч. Ранкове коло
- Доброго ранку, доброго дня.
Бажаємо всім здоров’я й добра!
2. Гра «Мікрофон»
- Що ще бажаємо сьогодні один одному? (діти передають мікрофон і промовляють по одному слову )
3. Вправа «Календар дня»
- Яка пора року? Який місяць? Яке число? Який день тижня?
(діти беруться за руки і промовляють вірш про день тижня)
ПОНЕДІЛОК ЧЕТВЕР
Сьогодні понеділок – А що у нас тепер?
щасливий день для бджілок. Веселий день четвер.
Хто добре тиждень розпочне – Завжди усе встигає
для тих він радісно мине! ще й книжечку читає!
ВІВТОРОК П’ЯТНИЦЯ
Сьогодні в нас вівторок – Вітаймо п’ятницю щасливу,
уроки зробим скоро, бо вміє справи всі дбайливо
весело потанцюєм, в свої комірки поскладати
бо радісно працюєм! і нам веселих свят бажати!
СЕРЕДА
Сьогодні середа –
як весняна вода.
Біжить, сміється і жартує,
і четвергу обід готує!
( Чумарна М.І. «Ранкові зустрічі в початковій школі»)
- О котрій годині почався урок? ( наставляють стрілки годинника і сідають за парти)
4. Вправа «Паркан думок»
На стілець автора сідає один з учнів і розповідає про новини. Що він помітив сьогодні як йшов до школи? Яка погода?
- Яке запитання на уроці? (дістає корточку з запитанням і прикріпляє на «паркані»)
- Які побажання на сьогодні однокласникам? (дістає «долоньку дружби» і прикріпляє на «паркані»)
- Який настрій та враження на початку уроку? (знаходить малюнок настрою і прикріпляє на «паркані»)
II. Основна частина
1. Оголошення теми дня
- Діти, що вас здивувало сьогодні, як ви прийшли до класу? (парти стоять разом в чотири ряди)
- Де можуть так стояти крісла рядами? (в театрі так сидять глядачі)
- Отже, сьогодні ми дізнаємось як поводитись у театрі. Після правильного виконання завдань на нас чекає сюрприз.
2. Актуалізація вивчених знань
- Діти, пригадайте як називається тиждень? (Театр.) Які слова запам’ятали? (Сцена, глядачі, актори, режисер, гример, костюмер, гардеробник та інші.) Які театри бувають? (відповіді учнів)
3. Правила для театралів
Перегляд правил для театралів, спроектованих на екран.
(Знайти: «Я досліджую світ. 1 клас. Тиждень 10».)
4. Робота з підручником
Закріплення правил для театралів. Виконання 1, 2, 4 завдань на 74 сторінці
підручника. ( Хто з дітей найбільш вдало дібрав одяг для відвідування театру, які предмети не варто брати з собою до театру, яких правил слід дотримуватись у театрі?)
5. Робота в зошиті
Завдання 1.(Позначити дії, які слід устигнути зробити до останнього дзвоника на виставу.)
6. Розвиток математичних знань
- Хто помітив, яка цифра була на номерку в бабусі в гардеробі? (Сім.)
- Пригадайте , де трапляється число7? (У казках, кольори веселки, сім нот, у прислів’ях, дні тижня.)
- З яких цифр ми побудували число сім у нашому цифровому містечку?(6 і 1).
- З кубиків «ЛЕҐО» побудуйте цифру сім. В зошиті в 2 завданні зобразіть сім об’єктів, які не варто брати з собою до театру.(обговорення)
- Потрібно розвісити номерки в гардеробі. Дописати цифри так, щоб у кожному стовпчику утворилась закономірність. (Завдання 3 в зошиті.)
7. Гра «Незавершені речення»
- А чому число сім таке популярне? Виявляється, що людина найшвидше може запам’ятати сім предметів, слів за короткий час.
- Перевіримо це. Спробуємо запам’ятати 7 назв братів, які один одного не бачать, але один одному на зміну приходять.
Вранці ми із добрим ділом привітали ... (понеділок).
Ніченька минула скоро, трудовий іде ... (вівторок).
Спритна, вміла, молода вже настала ... (середа).
Йде четвертий день тепер, називається ... (четвер).
Діло добре ладиться, як настала ... (п’ятниця).
Вдома скрізь кипить робота, як почався день ... (субота).
А субота хлібом-сіллю привела сестру ... (неділю).
8. Фонематична вправа
- Які вивчені букви є в числі сім? ( і м ). Побудуйте звукову модель слова сім. Який перший звук у слові сім, скільки складів, скільки голосних звуків, скільки приголосних?
9. Читання тексту
У підручнику на сторінці 74 переглянути текст. Назвати дійових осіб. Дізнатися, які правила порушили глядачі.
- Потрібно бути уважними, щоб під час вистави не заважати іншим. Але коли вже сталось якесь непорозуміння, які слова ввічливості потрібно пам’ятати?
10. Хвилинка відпочинку. Момент сюрпризу
- Отож, ми всі завдання виконали. Відкриваємо підручник на першому форзаці, де нас чекає, що? ( Квиток на виставу.)
- Беремо квитки і виходимо до дверей.
Ми йдемо, йдемо, йдемо. ( крокують на місці )
До театру, на виставу. ( розводять руки в сторони )
І квитки у нас вже є. ( руки вгору - показують квитки )
Тож чекаєм на виставу! ( плескають )
- Яка необхідна інформація міститься на квитках? (відповіді учнів )
11. Вистава «Колобок»
Перегляд дитячої лялькової вистави, спроектованої на екран.
(Знайти: «Лялькова вистава українською мовою».)
Бесіда після перегляду вистави.
III. Підсумок уроку
1. Рефлексія
- Із яким настроєм завершується урок? («паркан думок»)
- Про що дізналися?
2. Гра «Так - ні»
На правильну відповідь діти плескають у долоні, на неправильну – розводять руки в сторони.
3. «Щоденник вражень»
Мені сподобалось ... Мої враження ...
Укладач: вчитель початкових класів ЧНВК №13
Галина Григорівна Гордійчук
2019 рік