Урок " Як поводитись з підозрілими предметами. Читаю про дитячі ігри."

Про матеріал
Дана розробка інтегрованого уроку складена відповідно вимог НУШ. Цей матеріал уроку розрахований на використання підручника " Я досліджую світ" Т.Гільберг та букваря Вашуленко О.В, Вашуленка М.С.
Перегляд файлу

                                  Я досліджую світ ( мовно – літературна галузь)

Тема: Як поводитись з підозрілими предметами. Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

Мета: закріпити знання учнів про правила поведінки з підозрілими предметами, розвивати навички читання, вміння користуватися лічилками під час гри, продовжувати роботу над розвитком виразного читання, виховувати почуття поваги та дружби.

Обладнання: підручники, мультфільми про небезпечні знахідки.

Тип уроку: застосування знань та вмінь

                              Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Привітання

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.    (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

2. Щоденні новини за календарем.

3. Обмін інформацією.

А)Перегляд мультфільму про небезпечні знахідки.

Б)Робота з підручником «Я досліджую світ»Т. Гільберг ( ст.95 – 96).

4. Групова робота.

Відгадування загадок.

Завжди носимо з собою,

Розмовляємо з тобою,

Всі новини повідомить,

В ігри граємо і дзвонить. ( Телефон)

 

Для банкнот та для монет,

Ми цю річ всі носимо,

І не можемо без неї

Обійтися   досі ми. ( Гаманець)

 

Солоденька вона та смачна,

Люблять всі: і дорослі,і діти.

А багато з’їси – от біда,

Біль зубів не знаєш де діти. (Цукерка)

Розігрування випадків про знахідки - відгадки ( інсценізації).

5. Робота в щоденнику вражень.

Малюнок « Моє бажання».

Фізхвилинка

ІІ. Основна частина уроку. Читання.

Робота з букварем ( ст. 102 - 103 ) Вашуленко О.В. , Вашуленко М.С.

  1. Читання оповідання Л. Дяченко «М'ячик-пустунець»  вчителем.
  2. Аналіз почутого.
  • За що діти повинні перепросити м’ячика?
  1. Розчитування за таблицями.

Ст, стр, сп, зб, рк, ск ( з голосними).

          Словникова робота зі словами.

Перепросити           вистрибував          навперейми

  1. Читання «ланцюжком».
  2. Читання в парах.
  3. Читання лічилки вчителем.
  • Скільки дітей згадується в лічилці?
  • Як ви дізналися?
  • З якої букви пишуться імена?
  • Навіщо потрібні лічилки?
  • Чи завжди ви спокійно вирішуєте роль ведучого в грі?
  • Як вчинить справжній друг?
  1. Читання лічилки сильними учнями.

ІІІ. Підсумок уроку.

docx
Додано
2 травня 2019
Переглядів
1706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку