14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок "Як працювати з розвивальними програмами"

Про матеріал

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів з розвивальними програмами та інформаційними процесами: отриман­ня, зберігання, опрацювання і передавання інформації; удосконалюва­ти навички роботи з програмами;

розвивальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів;

виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному про­сторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Перегляд файлу

УРОК № 16. Як працювати з розвивальними програмами

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів з розвивальними програмами та інформаційними процесами: отриман­ня, зберігання, опрацювання і передавання інформації; удосконалюва­ти навички роботи з програмами;

розвивальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів;

виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному про­сторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

1. Що таке повідомлення?

2. Що таке інформація?

3. За допомогою чого людина сприймає повідомлення з навколиш­нього середовища?

4. Скільки органів чуття є в людини?

5. Які бувають повідомлення? Наведіть приклади повідомлень.

6. Хто ще може сприймати повідомлення?

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Урок починається з ігрового моменту. Вчитель пропонує дітям запам'ятати предмети в заданій послідовності. Потім діти закрива­ють підручник і пригадують назви предметів.

Запитання до учнів

Чи припустилися ви помилок? Чому?

Що ви робите для того, щоб зберегти інформацію? Запишіть у клітинки вказану букву кожного слова, що відпо­відає малюнкам.

 Отже, одним зі способів збереження інформації є запам'ято­вування.

1

2

1

5

1

 

 

 

,

 

 

ь

— Чи потрібно людині запам'ятовувати всю інформацію?

— Якими способами ще можна зберегти інформацію?

— Для чого людині потрібні словники, довідники, енцикло­педії?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання підручника

§14.

Розповідь учителя

— Пристрої, які зберігають інформацію, «носять» її, називають носіями інформації.

Запитання до учнів

— Які носії інформації ви використовуєте в школі і вдома?

Слова для довідок: зошит, диск, дискета, щоденник, книжка, мо­більний телефон, флешка. телефонний довідник, газета з програ­мою телепередач. Учні визначають, які саме носії інформації по­трібні учневі в школі.

Під час фронтальної бесіди вчитель наводить приклади збере­ження і передавання інформації.

Фронтальна бесіда

1. Ви написали другові записку або намалювали гарний малюнок, тобто зберегли інформацію.

2. А якщо дали другу диск з улюбленою комп'ютерною грою, то передали інформацію, збережену на диску.

3. Якщо ви відповідаєте біля дошки, яку інформацію і кому пере­даєте?

4. Коли ви співаєте в хорі, яку інформацію ви передаєте і хто є прий­мачами цієї інформації?

V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником

§ 14, № 1.

Додаткове завдання

Продовжте речення:

Казка у книжці зберігається на ___________________________.

Картина намальована на _________________________________.

Фотографія зберігається на ______________________________.

Відеозапис зберігається на _______________________________.

Комп'ютерна гра зберігається на __________________________.

Слова для довідок: фотопапір, папір, комп'ютер, магнітна плівка, полотно, диск.

Виконання логічних вправ

Розгляньте уважно малюнок. Порахуйте всіх тварин на малюнку.

1. Скільки на малюнку птахів?

2. Скільки на малюнку звірів?

3. Скільки на малюнку домашніх тварин?

4. Яку інформацію ви отримали?

5. Що допомогло вам виконати підрахунок?

6. Якими органами чуття ви скористалися?

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Раз, два — усі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П'ять, шість — на воді кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім — що е сили всі до берега поплили.

Дев'ять, десять — розгорнулись, обсушились, потягнулись.

VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки.

Практичне завдання

Робота з навчальною програмою. Пропонується робота з про­грамами «Сходинки», «Пізнайко», «Незнайковаграмота».

Релаксація

З метою релаксації пропонуємо учням пригадати відому дитячу гру «Зіпсований телефон». Пограти в цю гру з товаришами на перерві.

— Як ви вважаєте, що ви робите з інформацією, коли граєте в цю гру?

VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 14, № 2.

2. Додаткове завдання

Яким способом передавання інформації скористалися казкові герої?

 

docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку