Тема. Як зміцнювати здоров’я. Загартування
Мета: продовжувати формування вміння дотримуватися розпорядку дня, слідкувати за своїм здоров’ям; формувати позитивне ставлення до виконання фізичних вправ як запоруки здоров’я; виховувати прагнення до здорового способу життя; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент.
1. Емоційне налаштування учнів.
Презентація.
2. Девіз нашого уроку хай буде такий:
Картка - віднови вірш.
II. Актуалізація опорних знань.
1.Технологія «Мозковий штурм».
- Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги, кожна може вивести з лісу за певних умов.
Першою дорогою підеш — багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.
Другою дорогою підеш — половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.
Третьою дорогою підеш — багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш.
Який ваш вибір? Обґрунтуйте свою думку.
Висновок. Найкраще піти третьою дорогою, оскільки здоров’я — головне багатство людини. Тож тема нашого уроку «Як зміцнювати здоров’я. Загартування».
2. Мотивація навчальної діяльності.
- Для чого ми будемо вивчати цю тему? Щоб вчитися берегти здоров’я змалку. Найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Купити здоров’я неможливо, тому його потрібно зберігати й зміцнювати.
Що впливає на збереження здоров’я та зміцнення організму?
Які ви знаєте правила здорового способу життя?
3. Асоціативний кущ
Здоровий спосіб життя
ІІІ. Основна частина.
Презентація.
Робота с підручником.
Складання пам»ятки .
ІV. Заключна частина.
зміцнюють здоров’я.
Ще раз обговорили , які чинники впливають на наше здоров’я.
Дотримання правил гігієни.
Недосипання.
Заняття спортом.
Переїдання.
Куріння.
Рухливий спосіб життя.
Здорове харчування.
Повноцінний сон.
Уживання наркотиків.
Гарний настрій.
Загартування
V. Підсумок уроку.
Рефлексія.