Тема Які таємниці приховує Хліб?
Очікувані результати:розпізнає хибні чи правдиві висловлювання; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі визначає послідовність кроків для виконання навчального завдання; ставиться із повагою до хліба; аналізує його користь;
НАЛАШТУВАННЯ
Усміхніться, подаруйте посмішку своєму сусідові.
А я бажаю вам позитивних емоцій вам на весь урок!
Діти, що ми візьмемо з собою на урок , щоб досягти успіхів?
Прочитайте загадку і дізнайтеся, про що ж українці здавна цінували найбільше
Був зерном він у землі, Став із сіллю на столі. З ним їсти ми сідаємо, І гостей стрічаємо.
Які слова допомогли здогадатися що це хліб?
Сьогодні ми будемо відкривати таємниці хліба; будемо розпізнавати правдиві та хибні висловлювання про хліб; пригадаємо як хліб впливає на здоров’я.
Нашу Україну з давних- давен називають хлібним краєм, бо люди що живуть тут, уміли і вміють обробляти землю і вирощувати на ній хороші врожаї. Для нашого народу хліб був не просто справою це була основа його життя і найдорожча святина.
Вправа «Комплімент»
Зробіть комплімент хлібові, називаючи слова ознаки
Хлібчику стало приємно від почутих компліментів.
А як ви гадаєте, скільки років тому з’явився хліб?
Що ви знаєте про хліб?
ДИТИНА ДНЯ
Сьогодні дитина дня Софійка . Вона підготувала вам цікаві факти про хліб.
Чи сподобалася вам інформація, яку підготувала Софія?
Давайте поаплодуємо
Що нового ви дізналися?
Хліб – це не тільки духмяні чорні та білі буханці. Це безліч інших - смачних та корисних – виробів.
РОБОТА В ПАРІ
А зараз ми попрацюємо в парі.
Давайте пригадаємо правила
- Уважно слухаємо завдання
- Працюють всі
- Розпочинаємо і закінчуємо роботу за сигналом
- Впоралися із завданням , будуємо будиночки
- Перевіряємо роботу
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Якщо ВАМ під силу це завдання, чудово впоралися, то зафарбовуємо зелену зірочку
Якщо декілька помилок, в цілому добре впоралися, жовта зірочка
Якщо більше неправильних відповідей, було важко виконувати завдання, то червона зірочка
Вам потрібно розглянути зображення та позначити галочкою лише ті об’єкти, які відносяться до хлібних продуктів
Давайте порахуємо англ.. мовою скільки хлібних виробів ми обрали
ОЦІНЮВАННЯ
Просигналізуйте
*помахайте ручками, якщо ви чудово впоралися із завданням
* помахайте крильцями, як метелики, якщо вцілому впоралися добре
* потупотіть долоньками по колінцях , якщо було важко виконати завдання
Вимова якого слова у час повномасштабної війни стала маркером"свій-чужий"
Росіянам справді важко вимовити це слово, бо в їхній мові немає м'якого звука ц.
Отож я запрошую вас на руханку разом з паляницею..
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хліб сприяє росту й розвитку дітей, дає силу для життя і праці всім людям. Але часом трапляється, що не весь хліб у магазині встигають продати свіжим.
Поміркуйте, як можна використати хліб, що почав черствіти?
ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО Музей хліба
Що ви дізналися про те, як пекли хліб раніше?
Спробуйте уявити, що на світі не існує хліба. Ні хліба, ні булочок, ні матусиних запашних пиріжечків.
Правда, дивно було б? Тож недаремно кажуть: “Хліб — усьому голова!”
Гра «Yes/No»
Пограємо у гру «Yes/No», якщо твердження істинне ви після сигналу піднімаєте зелену цеглинку і вигукуєте Yes, якщо хибне – червону і вигукуєте No
Оцініть як ви впоралися із завданням
Якщо чудово впоралися Like
Було важко Dislike
Вправа «Ситуація».
Під час перерви ви помітили, що на підлозі лежить шматочок хліба, печива… Ваші дії.
Ви не доїли шматочок хліба. Що ви зробите з ним?
Які поради ви можете дати щодо дбайливого ставлення до хліба?
ПІДСУМОК
Ось і закінчується наш урок.
Давайте підсумуємо наш урок продовживши речення…
Мені було цікаво…
Тепер я знаю…
Було важко…