Урок" Які я маю органи чуття?"

Про матеріал

розробка уроку " Я досліджую світ" Мета: формувати поняття про органи чуття людини; формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між усіма органами людини; розвивати зв'язне мовлення, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови, збагачувати словниковий запас учнів в умовах словесно-жестової двомовності, виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму.

Перегляд файлу

 Тема: Які я маю органи чуття?

Мета: формувати поняття про органи чуття людини; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами людини; розвивати зв’язне мовлення, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови, збагачувати словниковий запас учнів в умовах словесно-жестової двомовності, виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму.

Обладнання:  презентація, скриня, лимон, горіх, парфуми, музика, картки

Хід уроку

 

 І. Ранкове коло

Вправа « Це чудово»

Вправа «Клубочок приємних слів»

Показуємо настрій та прищіплюємо відповідну прищіпку до смайликів. Бажаємо гарного дня

ІІ. Фонетична ритміка

Анка банка  онки-санки  онце – сонце

Сонце.

Світить сонце.

Сьогодні світить сонце.!?

ІІІ. Слухо-мовна хвилинка

Актуалізація знань

Повторити правила безпеки надворі

4. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми дізнаємось за допомогою чого ми сприймаємо навколишній світ . Сьогодні на уроці ми поговоримо про ще одну дивовижну властивість нашого організму – пізнавати та відчувати навколишній світ за допомогою органів чуття, які у нас з вами є

5. Робота над темою уроку

 

 Що ви бачите у мене в руках? (Лимон)

 Який він за кольором?

 Який він за формою?

 Який лимон за розміром?

 Що вам допомогло дізнатись, що лимон жовтий, овальний, невеликий? (Очі)

 Який лимон на смак? (пробують лимон )

 Який ваш орган допоміг вам дізнатися, що він кислий? (Язик)

 (Звучить музика)

 Що ви чуєте? (музику)

 Який ваш орган допоміг вам почути цю музику? (Вуха)

 Що я тримаю в руках? (Парфуми)

 Давайте понюхаємо

 Який орган допомагає нам відчути запах? (Ніс)

 Назвіть органи, що допомагають нам орієнтуватися в навколишньому світі.

(Очі. Ніс. Вуха. Язик)

 Діти, а як  ви думаєте як би ми жили, якби ми не могли відчувати смаку їжі, чути чарівних звуків музики, вдихати аромати квітів, бачити своїх однокласників, маму, тата.

 Яка ж роль відводиться нашим очам, вухам, носику, язику?

Фізкультхвилинка « Якщо весело живеться, роби так…»

Перегляд презентації

Гра «Таємниця в скрині».  Яблуко, горіх, м’яка подушечка(2 учні впізнають предмет на дотик в рукавицях, а 2 – руками. Оговорюють, що там може бути

   Що допомогло правильно пізнати предмет?  (Пальці, шкіра на пальцях).

Отже, шкірою ми можемо відчувати холод або тепло, подих вітру, жар, укол, удар і робити висновок – що добре, а що небезпечно. Цієї властивості шкірі надають нервові закінчення, які в ній містяться.

 Дослідили, що тверді предмети та м’які

Закріплення матеріалу

Робота з плакатом

Встановлюємо відповідність. Органи чуття  і до них рисочкою з’єднуємо малюнки відповідних відчуттів

Підсумок уроку

Що цікавого було на уроці?

Що вам сподобалось?

Діти з яким настроєм ви закінчуєте урок?

Молодці, я дякую вам за гарну роботу на уроці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
1641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку