Урок "Який взаємозв'язок між людиною та атмосферою"

Про матеріал
Людина не лише спостерігає за атмосферою та використовує її ресурси. На жаль, господарська діяльність має відчутний вплив на стан атмосферного повітря. Це непокоїть учених усього світу. Які наслідки для атмосфери та майбутнього людства має господарська діяльність людини і як виправити ситуацію , що склалася у світі?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку Який взаємозв’язок між людиною та атмосферою

Номер слайду 2

Мета уроку: формувати знання учнів про вплив людини на атмосферу, а також ознайомити з небезпечними та рідкісними явищами в атмосфері; розвивати логічне мислення, мовлення, просторове уявлення, уміння висловлювати свою точку зору; виховувати почуття відповідальності за збереження повітряної оболонки нашої планети.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

!!! Наявність атмосфери – одна з найголовніших умов життя на Землі. Вправа « Трибуна думок » ? Яке значення має атмосфера для людини?

Номер слайду 5

ЛОС «Позитивний та негативний вплив людини на природу» {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Позитивний вплив Негативний вплив. Насадження дерев…Забруднення (природне і штучне)…

Номер слайду 6

Вплив людини на атмосферу. 1. Парниковий ефект. Що це і що з ним робити ? ( Перегляд навчального відео . Обговорення)https://www.youtube.com/watch?v=Zi. AMx7c_QRM&ab_channel=YESTOMORROWUkraine

Номер слайду 7

2. Що станеться якщо зникне озоновий шар ? ( Перегляд навчального відео. Обговорення ).https://www.youtube.com/watch?v=HYMy7 IJe. Cn. E&t=106s&ab_channel=%D0%9 A%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%BE%D1%81

Номер слайду 8

3. Кислотний дощ. Природні катаклізми і як з ними боротись. ( Перегляд навчального відео. Обговорення).https://www.youtube.com/watch?v=ur. JZk. Yx. Te. LY&ab_channel=YESTOMORROWUkraine

Номер слайду 9

Небезпечні явища в атмосфері Які небезпечні атмосферні явища характерні для нашої місцевості? Як людина намагається запобігти утворенню граду ? Рідкісні явища в атмосфері. Як утворюється веселка ? Чому утворюється 2 веселки? (Перегляд навчального відео. Обговорення)https://www.youtube.com/watch?v=ojz. Gz8u. ASMw&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%80

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вправа «Творча лабораторія» (Робота в групах) 1. Складіть кросворд з ключових слів уроку. 2. Складіть сенкани з ключовими словами уроку. 3. Намалюй атмосферне явище. Клімат, погода, град, гроза, кисень, озон, веселка, міраж, парниковий ефект, фреон.

Номер слайду 12

Підсумок. Повторимо головне. Домашнє завдання. Рефлексія. Вправа «Питання в кубі» Мені сподобалося... Я зрозумів(ла)... Найцікавішим для мене було... Я ще раз повторив(ла)... Я навчився(лась)... У майбутньому мені стануть у пригоді знання про...

pptx
Додано
13 лютого
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку