Урок з алгебри і початків аналізу "Функції, їх властивості та графіки"

Про матеріал
Матеріал передбачає узагальнення матеріалу та перевірку знань з теми "Функції, їх властивості та графіки "
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мета:перевірити якість засвоєння основних понять і властивостей теми;виявити рівень вмінь і навичок застосування їх на практиці; виховувати пізнавальний інтерес до предмета, позитивну мотивацію до навчання. Тема: Функції, їх властивості та графіки. Тема уроку: Розв’язування вправ. Самостійна робота. Марина ПОЛЕХОВСЬКА

Номер слайду 2

План уроку. Привітання, перевірка присутніх. Актуалізація опорних знань (перевірка домашнього завдання, усне опитування. Закріплення пройденого матеріалу (виконання вправ, самостійна робота). Підбиття підсумків. Домашнє завдання.

Номер слайду 3

Усне опитування...

Номер слайду 4

Тренувальний тест. Перейдіть за посиланням (https://learningapps.org/watch?v=pwe42f99k24) та виконайте вправу на розподіл функцій, їх парності та непарності. Зробіть скрін копію виконаного завдання.

Номер слайду 5

Згадаємо... Функцію y=f(x), x∈X називають парною, якщо для будь-якого значення x із множини X виконується рівність f(−x)=f(x). Функцію y=f(x), x∈X називають непарною, якщо для будь-якого значення x із множини X виконується рівність f(−x)=−f(x). Якщо графік функції y=f(x) симетричний відносно осі ординат, то y=f(x) — парна функція.

Номер слайду 6

Якщо графік функції y=f(x) симетричний відносно початку координат, то y=f(x) — непарна функція.

Номер слайду 7

Алгоритм дослідження функції y=f(x) на парність1. Потрібно встановити, чи симетрична множина D(f) — область визначення функції. Якщо ні, то зазначити, що функція є ні парною, ні непарною. Якщо так, то переходити до другого кроку алгоритму. 2. Скласти вираз f(−x). 3. Порівняти f(−x) та f(x):a) якщо f(−x)=f(x) для будь-якого x∈D(f), то функція парна;b) якщо f(−x)=−f(x) для будь-якого x∈D(f), то функція непарна; c) якщо хоча б в одній точці x∈D(f) виконується співвідношення f(−x)≠f(x) і хоча б в одній точці x∈D(f) виконується співвідношення f(−x)≠−f(x), то функція y=f(x) не є ні парною, ні непарною.

Номер слайду 8

Розв’язування вправ1. Дослідіть функцію у = 5х2 + 3х4 на парність2. Дослідіть функцію у = 17х -х3 на парність

Номер слайду 9

1. Вкажіть на рисунку графік парних функцій. Обгрунтуйте свою відповідь, запишіть означення парної функції (символічно).

Номер слайду 10

Самостійна робота

Номер слайду 11

4. Дослідіть на парність та непарність наступні функції:f(x) = 5x8-9x4+24у = 17х -х33)4) f(x)=x−4x−5 5) y=3х3−x+7  6) у= 1х2−4 

Номер слайду 12

Підбиття підсумків уроку. Усне опитування по самостійній роботіОбговорення вражень за урок. Оцінювання учнів за роботу на уроці. Рекомендації до домашнього завдання. Домашнє завдання: Відкрийте посилання join.naurok.ua використавши код доступу 1430293 Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 жовтня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку