Мета:перевірити якість засвоєння основних понять і властивостей теми;виявити рівень вмінь і навичок застосування їх на практиці; виховувати пізнавальний інтерес до предмета, позитивну мотивацію до навчання. Тема: Функції, їх властивості та графіки. Тема уроку: Розв’язування вправ. Самостійна робота. Марина ПОЛЕХОВСЬКА
Номер слайду 2
План уроку. Привітання, перевірка присутніх. Актуалізація опорних знань (перевірка домашнього завдання, усне опитування. Закріплення пройденого матеріалу (виконання вправ, самостійна робота). Підбиття підсумків. Домашнє завдання.
Номер слайду 3
Усне опитування...
Номер слайду 4
Тренувальний тест. Перейдіть за посиланням (https://learningapps.org/watch?v=pwe42f99k24) та виконайте вправу на розподіл функцій, їх парності та непарності. Зробіть скрін копію виконаного завдання.
Номер слайду 5
Згадаємо... Функцію y=f(x), x∈X називають парною, якщо для будь-якого значення x із множини X виконується рівність f(−x)=f(x). Функцію y=f(x), x∈X називають непарною, якщо для будь-якого значення x із множини X виконується рівність f(−x)=−f(x). Якщо графік функції y=f(x) симетричний відносно осі ординат, то y=f(x) — парна функція.
Номер слайду 6
Якщо графік функції y=f(x) симетричний відносно початку координат, то y=f(x) — непарна функція.
Номер слайду 7
Алгоритм дослідження функції y=f(x) на парність1. Потрібно встановити, чи симетрична множина D(f) — область визначення функції. Якщо ні, то зазначити, що функція є ні парною, ні непарною. Якщо так, то переходити до другого кроку алгоритму. 2. Скласти вираз f(−x). 3. Порівняти f(−x) та f(x):a) якщо f(−x)=f(x) для будь-якого x∈D(f), то функція парна;b) якщо f(−x)=−f(x) для будь-якого x∈D(f), то функція непарна; c) якщо хоча б в одній точці x∈D(f) виконується співвідношення f(−x)≠f(x) і хоча б в одній точці x∈D(f) виконується співвідношення f(−x)≠−f(x), то функція y=f(x) не є ні парною, ні непарною.
Номер слайду 8
Розв’язування вправ1. Дослідіть функцію у = 5х2 + 3х4 на парність2. Дослідіть функцію у = 17х -х3 на парність
Номер слайду 9
1. Вкажіть на рисунку графік парних функцій. Обгрунтуйте свою відповідь, запишіть означення парної функції (символічно).
Номер слайду 10
Самостійна робота
Номер слайду 11
4. Дослідіть на парність та непарність наступні функції:f(x) = 5x8-9x4+24у = 17х -х33)4) f(x)=x−4x−5 5) y=3х3−x+7 6) у= 1х2−4
Номер слайду 12
Підбиття підсумків уроку. Усне опитування по самостійній роботіОбговорення вражень за урок. Оцінювання учнів за роботу на уроці. Рекомендації до домашнього завдання. Домашнє завдання: Відкрийте посилання join.naurok.ua використавши код доступу 1430293 Дякую за увагу!