Урок з алгебри у 7 класі по темі "Узагальнення по темі "Властивості степеня. Одночлени"

Про матеріал

Узагальнення знань може бути не нудним, якщо його провести у вигляді гри. Не завжди є можливість провести квест, особливо коли в класі багато учнів. А от настільна гра не менш цікава! Класична гра - "ходилка" стане у пригоді, щоб і знання закріпити, і пограти, і залучити дітей до командної роботи.

Перегляд файлу


Перегляд файлу

Урок з алгебри у 7 класі

Узагальнення по темі «Властивості степеня. Одночлени»

Мета:

формування математичної компетентності: розуміння термінів «степінь», «значення степеня», «основа степеня», «одночлен», «одночлен стандартного вигляду»; використовувати властивості степеня для обчислень, спрощення виразів та виконання дій з одночленами;

розвиток соціальної компетентності: формування вміння роботи у команді, обґрунтування власної думки,  учитись приймати виграш чи програш з повагою до суперника.

Обладнання: настільна гра - «ходилка», фішки, кубики.

Опис: Клас ділиться на команди по 3 -4 чоловіки. На кожну команду роздається лист з полем гри та лист з інструкцією.

Хід уроку:

Командам роздаються ігрові поля, кубики та фішки. Якщо в класі є учні з початковим рівнем чи навпаки, відмінно високим, то їх можна обрати рефері для слідкування за виконанням правил.

Команда кидає кубик і просуває фішку на стільки ходів, скільки випало на грані кубика. Якщо фішка потрапила на ЧОРНИЙ круг, то потрібно повернутися на початок гри або залишає одного гравця. Якщо фішка потрапила на ЗЕЛЕНИЙ круг, то команда отримує підказку на одне завдання або вертає гравця. Фішка на ОРАНЖОВОМУ крузі  - вернутися на 2 ходи назад. ФІОЛЕТОВИЙ круг означає пройти на 2 ходи вперед.

Жовті круги – команда отримує завдання.

Круг 4: Знайдіть значення степеня 44.

Круг 5: Обчисліть значення виразу 5 (-3)3.

Круг 8: Знайдіть значення степеня  .

Круг 11: Знайдіть добуток многочленів: 2ab4cb.

Круг 12: Запишіть многочлен у стандартному вигляді: -4ac(-2cd)ad.

Круг 17: Подайте у вигляді степеня з основою 2:  2416.

Круг 19: Знайдіть значення виразу: 2454.

Круг 20: Піднесіть до степеня (-2mn)5.

Круг 21: Подайте вираз х20 у вигляді степеня з основою х2.

Круг 26: Піднесіть одночлен до степеня: (4х2с4)3.

Круг 31: Спростіть вираз (х3х4)5.

Круг 35: Подайте 312 у вигляді степеня з основою 9.

Круг 36: Подайте 220 у вигляді степеня з основою 4.

Круг 40: Запишіть вираз у вигляді степеня 2844162.

 

 

Виграє команда, яка припустить найменше помилок і втратить менше гравців.

 

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал з теми, завдання для самоперевірки у підручнику.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
5 жовтня 2018
Переглядів
768
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку