Урок з англійської мови 2 клас "Свято. Кольори"

Про матеріал

Тема: Свято. Кольори.

Практичні задачі:

  • 1.Повторити ЛО з теми «Кольори» та закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.
  • 2.Ввести нові ЛО: black, white, snow, snowman, tree, park.
  • 3.Здійснити первинне закріплення ЛО у мовленні учнів.
Перегляд файлу

Тема: Свято. Кольори.

Практичні задачі:

  1.     Повторити ЛО з теми «Кольори» та закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.
  2.     Ввести нові ЛО: black, white, snow, snowman, tree, park.
  3.     Здійснити первинне закріплення ЛО у мовленні учнів.

Мета: освітня – вчити учнів застосовувати вивчені ЛО у своєму мовленні, активізувати граматичні та фонетичні навички; розвивальна – розвивати зорову пам’ять, увагу, слуховий самоконтроль, мовленнєву реакцію; виховна – виховувати культуру спілкування і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.

Обладнання: Карп’юк О. Англійська мова 2кл.: Підручник. – К: Навч. книга, 2003. – С. 51-52.; зображення: сніговик, ялинка, ялинкові кульки, сніжинки, дерево, парк, слова.

Хід уроку:

  1. Початок уроку.
  1. Організація початку року.
  • Good morning boys and girls! Sit down, please. I`m glad to see you. My name is Maryna Mykolaivna.
  1. Фонетична зарядка.

T: Today we continue to talk about letters. I`d  like to begin our lesson with the song “ABC”. Сьогодні ми продовжуємо говорити про букви. Я пропоную розпочати урок з пісні «АВС». Ви вже з нею познайомились на попередніх уроках. Отже, уявляємо себе алфавітом, будемо співати і показувати букви.

(Додаток 1)

Т: Well done, children. Thank you.

  1. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T: What season is it now?

P: It`s winter now.

T: Yes. Зима – це прекрасна пора року. Коли випадає сніг, діти дуже люблять грати на вулиці. Особливо вони люблять ліпити сніговиків. Сьогодні до нас завітав наш англійський друг Snowman. Він хоче запропонувати вам подорож до зимового парку, де ми будемо веселитись і грати.(Додаток 2)

  1. Основна частина.

Задача 1. Повторити ЛО з теми «Кольори» та закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.

  1.                    Постановка задачі, виклик потреби та інтересу.

T: Snowman приніс із собою ось цю лісову красуню – ялинку. Він так хотів подарувати вам її на свято, але по дорозі розгубив всі ялинкові кульки. Допоможемо їх знайти і прикраси ялинку.(Додаток 3)

  1.                    Гра «What colour is it?»

T: Snowman знає, що ви вже вивчили всі кольори англійською мовою. Він підготував вам віршик, у якому пропущені назви кольорів. Я зачитаю віршик українською мовою, а пропущений колір ви говорите англійською, бо наш друг розуміє лише англійську мову. Можливо він розгубив кульки у вашому класі. У кого на парті є кулька названого кольору виходить до дошки і вішає її на ялинку.(Додаток 4)

Бігти в джинсах я люблю,

Джинси мають колір blue.

Коли малюю твій портрет,

Для губ беру я колір red.

А курча коли маленьке –

Yellow, бо воно жовтеньке.

Мандарин, що не дозрів,

Буде він зеленим – green.

Пісню співай про веселих гусей:

Білого – white, сірого – grey.

Brown – колір ескімо,

Його ми залюбки з’їмо.

Чорний – black – я пам’ятаю

І тепер всі фарби знаю!

  • What colour is it?
  • It`s …

Задача 2. Ввести нові ЛО: black, white, snow, snowman, tree, park.

  1.                    Постановка задачі, виклик потреби та інтересу.

T: Snowman також захопив із собою ось таке дерево. Які два кольори зображені на малюнку?(Додаток 5)

Р: похмурі, сумні.

  1.                    Введення нової лексики.

Т: На вулиці взимку всі дерева чорні – black, а сніг – snow, має колір білий – white. І лише яскрава зелена ялинка дарує веселий настрій і радість в цю пору року.

На яке свято до нас приходить ялинка? (На Новий Рік та Різдво)

Ви вже вивчили такі слова як happy and merry. У англійців є традиція дарувати на свята листівки. Ви також можете поздоровити своїх рідних словами: “Happy New YearandMerry Christmas”.(Додаток 6)

  1.                    Виконання пісні “Jingle bells”.

Т: Також традицією є збиратися усією сім’єю біля ялинки та співати різдвяні пісні. Зараз ми з вами заспіваємо пісеньку “Jingle bells”. Спочатку ви слухаєте один рядочок, а потім повторюємо разом під музику. Stand up! Повторюємо рухи за мною.(Додаток 7)

  1.                    Введення структури “Let`s …”.

T: Snowman привів нас до парку, де веселяться і грають діти. У англійській мові слово парк вимовляється дуже схоже на українську. Зараз я промовлю слово по звукам. У деяких учнів є букви. Я називаю звук, а ви по черзі вішаєте букви на дошку під малюнком.(Додаток 8)

P – [ pi ]            A – [ ei ]          R – [  a: ]        K – [ kei ]

Проговоримо разом – park.(Додаток 9)

Задача 3. Здійснити первинне закріплення ЛО у мовленні учнів.

  1.                    Постановка задачі.

Т: Відкрийте свої підручники на ст. 51. Look, read and translate.

Let`s – це скорочене let us, говорять, коли запрошують кудись, або пропонують щось робити.

Т: Відкрийте підручники на ст. 52.

The trees are black.

The trees are not … (white)

T: Подивіться на вправу нижче. Look and say.

Let`s listen!

Подивіться на малюнки і скажіть

Let`s(sit, go, white)

T: Well done!

  1. Заключна частина.
  1. Повідомлення домашнього завдання, інструктаж до його виконання.

Home task: вдома ще раз повторите нові слова та разом з батьками вивчите пісеньку “Jingle bells”.

  1. Підбиття підсумків уроку у формі фронтальної бесіди.
  • Які нові слова ви вивчили?
  • Про що говорили на уроці?

T: We have done much work today. I must say you are good pupils. Snowman  дякує вам за урок і дарує ось такі сніжинки.(Додаток 10)

The lesson is over. Good bye!

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
2139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку