Урок з англійської мови для 2 класу на тему «Одяг»

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему «Одяг» за підручником “Family and Friends 1" (видавництво Oxford)) з використанням карток з малюнками та словами за темою, шкільного приладдя дітей, вирізаних з картону хлопчик і дівчинка та одежі для них, комп`ютера та CD.

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови для 2 класу  на тему «Одяг»

Clothes

Тема уроку:Clothes

Цілі уроку: Навчити правильно вимовляти і використовувати в простих реченнях нові слова  за темою “Clothes”. Навчити учнів розрізняти і продукувати звук  /  /.

Закріпити знання учнів  про використання виразів This is, These are.

Розвивати вміння ефективно працювати під час індивідуальної та групової роботи.

Прищеплювати любов до праці, бажання допомагати батькам по хатній роботі.

Обладнання: підручник “Family and Friends 1” (видавництво Oxford), картки з малюнками та зі словами за темою, шкільне приладдя дітей, вирізані з картону хлопчик і дівчинка та одежа для них, комп`ютер або магнітофон, CD.

Хід уроку

  1. Початок уроку.

 

  1. Організаційний момент.

 

  • Good morning, children! I`m very glad to see you! How are you today?
  • We`re fine, thank you.
  • Please, take your sits. Let`s start our lesson.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.

 

-   Today we are going to remember colours, letters  s, h  and learn sound  /   /. Also we`re going to start learning new topic “Clothes”.

Отже, малята, сьoгодні на уроці ми з вами повторимо кольори, букви s, h та вивчимо звук, який утворюється при з'єднанні цих букв. Також ми з вами почнемо вчити нову тему Одяг.

 

  1. Основна частина.

 

  1. Перевірка домашнього завдання (діалогічне мовлення)

 

  • Your hometask was to remember school things.

T.: So, Sonia, what color is your book?    

P1: It`s … .

T.:  O.K., Sonia, ask Vova what colour his bag is.

P1: Vova, what colour is your bag?

P2: My bag is … . 

T.: Good job. Vova, ask Senia what colour his ruler is.

P2: Senia, what colour is your ruler?

P3: My ruler is … .

T.: Well done. Senia, ask Sasha what colour his pen is.

P3: Sasha, what colour is your pen?

P4: My pen is … .

T.: O.K. Sasha, ask Katia what colour her rubber is.

P4: Katia, what colour is your rubber?

P5: My rubber is … .

T.: Good job. Katia, ask Yehor what colour his pensil is.

P5: Yehor, what colour is your pensil?

P6: My pencil is … .

T.: Well done. Yehor, ask Lyuda what colour her pencilbox is.

P6: Lyuda, what colour is your pencilbox?

P7: My pencilbox is … .

T.: Lyuda, ask me what colour my computer is.

P7: What colour is your computer?

T.: It`s grey and black.

  1.  Фонетична хвилинка

  -   What letter is this? (letter s)

  -   What sound is this? (sound / s /)

  -   What words do you know, where letter s and sound / s / used? (son,       sofa, nurse, miss Jones, six, seven, Sunday, Saturday)

-   What letter is this? (letter h)

  -   What sound is this? (sound / h /)

  -   What words do you know, where letter h and sound / h / used? (hat, hen, hippo, horse, hedgehog, hello, hand, housewife)

  -   Letters s and h together  give us sound /  /. Repeat after me /  /.

  Діти виконують завдання вчителя, повторюючи звук /  / спочатку всі разом, а потім кожен окремо.

 -   Чи є такий звук в українській мові? Якою буквою він позначається?

  -   Children, repeat after me following words: T-shirt, shoes, shorts.

  -   What sound can we hear?

 

  1.  Подання нової теми.

 

  • Сьогодні на уроці ми вивчемо нові слова по темі Clothes.
  • Які речі носять дівчатка? (спідниці, плаття, штани, шорти, футболки, туфлі, панчохи, шкарпетки …)
  • Які речі носять хлопці? (штани, рубашки, шорти, футболки, туфлі, кросівки, шкарпетки …)
  • Please, open your books at p. 48, ex. 1. Послухаємо як ці слова звучать та правильно вимовляються англійською мовою.
  • Listen, point and repeat. (CD 70,73)

Діти слухають CD, повторюють за диктором та показують предмети в підручнику по порядку (2-3 рази).

  • Now listen and chant. (CD 71)

Діти слухають та повторюють римівку і показують предмети в підручнику.

  •  А тепер ці слова послухаємо і покажемо не по порядку.

Вчитель називає слова, діти повторюють і показують їх на картинках.

  • Now let`s play a game. Try match pictures and words.

We`ve learnt phrases this is …, and these are …, so we`ll use them today.

  • Коли ми використовуємо This is ? (коли говоримо про один предмет). В якому випадку ми кажемо These are ? (коли говоримо про декілька предметів)

Розвішую на дошці картинки з одягом. В руках тримаю картки зі словами. Діти по черзі, відповідаючи на запитання where is a dress? where are trousers? приєднують слово до картинки. Використовують фрази This is, These are.

D:\Ируся\school\Photo school\Уроки молодша школа\IMG_9674.JPG

  1. Фізкультхвилинка.
  • Now let`s have a breaktime.

Діти слухають пісню “Every day!” . Повторюють за вчителем рухи, «одягаючи» ті та інші речі на себе.

Every day,

I put on my socks,

 I put on my socks,

 Every day.

 

Every day,

I put on my socks,

I put on my shoes,

Every day.

 

Every day,

I put on my socks,

I put on my shoes,

I put on my coat,

Every day.

 

Every day,

I put on my socks,

I put on my shoes,

I put on my coat,

I put on my hat,

Every day.

Goodbye, Mum!

 5.  Виховна частина

  • Діти, скажіть, чи допомагаєте ви батькам по господарству? Що саме ви робите? Ви доглядаєте за своїми речами самі чи це за вас роблять батьки? Як ви це робите? Навіщо прати і прасувати речі? Для того, щоб зберегти свої речі на довше та позбавити маму зайвої роботи ми будемо берегти свої речі, старатись не бруднити їх, ходити охайно і обов’язково допомагати батькам в хатній роботі.

6.  Закріплення нового матеріалу.

  • Роузі та Тім (головні герої підручника), граючи, забруднили свої речі. Мама все попрала, попрасувола  і попросила Біллі розібрати речі, які належать Роузі і Тіму.
  • Children, let`s help Billy to divide Rosy`s and Tim`s clothes.
  •  E.g. This is Rosy`s blue dress. These are Tim`s black shoes.

 

D:\Ируся\school\Photo school\Уроки молодша школа\IMG_9686.JPG

 

На дві парти розкладаємо хлопчика та дівчинку, вирізаних з картону, на окремій парті лежить одежа, також вирізана з картону. Потрібно вибрати речі окремо дла хлопчика та для дівчинки. Використовуємо фрази This is, These are.

D:\Ируся\school\Photo school\Уроки молодша школа\IMG_9688.JPGD:\Ируся\school\Photo school\Уроки молодша школа\IMG_9690.JPG

Діти діляться на дві команди – хлопчиків та дівчат. Команда дівчат  шукає речі для Тіма та одягає його, команда хлопців одягає  Роузі. Виграє команда, яка швидше одягне «манікен» та правильно складе речення.

 

 

Підводимо підсумок змагання.

D:\Ируся\school\Photo school\Уроки молодша школа\IMG_9697.JPG

  1. Заключна частина.

 

  1. Підсумок уроку.

 

  • Що ми згадали сьогодні на уроці з попередніх тем? (Шкільне приладдя, кольори, букви s, h)
  • Який звук утворюють букви s та h (sh  /  /)
  • На який звук з української мови він схожий? Якою буквою позначається?
  • Які слова ми сьогодні вивчили, в яких є звук  /  / (T-shirt, shorts, shoes)

-    Які ще слова сьогодні вчили? (dress, socrs, trousers, coat, hat)

     А як одним словом назвати ці речі? (clothes)

 

  1. Оцінювання.

 

  • Сьогодні всі попрацювали сумлінно, молодці діти. (За потребою виділити того, хто працював більше)

 

  1. Домашнє завдання.

 

  • Вивчити пісеньку “Every day!” та намалювати одягнених хлопчика або дівчинку та підписати речі, в які вони одягнені.

 

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
7733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку