Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему «Одяг» за підручником “Family and Friends 1" (видавництво Oxford)) з використанням карток з малюнками та словами за темою, шкільного приладдя дітей, вирізаних з картону хлопчик і дівчинка та одежі для них, комп`ютера та CD.
Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему «Одяг»
Clothes
Тема уроку: “Clothes”
Цілі уроку: Навчити правильно вимовляти і використовувати в простих реченнях нові слова за темою “Clothes”. Навчити учнів розрізняти і продукувати звук / /.
Закріпити знання учнів про використання виразів This is, These are.
Розвивати вміння ефективно працювати під час індивідуальної та групової роботи.
Прищеплювати любов до праці, бажання допомагати батькам по хатній роботі.
Обладнання: підручник “Family and Friends 1” (видавництво Oxford), картки з малюнками та зі словами за темою, шкільне приладдя дітей, вирізані з картону хлопчик і дівчинка та одежа для них, комп`ютер або магнітофон, CD.
Хід уроку
- Today we are going to remember colours, letters s, h and learn sound / /. Also we`re going to start learning new topic “Clothes”.
Отже, малята, сьoгодні на уроці ми з вами повторимо кольори, букви s, h та вивчимо звук, який утворюється при з'єднанні цих букв. Також ми з вами почнемо вчити нову тему “Одяг”.
T.: So, Sonia, what color is your book?
P1: It`s … .
T.: O.K., Sonia, ask Vova what colour his bag is.
P1: Vova, what colour is your bag?
P2: My bag is … .
T.: Good job. Vova, ask Senia what colour his ruler is.
P2: Senia, what colour is your ruler?
P3: My ruler is … .
T.: Well done. Senia, ask Sasha what colour his pen is.
P3: Sasha, what colour is your pen?
P4: My pen is … .
T.: O.K. Sasha, ask Katia what colour her rubber is.
P4: Katia, what colour is your rubber?
P5: My rubber is … .
T.: Good job. Katia, ask Yehor what colour his pensil is.
P5: Yehor, what colour is your pensil?
P6: My pencil is … .
T.: Well done. Yehor, ask Lyuda what colour her pencilbox is.
P6: Lyuda, what colour is your pencilbox?
P7: My pencilbox is … .
T.: Lyuda, ask me what colour my computer is.
P7: What colour is your computer?
T.: It`s grey and black.
- What letter is this? (letter s)
- What sound is this? (sound / s /)
- What words do you know, where letter s and sound / s / used? (son, sofa, nurse, miss Jones, six, seven, Sunday, Saturday)
- What letter is this? (letter h)
- What sound is this? (sound / h /)
- What words do you know, where letter h and sound / h / used? (hat, hen, hippo, horse, hedgehog, hello, hand, housewife)
- Letters s and h together give us sound / /. Repeat after me / /.
Діти виконують завдання вчителя, повторюючи звук / / спочатку всі разом, а потім кожен окремо.
- Чи є такий звук в українській мові? Якою буквою він позначається?
- Children, repeat after me following words: T-shirt, shoes, shorts.
- What sound can we hear?
Діти слухають CD, повторюють за диктором та показують предмети в підручнику по порядку (2-3 рази).
Діти слухають та повторюють римівку і показують предмети в підручнику.
Вчитель називає слова, діти повторюють і показують їх на картинках.
We`ve learnt phrases this is …, and these are …, so we`ll use them today.
Розвішую на дошці картинки з одягом. В руках тримаю картки зі словами. Діти по черзі, відповідаючи на запитання where is a dress? where are trousers? приєднують слово до картинки. Використовують фрази This is, These are.
Діти слухають пісню “Every day!” . Повторюють за вчителем рухи, «одягаючи» ті та інші речі на себе.
Every day,
I put on my socks,
I put on my socks,
Every day.
Every day,
I put on my socks,
I put on my shoes,
Every day.
Every day,
I put on my socks,
I put on my shoes,
I put on my coat,
Every day.
Every day,
I put on my socks,
I put on my shoes,
I put on my coat,
I put on my hat,
Every day.
Goodbye, Mum!
5. Виховна частина
6. Закріплення нового матеріалу.
На дві парти розкладаємо хлопчика та дівчинку, вирізаних з картону, на окремій парті лежить одежа, також вирізана з картону. Потрібно вибрати речі окремо дла хлопчика та для дівчинки. Використовуємо фрази This is, These are.
Діти діляться на дві команди – хлопчиків та дівчат. Команда дівчат шукає речі для Тіма та одягає його, команда хлопців одягає Роузі. Виграє команда, яка швидше одягне «манікен» та правильно складе речення.
Підводимо підсумок змагання.
- Які ще слова сьогодні вчили? (dress, socrs, trousers, coat, hat)
А як одним словом назвати ці речі? (clothes)