Розробка уроку
з англійської мови у 2 класі
Клишківського НВК
ЗОШ I-III ступенів – ДНЗ
Шосткинської районної ради
Сумської області
учителя англійської мови
Марченко Світлани Олександрівни
Тема: This is my school. Це моя школа.
Мета: повторити й закріпити лексичні одиниці теми;
закріпити вживання питальних конструкцій What is this/that?, Is it a…?, Where is…? та відповідей на них;
продовжувати розвивати вміння монологічного та діалогічного мовлення;
повторити й закріпити знання числівників від 11 до 20;
практикувати в читанні;
тренувати в аудіюванні;
розвивати навички письма;
тренувати пам’ять та увагу;
виховувати культуру мовлення та інтерес до навчання.
Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна дошка, картки для письма, тематичні малюнки, картки з буквами, транскрипційними знаками, цифрами, картки для читання
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання
T: Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
T: I am glad to see you!
Ps: We are glad to see you too!
T: How are you today?
Ps: We are fine today!
T: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll speak about our school. What does it mean “school”?
Ps: Школа.
Т: Well done. Так, молодці. Але урок у нас буде сьогодні незвичайний. Look. Who is this?
Ps: This is Masha.
Т: Yes, children. This is Masha. She wants to study very much. Маша теж дуже хоче навчатись у школі. She has many questions and wants to know everything. Маша має багато запитань та хоче знати все. Може б ми їй у цьому допомогли? Давайте запросимо Машу на наш урок, на якому ми сьогодні повторимо все, що вивчили з теми “My school”. Ви будете грати в ігри, читати, писати,розігрувати діалоги. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені на попередніх уроках. Я думаю, що Маша буде дуже рада навчатися з нами. Let’s start our lesson.
Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.
Гра “Підготуйся до школу”
T: At first, let’s help Masha to pack her bag for school. Спочатку діти давайте допоможемо Маші зібрати її портфель. У мене на столі ви бачите різні предмети. Ваше завдання по черзі підійти до мого столу, взяти будь - який предмет, назвати його. Якщо цей предмет необхідний для навчання, його слід покласти у портфель, якщо ні – відкласти в сторону. Let’s start.
Well done. Ви молодці. Тепер Маша спокійно може навчатись у школі. And our first lesson is reading. І наш перший урок – це урок читання.
ІІ. Основна частина уроку
Pronanciation 1. Тренування у вимові звуків.
Practice T: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки і читати слова. What letter is it? Яка це буква?
T: Let’s read the words.
T: What letter is it?
T: Let’s read the words.
Reading 2. Навчання читання.
T: Make up words. Складіть слова.
Кожен учень отримує набір карток, з яких має утворити складні слова.
T: And now read your words, please.
T: OK. Very well.
Physical activity 3. Фізкультхвилинка.
Т: Ой, я бачу, що Маша вже стомилася. А ви стомилися? OK, Stand up, please. Sing the song “Read, read, read” and move.
Vocabulary Practice 4. Повторення лексичного матеріалу.
1) T: Our next lesson is Mathematics. Наступний урок – математика.
Let’s count from 1 to 20.
T: OK. And now what number is it?
Вчитель показує учням картку з числом, учень називає, яке це число.
7+2 = 15+5= 2+3= 10-6= 17-4=
11+7= 4+5= 9-1= 14-2= 18-8=
Listening 5. Аудіювання
Т: Діти. Ви бачите на дошці картки із зображенням дітей, а під ними картки з цифрами. Я буду читати речення скільки років дітям, ви повинні підійти до дошки і взяти ті картки із зображенням дитини і цифри, про які йде мова.
Physical activity 6. Фізкультхвилинка.
T: Let’s have a rest.
Speaking 7. Розвиток навичок усного мовлення.
1) Тренування у вживанні конструкцій What is this/ that?
T: Very well. And our next lesson is Ukrainian. І наш наступний урок – урок української мови. Зараз ми повторимо вживання питальних речень What is this? and What is that? Look at the poster and answer my questions. ( Вчитель показує на предмет на плакаті і ставить питання, діти відповідають.)
T: What is this?
P: This is a desk.
T: What is that?
P: That is a computer.
2) Гра “ Що є у мене”
Т: Діти, зараз ми пограємо в гру. У мене на столі лежать картки із зображенням предметів картинкою вниз. Учень підходе до столу, бере одну з карток і не показує класу. Інші учні, ставлячи запитання, повинні здогадатися, що зображено на малюнку.
P1: Is it a book?
P2: No, it is not.
P3: Is it a pen?
P2: No, it is not.
P4: Is it a pencil?
P2: Yes, it is.
3) Тренування у вживанні структури Where is…?
T: Now, open your books on p.46.
Ask and answer. Запитуйте й відповідайте.
P1: Where is the bag?
P2: It is under the chair.
Physical activity 8. Фізкультхвилинка.
T: А зараз проведемо з вами фізкультхвилинку.
Учитель говорить слова вірша, всі повторюють, виконуючи відповідні рухи.
I can stand up.
A frog can jump.
A dog can run.
This is fun.
Writing 9. Письмо.
T: Now, open your copybooks, write down the date. Make up words and write them down.
Учні отримують картки для самостійної роботи і виконують завдання. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
T: Make up the sentences and write them down.
ІІІ. Заключна частина уроку
Homework 1. Домашнє завдання
T: Молодці, у кожного на парті є листочок, на якому написане ваше домашнє завдання. Вам потрібно повторити слова, а також намалювати свою класну кімнату і вміти її описувати.
Summarizing 2.Підведення підсумків уроку.
Т: Діти, я думаю, що ми гарно сьогодні попрацювали на уроці. Як ви вважаєте, чи сподобався Маші наш урок? А що саме їй сподобалось? А які завдання були складними?
T: Very well, stand up, please. Маша передала вам квіточки за те, що ви їй допомагали. Я вам буду їх роздавати, а ви відпочивайте.
T: The lesson is over. Goodbye.
1