Урок з англійської мови для 2 класу "This is my school"

Про матеріал
Узагальнюючий урок з теми "This is my school". Має на меті повторити й закріпити лексичні одиниці теми; закріпити вживання питальних конструкцій What is this/that?, Is it a…?, Where is…? та відповідей на них.
Перегляд файлу

 

 

 

Розробка уроку

з англійської мови у 2 класі

Клишківського НВК

ЗОШ I-III ступенів – ДНЗ

Шосткинської районної ради

Сумської області

учителя англійської мови

Марченко Світлани Олександрівни

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  This is my school. Це моя школа.

Мета: повторити й закріпити лексичні одиниці теми;

закріпити вживання питальних конструкцій What is this/that?, Is it a…?, Where is…? та відповідей на них;

продовжувати розвивати вміння монологічного та діалогічного мовлення;

повторити й закріпити знання числівників від 11 до 20;

практикувати в читанні;

тренувати в аудіюванні;

розвивати навички письма;

тренувати пам’ять та увагу;

виховувати культуру мовлення та інтерес до навчання.

Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна дошка, картки для письма, тематичні малюнки, картки з буквами, транскрипційними знаками, цифрами, картки для читання

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting                             1. Привітання

                                              T: Good morning, children!

                                              Ps: Good morning, teacher!

                                              T: I am glad to see you!

                                              Ps: We are glad to see you too!

                                              T: How are you today?

                                              Ps: We are fine today!

                                              T: Sit down, please.

 

Aim                                    2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll speak about our school.  What does it mean “school”?

Ps: Школа.

Т:  Well done. Так, молодці.  Але урок  у нас буде сьогодні незвичайний.  Look. Who is this?

Ps: This is Masha.

Т: Yes, children. This is Masha. She wants to study very much. Маша теж дуже хоче навчатись у школі. She has many questions and wants to know everything. Маша має багато запитань та хоче знати все. Може б ми їй у цьому допомогли?  Давайте запросимо Машу на наш урок, на якому ми сьогодні повторимо все, що вивчили  з теми “My school”. Ви будете грати в ігри, читати, писати,розігрувати діалоги. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені на попередніх уроках. Я думаю, що Маша буде дуже рада навчатися з нами. Let’s start our lesson.

Warming up                      3. Введення в іншомовну атмосферу.

                                           Гра “Підготуйся до школу”

T: At first, let’s help Masha to pack her bag for school. Спочатку діти давайте допоможемо Маші зібрати її портфель. У мене на столі ви бачите різні предмети. Ваше завдання по черзі підійти до мого столу, взяти будь - який предмет, назвати його. Якщо цей предмет необхідний для навчання, його слід покласти у портфель, якщо ні – відкласти в сторону. Let’s start.

Well done. Ви молодці.  Тепер Маша спокійно може навчатись у школі. And our first lesson is reading. І наш перший урок – це урок читання.

ІІ. Основна частина уроку

Pronanciation               1. Тренування у вимові звуків.

Practice                       T: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки і читати  слова.  What letter is it? Яка це буква?

 

                                   T: Let’s read the words.

                                   T: What letter is it?

                                     T: Let’s read the words.

 

Reading                                2. Навчання читання.

  1. Гра “ Склади  слова”

T: Make up words. Складіть слова.  

Кожен учень отримує набір карток, з яких має утворити складні слова.

T: And now read your words, please.

T: OK. Very well.                      

Physical activity                   3. Фізкультхвилинка.

                                     Т: Ой, я бачу, що Маша вже стомилася. А ви стомилися? OK, Stand up, please. Sing the song “Read, read, read” and move.

Vocabulary Practice            4. Повторення лексичного матеріалу.

                                  1)   T: Our next lesson is Mathematics. Наступний урок – математика.

                                      Let’s count from 1 to 20.

                                     T: OK. And now what number is it?

                                       Вчитель показує учням картку з числом, учень називає, яке це число.

  1. T: Well done. Now let’s do the sums.

7+2 =         15+5=       2+3=      10-6=      17-4=

11+7=          4+5=       9-1=      14-2=      18-8=

Listening                               5. Аудіювання  

  1. Гра “ Здогадайся” Guess “How old is he/she?”

Т: Діти. Ви бачите на дошці картки із зображенням дітей, а під ними картки з цифрами. Я буду читати речення скільки років дітям, ви повинні підійти до дошки і взяти ті картки із зображенням дитини і цифри, про які йде мова.

  1. Pam is 6.
  2. Tim is 15.
  3. Ann is 10.
  4. Dan is 7.
  5. Sam is 3.
  6. Liz is 9.
  7. Ben is 8.
  8. Vic is 16.
  9. Bill is 20.

Physical activity                   6. Фізкультхвилинка.

                                      T: Let’s have a rest.

Speaking                             7. Розвиток навичок усного мовлення.

                                      1) Тренування у  вживанні конструкцій What is this/ that?

                                      T: Very well. And our next lesson is Ukrainian. І наш наступний урок – урок української мови. Зараз ми повторимо вживання питальних речень What is this? and What is that?  Look at the poster and answer my questions. ( Вчитель показує на предмет на плакаті і ставить питання, діти відповідають.)

                                       T: What is this?

                                        P: This is a desk.

                                        T: What is that?

                                        P: That is a computer.

                                    2)  Гра “ Що є у мене”

                                     Т: Діти, зараз ми пограємо в гру. У мене на столі лежать картки із зображенням предметів картинкою вниз. Учень підходе до столу, бере одну з карток і не показує класу. Інші учні, ставлячи запитання, повинні здогадатися, що зображено на малюнку.

                                      P1: Is it a book?

                                      P2: No, it is not.

                                     P3: Is it a pen?

                                     P2: No, it is not.

                                     P4: Is it a pencil?

                                     P2: Yes, it is.

                                  3) Тренування у вживанні структури Where is…?

                                   T: Now, open your books on p.46.

                                    Ask and answer. Запитуйте й відповідайте.

                                    P1: Where is the bag?

                                    P2: It is under the chair.

Physical activity                   8. Фізкультхвилинка.

                                     T: А зараз проведемо з вами фізкультхвилинку.

                                     Учитель говорить слова вірша, всі повторюють, виконуючи відповідні рухи.

                                      I can stand up.

                                      A frog can jump.

                                      A dog can run.

                                      This is fun.

 

Writing                                9. Письмо.

  1. Гра “ Склади слово”

 T: Now, open your copybooks, write down the date.  Make up words and write them down.

                                    Учні отримують картки для самостійної роботи і виконують завдання. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.

  1. Гра “ Склади речення”

                                     T: Make up the sentences and write them down.

  1. This is my book.
  2.  I am a pupil.
  3. What is this?
  4. Where is the teacher?
  5. My name is Kate.

ІІІ. Заключна частина уроку

Homework                    1. Домашнє завдання

T: Молодці, у кожного на парті є листочок, на якому написане ваше домашнє завдання. Вам потрібно повторити слова, а також намалювати свою класну кімнату і вміти її описувати.

 

Summarizing                2.Підведення підсумків уроку.

Т: Діти, я думаю, що ми гарно сьогодні попрацювали на уроці. Як ви вважаєте, чи сподобався Маші наш урок? А що саме їй сподобалось? А які завдання були складними?

T: Very well, stand up, please. Маша передала вам квіточки за те, що ви їй допомагали. Я вам буду їх роздавати, а ви відпочивайте.

T: The lesson is over. Goodbye.

1

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
2552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку