Тема: Школа. School
Мета уроку:
- повторити й активізувати ЛО теми;
- удосконалювати техніку читання;
- продовжувати формувати навички аудіювання;
- повторити граматичний матеріал: минулий неозначений час;
- розвивати вміння спілкуватися;
- розвивати креативне й логічне мислення;
- розвивати в учнів уміння самоконтролю;
- підвищувати інтерес до вивчення англійської мови;
- виховувати в учнів любов до своєї школи та повагу до
однокласників.
Обладнання: підручник “Ми вивчаємо англійську мову” А.Несвіт, підручник з англійської мови для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, Київ, Генеза, робочі зошити, мультимедійна презентація, інтерактивна дошка, картки для індивідуальної роботи.
І. Привітання
- Good morning, my dear children!
- Good morning!
- Nice to see you!
- Nice to see you, too!
Who is on duty today?
What day is it today?
Who is absent today?
Well, thank you!
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we are going to speak about school. We’ll revise the names of school rooms, we’ll discuss what lessons are interesting or difficult for you. And we’ll speak about the Past Simple Tense, how to make negative sentences and ask questions.
ІІІ. Уведення в іншомовну атмосферу.
But first of all tell us, please, the poem about our school. Come to the front of the class.
The school has doors that open wide,
And friendly teachers wait inside. (слайд 3)
Hurry, hurry, let’s go in
For soon the lessons will begin. (слайд 4)
Books and pencils you will need,
When you start to write and read. (слайд 5)
Lots to learn and lots to do.
You like to go to school, don’t you? (слайд 6)
The school bell rings, we run to class,
The teacher tells new things to us, (слайд 7)
We get new knowledge every day.
“Oh, school, we thank you,” pupils say. (слайд 8)
Fine. Thank you. Sit down.
And now tell me please: (слайд 9)
ІV.Основна частина уроку.
1) O’k. Now you must match the words. (слайд 10)
Headmaster’s Office комп’ютерний клас
Staff Room кабінет англ. мови
Assembly Hall роздягальня
History Study спортзал
English Study шкільна бібліотека
School Library медпункт (у школі)
Arts and Crafts Room кабінет директора
Computer Study учительська
Gymnasium їдальня (шкільна)
Nurse’s Room кабінет історії
Cloakroom актова зала
School Canteen кабінет праці
2) I want to play the game with you “Guess the room”.
(That’s right)
3) Фізична та мовленнєва розминка.
Діти підводяться з-за парт, дивляться відеоролик і разом з його героями співають пісню “Head Shoulders Knees and Toes” і виконують зарядку.
4) Робота з текстом (впр.2, ст.34).
a) На дошці записані речення: (слайд 11)
Sunday.
because I think it is very important.
Учні самостійно читають текст (впр.2, ст.34) і знаходять в ньому місце для речень, записаних на дошці.
b) Учні ланцюжком уголос читають текст, вставляючи речення.
5) Повторення граматичного матеріалу (The Past Simple Tense).
Read and translate the sentences: (слайд 12)
В якому часі написані речення? (слайд 13)
Як утворюється Past Simple?
Як утворюється заперечна форма таких речень?
Як утворюється питання?
6) Відпрацювання граматичного матеріалу.
З поданих речень утворіть заперечення та питання: (слайд 14)
1. We played tennis yesterday. ( - )
2. He go to school last week. ( ? )
3. She read this book yesterday. ( - )
4. They cleaned the room last Sunday. ( ? )
5. I help my sister yesterday. ( - )
6. Ann cooked dinner last Monday. ( ? )
Crossword
|
l |
e |
s |
s |
o |
n |
|||||||||||
t |
e |
a |
c |
h |
e |
r |
|
|
|||||||||
|
h |
i |
s |
t |
o |
r |
y |
||||||||||
d |
o |
o |
r |
|
|||||||||||||
c |
l |
o |
a |
k |
r |
o |
o |
m |
|||||||||
|
c |
l |
a |
s |
s |
r |
o |
o |
m |
||||||||
III. Заключна частина уроку.
Ex.4, p.39. Read and complete the story. Write down sentences, use the Past Simple of the verbs in brackets.
Today we revised the vocabulary on the topic “School life”. We practiced the Past Simple Tense. Do you like our lesson? What do you like best of all? What is difficult for you?