Урок з англійської мови на тему «Осінь у лісі» для 2-го класу
Трунова Світлана Геннадіївна,
учитель англійської мови спеціалізованої середньої
школи № 17 І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов м.Сєвєродонецька Луганської області
Тема: Осінь (Autumn)
Підтема: Осінь у лісі (Autumn in the wood)
Мета:
Створити умови для закріплення та вживання знайомих лексичних одиниць з тем «Погода», «Пори року. Осінь», «Кольори», «Числівники», «Прийменники місця» та вивчення нових лексичних одиниць з теми «Осінь у лісі»; сприяти формуванню навичок правильної вимови звуків англійської мови, допомогти учням опанувати вміння читати слова з буквосполученням th; сприяти розвитку уваги, творчих здібностей учнів; прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, сприяти розвитку вміння працювати в команді
Інноваційна ідея, яку планую продемонструвати на уроці: інтеграція знань з англійської мови, праці, математики, природознавства.
Тип уроку: STREAM - урок
Обладнання: роздатковий матеріал, комп’ютер, кошик з осіннім листям, жолудями, каштанами, горіхами, конструктор LEGO, гральна кість (dice) підручник Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В. Англійська мова: підруч. для 2-го кл. спец. шк. з поглибл. вивч. англ. мови. – К. : Центр навч.-метод. л-ри, 2012
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
1. Привітання. Введення учнів в іншомовне середовище
-Good morning, dear children. Nice to see you.
-Good morning, dear teacher. Nice to see you, too.
- How are you today?
-I am fine, thank you.
(Вчитель запитує дітей, як вони почувають себе, учні відповідають).
2. Повідомлення теми уроку та мотивація учнів.
“Асоціативний кущ”
Dear children, answer the question:
Я погоджуюсь з вами, осінь – чудова пора року. І ми з вами сьогодні відправимося на прогулянку до осіннього лісу. Let’s go for a walk to the wood. У мене є кошик (It is a basket.) Я була у лісі нещодавно, та збирала різні речі. Але хтось підклав мені ще те, чого в лісі не знайдеш. Давайте тепер разом вирішатимемо, що є у лісі, а чого немає. Подивіться на дошку, давайте заповнимо всі хмарки словами, які ми знайдемо в кошику.
(Вчитель дістає різні речі з кошику, діти вирішують – може ця річ знаходитися у лісі, чи ні)
(слова mushrooms, berries, acorns, chestnut, nut – нові для учнів, далі на уроці основна увага буде приділена їх вивченню)
3. Фонетична зарядка.
Сьогодні ми пригадаємо, як правильно вимовляти деякі англійські звуки, слухайте уважно, та повторюйте за мною:
W[w] - web, wet, why, what, where, weather
R[r] – red, rat, rest, room, rain, run
Th [D]- this, that, the, weather, gather, they, then, these, those
А зараз прослухайте віршик, і кожного разу, коли чуєте знайоме слово –хлопайте:
If the weather is good,
I’ll go to the wood.
If the weather is bad,
I’ll stay in my flat.
If the weather is wet,
I won’t fret.
If the weather is cold,
I won’t scold.
Потім учні повторюють строчки вірша за вчителем
Якщо погода буде гарною,
Я піду до лісу.
Якщо погода буде поганою,
Я залишусь в квартирі.
Якщо буде дощ,
Я не буду непокоїтись.
Якщо погода буде холодною,
Я не буду журитись.
II. Основна частина уроку
1. Актуалізація опорних знань учнів. Введення нових лексичних одиниць. Тренування в монологічному мовленні.
А зараз ми відправимося на прогулянку до осіннього лісу, будемо грати та пригадувати англійські слова.
Але спочатку давайте ще раз назвемо нові слова, ми їх обов’язково знайдемо в лісі.
Look and repeat after me: mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts. (діти повторюють хором, потім один за одним (передай слово другу)).
А зараз давайте знайдемо нові слова на сторінках нашого підручника.
Open your books at page 40. Look at the picture and show me mushrooms, berries, nuts, leaves. Well done!
Тепер я бачу, що ви готові пограти.
Гра “I gather ….”.
Let’s play a game. Кожна команда отримає кошик, у який треба збирати речі, які ми можемо знайти в осіннім лісі. Діти поділяються на 2 команди по 6 учнів в кожній. Одна дитина з кожної команди по черзі підходить до кошика, біля якого знаходяться mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts, leaves, бере одну річ, промовляє «I gather (mushrooms) in the wood» та кладе цю річ до кошика. Перемагає та команда, яка перша збере всі речі та правильно їх поназиває.
2. Розвиток навичок читання з використанням конструктору LEGO
+ інтеграція з математикою
Етап 1
А зараз ми знову пограємо, на цей раз з конструктором. Дістаньте, будь ласка, LEGO. Нам потрібні деталі двох кольорів: чорні та білі (black and white). Show me black, please. Show me white, please. Look at the blackboard. На дошці написані слова mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts, leaves. Чорними деталями LEGO викладіть скільки літер у слові, а білими тільки скільки звуків ми вимовляємо. А тепер давайте рахувати!
MUSHROOMS – How many letters? (9) How many sounds? (7)
Далі перевіряємо всі слова.
Етап 2 . (учні будуть працювати в командах з підручником, виконуючи пошуково-творчу роботу)
А зараз ми поділяємось на 3 команди. Open your books at page 41 exercise 5. Кожна команда працює з одним стовпчиком.
Кожній команді треба знайти спільний звук у своєму стовпчику та виготовити букву чи буквосполучення, що його передає з LEGO.
Фізкультпауза (діти співають пісні, повторюючи рухи)
https://www.youtube.com/watch?v=Co-gRUgMSfI
https://www.youtube.com/watch?v=CyJIfdA71Lc
3. Закріплення лексичного матеріалу. Розвиток діалогічного мовлення
А зараз наступна гра.
«Guess: what is there in the basket?»
mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts, leaves
Один з учнів бере кошик та непомітно ховає щось їз перелічених предметів, діти повинні вгадати, що це. Запитання задаються за зразком
Are there mushrooms?
Are there leaves?
Ведучий може відповідати тільки: Yes, there are./No, there aren’t.
Хто вгадує, займає місце ведучого.
4. Розвиток навичок письма + інтеграція з математикою.
Для цієї гри потрібна гральна кість (кубик). Вчитель пропонує дітям спочатку записати 5 речей, які вони можуть знайти у лісі, а потім двічі кинути кубик, та записати, які значення випали. Потім скласти та записати суму. Учні поділяються на команди. Кожна команда працює самостійно. Коли будуть зачитуватись результати, діти інших команд порівнюють зі своїми цифрами. В кінці можна провести вибір чемпіонів: чия команда назбирала більше листя, горіхів і т.д.
word |
|
|
sum |
mushrooms |
5 |
3 |
8 |
nuts |
4 |
6 |
10 |
berries |
1 |
8 |
9 |
acorns |
2 |
1 |
3 |
leaves |
5 |
4 |
9 |
Кожна команда презентує свої результати таким чином:
There are 8 mushrooms.
There are10 nuts.
There are 9 berries.
There are 3 acorns.
There are 9 leaves.
5. Розвиток монологічного мовлення + інтеграція з математикою та природознавством.
А зараз у нас буде змагання. Хто має найдовший лист. Я просила вас принести сьогодні листя. Зараз будемо їх вимірювати.
Take the ruler. Let’s measure the leaves. Who has the longest leaf?
Учні вимірюють свої листи та докладають результати:
My leaf is (11 centimeters) long.
Вчитель запитує:
А знаєш з якого дерева цей листочок? (можна назвати це дерево англійською).
Вчитель каже учням хто переміг у конкурсі:
Sasha has the longest leaf. It is 15 centimeters long. Congratulations! He is the winner.
ІІІ. Заключна частина уроку
Діти, красиво в осінньому лісі?
А що ми можемо там побачити? Назвіть ці речі англійською мовою
(mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts, leaves, trees, grass)
А які звіри живуть у лісі?
(squirrel, snake, frog, wolf, fox, hair, bear)
А скажіть мені, що ми можемо та не можемо робити в лісі?
Що нам треба робити, щоб зберегти красу природи?
-Діти послухайте початок речення та доповніть його
Сьогодні на уроці я дізнався…
Я навчився….
2. Рефлексія настрою
-З яким настроєм ви закінчуєте цей урок? Домалюйте смайлику посмішку, якщо ви задоволені успіхами на уроці, або ж навпаки. (Показую зразок)
Діти отримують смайлики, малють його настрій.
3. Повідомлення домашнього завдання
Повторити (вивчити) слова уроку: mushrooms, berries, acorns, chestnuts, nuts, leaves, trees, grass
Література
1. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. —
К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. — 206 с.
2. Коротун І. В. ЛЕГО-система в освітньому просторі нової початкової школи https://www.schoollife.org.ua/586-2018/
3. Юлія Юрова. Шкільні уроки з іграми та LEGO https://www.unicef.org/ukraine/ukr/reallives_28633.html
4.STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 9–10 листопада 2017 року, м. Київ. – К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017 – с.160