План-конспект уроку з баскетболу 6 клас.
Тема: Навчання подвійного кроку.
Мета: Оволодіння техніки подвійного кроку. Формування життєвих компетентностей та розвиток рухових якостей за рахунок різноманітних рухових дій на уроках баскетболу.
Завдання:
Інвентар: баскетбольні м’ячі, стрічка-пілатес, свисток.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
ОРУ |
Спец.мед.група |
|
Підготовча частина |
14-15 хв. |
|
|
1 |
Організований вхід до зали. Шикування в шеренгу. Мотивація учнів до уроків з б/б. Повідомлення завдань уроку. Правила техніки безпеки. Вимірювання ЧСС за 10с |
30с 30с 30с 30с 1хв. 20с |
Звернути на зовнішній вигляд учнів. Історія виникнення б/б. |
|
2 |
Стройові вправи на місії: -праворуч; -ліворуч; -кругом. |
2р. 2р. 2р. |
Стежити за чітким виконанням вправ. |
|
3. |
Різновиди ходьби: - звичайним кроком; -на носках, руки зі стрічкою в обох руках до гори; - на п’ятах, стрічка за головою; -з високим підніманням коліна, руки на поясі; - на внутрішній та зовнішній сторонах стопи. Біг –приставним кроком;
Ходьба відновлювальна. Перешикування в колону по 2. |
2 хв.
2 хв. |
Взяти стрічку. Розповідь, для чого потрібна стрічка-пілатес
Стрічку заводити за коліна. |
Виконується спортивна ходьба по внутрішньому колу |
4 |
Комплекс ЗРВ зі стрічкою-пілатес. Вимірювання ЧСС за 10 с. |
6хв. 20с. |
ЧСС не повинна перевищувати 140 уд.в хв.. |
|
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25-27 хв. |
|
|
5 |
Закріплення передачі м’яча в парах:
|
1 хв.
1хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв. |
Кисті з розставленими пальцями вільно обхоплюють м’яч, лікті опущені.
|
|
6 |
Ведення м’яча правою та лівою рукою (закріплення). |
5 хв. |
Броунівський рух – хаотичне обведення перешкод правою та лівою рукою. |
Вправа виконується в кроці.
|
7 |
Навчання подвійного кроку.
|
1 хв. 2 хв.
1 хв. |
М яч ловиться під праву ногу. Крок, під який ловиться м’яч, найбільш розтягнутий, наступний – укорочений. |
|
8 |
Передачі м’яча в парах в русі:
Виконання спортивних естафет: 1.Човниковий біг (перенос м’ячів) спиною. 2. Біг приставним кроком в напівприсяді з м’ячем в руках перед грудьми.
Рухлива гра «Квач між перешкодами». |
1 хв. 1 хв.
1 хв.
2 хв.
2 хв.
2 хв. |
Передачу робити через два кроки. Виконувати передачу в руки партнеру.
Веред правим боком, назад – лівим.
Квач доганяє гравця, який може стати перед партнер Ром , який його міняє та убігає (гравці стоять парами хаотично). |
|
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
До 5 хв. |
|
|
9 |
Шикування в шеренгу. Вправа на увагу
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Підбиття підсумків уроку. Оцінка урока учнями.
Домашнє завдання.
Організований вихід зі спортивної зали. |
30 с. 30с.
20 с.
1 хв. 1 хв.
30 с.
30 с. |
Закрити очі і порахувати до 30, вийти крок вперед, якщо 30с пройшло. ЧСС до 100 уд/хв..
Добре-оплески, Задовільно-присід, Не задовільно –кругом стати. Імітація подвійного кроку. |
|