План-конспект відкритого уроку для учнів 3-А класу.
Вчитель фізичної культури НВК гімназії № 11 м. Кам’янське.
Хейлик Анна Олександрівна
Урок № 2.
Тема: П.Б.Повторення організувальних вправ. Розмикання і змикання приставними кроками у колі,шерензі,колоні. Розподіл на 1-2 по порядку. Рівномірний біг в повільному темпі у чергуванні з ходьбою. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Приставний крок. Поперемінний крок. Крок галопу. Рухливі (народні) ігри та естафети.
Мета: Удосконалювати в ігровій формі приставний крок,ходьбу,біг; розвивати координаційні здібності;виховувати вольові якості,сміливості,наполегливості,впевненості у власних силах.
Завдання:
1.Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури..
2.Розвивати правильну поставу.
3.Розвивати спритність рухливою грою.
4.Сприяти розвитку фізичних якосте.
Дата проведення: 14.01.2022 р.
Час проведення: 8:00-8:45
Місце проведення: Мала спортивна зала.
Інвентар: м’ячі,фішки,секундомір,свисток,скакалка.
№ |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
I |
Підготовча частина. |
12-15хв. |
|
|
1.Шикування,привітання,перевірка присутніх,оголошення задач уроку.Інструктаж з техніки безпеки. |
2’ |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх функціональний стан. |
|
2.Стройові вправи «Наліво», «Направо», «Кругом». |
1’ |
Правильно виконувати вправи. |
|
3.Різновиди ходьби: -на носках; -на п’ятах; -на зовнішній сторони стопи; -перекатним кроком. |
2’ |
Руки на поясі. Руки за головою. Руки в сторону. Руки на поясі. |
|
4.Різновиди бігу: -звичайний біг; -спиною вперед; -з закиданням гомілки; -з високим підніманням стегна. |
3’ |
Активізувати та підготувати серцево-судинну та дихальну системи до виконання основної частини уроку. |
|
5.Перешикування з одної колони в колону по 4. |
1’ |
Виконувати вправи для відновлення дихання. |
|
6.Комплекс РГГ на місці: -В.П.руки зігнуті перед собою 1-4 колові оберти передпліччями вперед, 5-8 колові оберти передпліччями назад. -В.П.руки в гору 1-4 колові оберти руками вперед, 5-8 колові оберти руками назад. -В.П. руки до плечей 1-4 колові оберти вперед, 5-8 колові оберти назад. -В.П. руки на поясі 1-2 нахил вперед, 3-4 нахил назад. -В.П. руки на поясі 1- випад правою ногою вперед 2-В.П. 3-випад лівою ногою вперед 4-В.П. -В.П.руки за спиною,пальці переплетені в замок 1-нахил вперед, 2-В.П. |
4-6 хв.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз. |
Підготувати м’язову систему для виконання вправ основної частини уроку. Фронтальний метод. Спину тримати рівно,намагатися виконувати з максимальною амплітудою. Руки прямі,спину тримати рівно. Вправи виконувати з максимальною амплітудою, лопатки з’єднати. Виконувати з максимальною амплітудою. При виконанні нахилу ,ноги не згинати,спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися завести максимально вперед. При виконанні нахилу,ноги не згинати,спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися завести максимально вперед. |
|
7.Стрибкові вправи: -стрибки на правій нозі; -стрибки на лівій нозі; -стрибки на двох ногах; -стрибки крест на крест. |
8 раз. |
Підготувати м`язи ніг до виконання задач основної частини уроку. Виконувати з просуванням вперед. Виконувати вправи на відновлення дихання після виконання стрибкових вправ. |
|
8.Перехід на ходьбу. |
|
|
|
9.Шикування в 1 колону. |
|
|
II |
Основна частина. |
25 хв. |
|
|
1.Виконання приставного кроку правим та лівим боком. |
3 хв. |
Показ.Пояснення. |
|
2.Виконання поперемінного кроку.
|
3 хв. |
Показ.Пояснення. Звернути увагу на положення рук та ніг. |
|
3.Виконання кроку галопом. |
3 хв. |
Показ,пояснення. Звернути увагу на положення рук та ніг. |
|
4.Розрахунок на 1-2 ,перешикування в 2 колони. |
3 хв. |
|
|
5.Естафети: 1. «Стрибунець». 2. «Павучок». |
6 хв. |
Показ.Пояснення. |
|
6.Перешикування у коло. Рухлива гра : «Рибалочка». |
7 хв. |
Діти утворюють коло,повернувшись обличчям до центра,на відстані витягнутих у сторони рук. Вчитель стоїть у центрі кола.Він крутить по колу шнур «вудочка», таким чином, щоб вона прослизнула під ногами дітей. Діти стрибають через «вудочку» ,намагаючись не зачепити її. Спійманим уважають того,кого торкнеться «вудочка». |
III |
Заключна частина. |
5 хв. |
|
|
Вправи для відновлення диханя. Шикування в одну шеренгу. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашнього завдання. Прощання з учнями. |
|
Фронтальний метод. Руки вверх- вдих. Руки донизу- видих. |