Тема: Вдосконалення технічних прийомів гри у баскетбол (переміщення, ведення м’яча).
Мета уроку: вдосконалити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання пересування у захисній стійці з м’ячем, ведення м’яча у русі. Розвиток в учнів загальної витривалості та швидкості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
Завдання уроку:
Тип уроку: тренувальний.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, музична техніка.
ХІД УРОКУ
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 15хв |
||
1.Організація учнів до уроку. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку, перевірка ЧСС. Правила поведінки на уроці і техніка безпеки під час роботи з м’ячами. Учитель: Діти! Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо працювати над вдосконаленням отриманих вже вами вмінь та навичок з техніки виконання прийомів гри у баскетбол – переміщення по майданчику, ведення м'яча у русі без зорового контролю. Увага клас! Праворуч! Ліворуч в обхід по залу кроком руш! 2.Вправи у русі Ходьба: А) на носках; Б) на п’ятках; В) прогинання на кожен крок;
Біг: А) приставним кроком Б) перекат м'яча навколо тулуба.
Після виконання завдань у русі, розподілити учнів вздовж бічної лінії для виконання наступного: 3.Школа м’яча (підвідні вправи):
|
3-4хв
3хв
2хв
7хв |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми. Перевірити готовність організму до навантажень.
Звернути увагу учнів на дотримання техніки безпеки під час роботи з м'ячем Кожен з учнів бере баскетбольний м’яч і тримає його в руках.
Вправи виконуються в русі в колоні по одному по периметру спортивної зали, дистанція 2-3 кроки. Тулуб тримати прямо, погляд спрямований вперед.
Зберігання дистанції між учнями під час виконання завдань. Погляд спрямований на кисті рук із баскетбольним м'ячем;
Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Стійка баскетболіста. Звернути увагу на висоту відскоку м’яча від підлоги. Зоровий контроль м’яча.
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА 25хв |
||
4. Вправи на вдосконалення швидкісно-силових якостей: Перевірка ЧСС
Виконання вправи з фішками
6. Робота в парах:
7. Рухлива гра «Здожени»
8. Відновлення дихання |
4хв
4хв
3хв
3хв
3хв
3хв
5хв
|
Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Звернути увагу на чітке виконання вправ. Слідкувати за часом виконання. Слідкувати за правильністю виконання стрибка за м'ячем та приземлення.
Дві фішки розташовані одна від одної на відстані 2 метри. Учень стоїть по середині. Номери фішок 1 і 2. Вчитель називає в довільному порядку номери фішок. Учень повинен доторкнутись до фішки, яку назвали. Слідкувати за часом виконання вправи.
Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Перший учень виконує ведення м’яча на місці правою (лівою) рукою. Інший підкидує тенісний м’ячик до першого учня, який повинен зловити м’яч на перестаючи вести м’яч; Стійка баскетболіста
Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Перший учень веде два м’яча; другий учень показує рівень відскоку м’яча. Слідкувати за стійкою при переміщенні. Спина пряма.
Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Учень веде м’яч правою рукою впираючись плечем у м’яч другого учня; робить три удари – перевід м’яча до лівої руки (виконати до кінця площадки). Слідкувати за чітким та правильним виконанням, вказувати на типові помилки під час виконання кожному учневі. Техніка безпеки при виконанні технічних елементів. Другий учень розташовується за спиною у першого, охоплює руками за тулуб і впираючись, при веденні м’яча першим учнем, не давати йому це зробити.
Учні працюють в парах. Стоячі один до одного обличчям на відстані 3-4 м. Виконують передачу від грудей. За сигналом вчителя той в кого зостанеться м’яч розвертається та з прискоренням виконує ведення м’яча в протилежну сторону від свого напарника. Другий учень намагається наздогнати його. Виграє той хто наздогнав більшу кількість раз. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 5хв |
||
1.Шикування 2.Перевірка ЧСС 3.Підсумок уроку 4.Домашнє завдання 5.Організаційний вихід із залу |
30с
1хв 3хв 30с |
В шеренгу Визначити учнів, які добре працювали на уроці Вказати типові помилки при виконанні певних вправ та ігрових завдань Д.З.: придумати вправу з баскетбольним м'ячем. |