Біологія 6 клас
Тема. Запилення рослин
Цілі:
Формування ключових компетентностей: саморозвитку й самоосвіти - створення проблемних ситуацій, уміння розв’язувати завдання; інформаційної – відпрацювання вмінь робити висновки й узагальнення; соціально-трудової – вміння, спираючись на отримані знання, самостійно працювати, розвивати гнучкість отриманих знань; комунікативної – вміння працювати в групі.
Формування предметних компетентностей: продовжити знайомити учнів з процесами життєдіяльності квіткових рослин; сформувати знання про основні типи запилення квітів; дати поняття про перехресне запилення; розкрити значення запилення у природі; розвивати уміння порівнювати біологічні явища та процеси у житті рослин; уміння спостерігати, робити висновки та узагальнення; розвивати логічне мислення, мову, пам’ять, увагу; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища; любов до прекрасного, інтерес до предмету.
Обладнання й матеріали: роздатковий матеріал, таблиці, презентація, мультимедійне обладнання
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина
Доброго дня, діти. На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. Сьогоднішній урок не виключення. Для початку посміхніться один одному і побажайте успіху.
ІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів
І варіант
ІІ варіант