30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок з читання. Робота над текстом В. Чухліб "Схід сонця"

Про матеріал
На основі тексту В. Чухліб "Схід сонця" перевіряємо усвідомлене читання, вчимося бачити красу природи та природних явищ, вчимося визначати типи текстів та розрізняти їх.
Перегляд файлу

Тема: В. Чухліб «Як сходить сонце». Розуміння прочитаного тексту. Знаходження  опису предмета в тексті (до теми з мови «Типи текстів».

Мета: вчити уважно читати та розуміти  прочитане, вчити бачити красу природи, спостерігати за явищами природи та вчити порівнювати їх з тим, що знайоме.

Обладнання: підручник з «Української мови та читання» 2частина, 2клас, портрет В. Чухліба, фото та малюнки сходу сонця на різних пейзажах,  пшеничне поле у різні пори року, картки з питаннями.

                                            Хід уроку:

  1. Орг. момент та рефлексія
  2. Тема та мета уроку
  3. Коротке повідомлення про письменнника. https://uk.wikipedia.org/wiki
  4. Робота над текстом:

Прочитай текст самостійно:

C:\Users\Marina\Desktop\Безымянный2.png

https://lh3.googleusercontent.com/wn-cA68qklETwU8-y8nzyJDjLVutuSBRr23GbYPy_DZZK1xKkhAaE5cUO9XdWUdZgp7oMUj55n3VO-dQn_GZCJE3KT8FO6AYjudhePq3IVlVSfY5-jCGVQwWdjiF5Ef7xS4jpxwc

  1. Самостійна робота над змістом тексту:

Визнач правильні відповіді:

  1. Куди просився Тарасик: 

а) рибалити        б) дивитися на сонечко          в) сходити в кіно

  1.              Чому мама не дозволяла?   

        а) було холодно      б) рано прокидатися        в) не можна купатися

  1.               Що хотів показати тато синові? 

      а) як ловити рибу        б) як сідає місяць          в) як сходить сонечко    

  1.              На що були схожі стоги сіна?   а) на гриби   б) на вербу   в)на шапку
  1.              Чому батько запропонував переночувати в копицях?

а) там тепло і вранці краще рибалити

б) там м’яко і тепло, можна спати досхочу

  1.              Кому тарасик сказав першому “Доброго ранку”?

а) татові          б) матусі             в) сонечкові

 

Здайте, будь ласка, підписані картки.

 

  1. Колективна робота над текстом:

Який текст за типом: опис або розповідь? Чому?

Це текст казка, оповідання, вірш?

Яка головна подія в тексті?

Хто любить рибалити?

Що для вас найголовніше в рибалці?

В який час доби краще рибалити?

Чи спостерігали ви за природою в цей час?

Яка з ілюстрацій вам нагадує про поїздку на природу? (робота з малюнками та фото)

 

  1. Робота над типом тексту. Перегляньте текст. Яке явище природи побачив Тарасик? Знайдіть його. Як називається частина тексту, де визначені ознаки предмета?

Що незвичайного є в описі? Як уявляє собі сонечко Тарасик? 

 

  1. Спиши опис сходу сонця до зошита.
  2. Підсумок уроку.
  3. Рефлексія.

 

На перевірку здається картка з питаннями, списаний текст, ураховуються усні відповіді.

 

docx
Додано
6 липня
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку