Урок з фізичної культури,баскетбол.

Про матеріал
Урок призначенний для учнів 10 класів,модуль баскетбол. Метою уроку є формування рухових вмінь і навичок учнів, розвиваток фізичних якостей школярів, виховання інтерес до різних видів рухової діяльності.
Перегляд файлу

 

План конспект уроку з фізичної культури

10 клас (хлопці)

 

Модуль: баскетбол.

 

Змістовний модуль: Техніка ведення м'яча.

 

Тема уроку: Індивідуальні, групові й командні дії. Навчальна гра.

 

Інвентар: баскетбольні м'ячі, фішки, секундомір.

 

Мета уроку: формувати рухові вміння й навички учнів, розвивати фізичні якості школярів, виховати інтерес до різних видів рухової діяльності.

 

Завдання уроку:

  1.    Вдосконалювати:
  • техніку виконання ведення і передач м’яча на місці і в русі;
  •   техніку виконання кидків м’яча до корзини;
  •   ігрові здібності в навчальній грі «Баскетбол».
  1.    Розвивати рухливі навички під час виконання вправ з баскетбольними м'ячами.
  2.    Сприяти розвитку кмітливості, спритності, швидкості та витривалості.
  3.    Виховувати відчуття колективізму, морально-вольові  якості (сміливість, чесність, взаємопідтримку).

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина. 14 хв.

І.

Організований захід у зал.

Шикування в одну шеренгу.

Привітання, повідомлення завдань уроку.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

Бліцтурнір

  • В якій країні народився баскетбол?
  • Скільки гравців знаходиться на майданчику під час гри?
  • Скільки секунд дається на одну атаку?
  • Скільки очок нараховується команді за штрафний кидок?

   30 сек.

   30 сек.

 

    2 хв.

   20 сек.

 

 

 

 

     2 хв.

 

Перевірка форми одягу, самопочуття, відсутніх.  Техніка безпеки на уроках баскетболу.

 

ЧСС за 6 сек. ( до 90 ).

Поклавши 2-3 пальці правої руки на зап'ясток лівої притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧС.

Відповіді по черзі.

1.Стройові вправи:

 

2 хв.

 

 

 

Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ. Повороти виконувати на п'яті та носку, руки вздовж тулуба.

 

 

 

 

 

2.Різновиди ходьби:

  • звичайним кроком
  • на носках
  • на п'ятках
  • високим кроком

2 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

Стежити за поставою учнів. Руки прямі лікті в сторони, коліна не згинати.

 

 

3. Загальнорозвиваючі вправи у русі:

 

1.В.п.- руки в сторону:

1-4 колові рухи вперед

1-4 теж саме назад

2.В.п.- права рука вверх:

1-2 ривками рухи назад

3-4 зміна рук теж саме

3.В.п.-руки до плечей

1-2 кругові оберти вперед

3-4 назад

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

Руки не згинати.

 

 

Руки тримати прямо в плечовому суглобі, відводити максимально назад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розминочний біг:

  • з високим підніманням колін
  • з на хльостом голені

 

2 хв.

 

Стежити за темпом, легкий біг.

 

Основна частина. 27 хв.

ІІ.

1. Ведення м’яча у русі:

  • лівою рукою
  • правою рукою
  • по під ногами

4 хв.

 

М’яч ведемо біля стегна у середньому темпі. Переведення м’яча під ногою під час кроку.

 

2. Вправи у парах з м’ячем (передачі м’яча один одному) на місці:

  • двома руками від грудей
  • однією від підлоги
  • однією  у стрибку

4 хв.

Один напроти одного по боковим лініям.

Рух рук при передачі починається від грудей, від плеча об підлогу, у стрибку однією рукою.

3. Вправи у парах з м’ячем (передачі м’яча один одному)  у русі

3 хв.

Передачі у русі по всьому майданчику.

4. Дві колони стоять навпроти баскетбольних щитів (вправа «Млин»):

  •   виконують ведення м'яча з подвійним кроком та кидком у кошик 

3 хв.

Одна колона стає з м’ячем, інша - без, виконують вправу, змінюючись місцями

 

 

 

5.Естафета зі зміною м’ячів

 

 

 

 

5 хв.

Дві колони з баскетбольними м’ячами,  виконують ведення на високій швидкості, змінюючи у кінці майданчика баскетбольні м’ячі на набивні і повертаються до своєї команди, передаючи естафету далі.

 

6.Навчальна гра 5Х5

 

 

8 хв.

Групу ділимо на команди по 5 гравців і вони починають грати  у баскетбол по 3 хв.

 

 

 

 

 

 

Заключна частина. 4 хв.

ІІІ.

Шикування  в шеренгу.

Вправи на відновлення дихання.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

Підбиття підсумків уроку.

 

 

 

Оцінювання.

Організований вихід із залу.

30 сек.

1 коло

 

20 сек.

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

30 сек.

 

 

 

 

 

Зробити аналіз уроку відзначити найкращих. Вказати на типові помилки при виконанні елементів.

 

 

 

 

.

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку