Урок з фізичної культури для 6 класу

Про матеріал
"Розвиток сили, гнучкості, спритності, координації рухів на уроці гімнастики".Удосконалення комплексу загальнорозвиваючих вправ.Сприяння розвитку фізичних якостей: сили, гнучкості, координації рухів, спритності способом колового тренування.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОКСПЕКТ

ВІДКРИТОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ  КУЛЬТУРИ ДЛЯ  6-ГО    КЛАСУ ,

ТЕМА УРОКУ: "Розвиток сили, гнучкості, спритності,

координації рухів на уроці гімнастики".

 

 

МЕТА УРОКУ :

І    ОСВІТНЯ.

  1. Удосконалення комплексу загальнорозвиваючих вправ.
  2. Сприяння розвитку фізичних якостей: сили, гнучкості, координації рухів, спритності способом колового тренування.

II ВИХОВНА.

  1. Розвиток колективізму та дисциплінованості.
  2. Пробудження зацікавленості до самостійних занять фізичними вправами.

III ОЗДОРОВЧА.

  1. Розвиток  Фізичних якостей (сили, гнучкості, спритності, координації рухів)
  2. Виховування сміливості, рішучості та бережливого ставлення до власного здоров’я»

ЧАС:  УРОК -45 хв.

  1. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: Гімнастичний зал
  2. МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ: Фронтальний
  3. МЕТОД ПРОВЕДЕННЯ: Колове тренування (5 станцій)
  4. ФОРМА ОДЯГУ : Спортивна

5. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Колода, перекладина, козел, місток, мати канат, свисток, секундомір. ТЗН: діапроектор, слайди, магнітофон.


Частини  уроку та їх зміст

Дозува  ння

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

Підготовча частина.

15хв.

Фронтальний метод.

Шикування, визначення завдань уроку.

1 хв.

Шикування здійснюється за командою вчителя. Повідомити завдання уроку. Звернути увагу на те, що під час виконання завдань учень повинен працювати з увагою

Повороти на місці: направо, наліво.

2-3 рази

Фронтальний метод. Завдання виконується в шерензі. Звернути увагу на  злагодженість виконання, на утримання стійкої пози при поворотах.

Ходьба:

 

  1. на носках
  2. на п'ятах
  3. на пів присід
  4. на повний присід

1-2хв

Звернути увагу на поставу, нагадати про ходьбу з носка.

Руки поставити на пояс.

Руки за головою.

Руки за спиною.

Руки на колінах.

Біг:

 

  1. з високим підніманням стегна
  2. з закиданням гомілок
  3. приставним кроком правим та лівим боком
  4. в повільному темпі

1 хв.

Під час бігу звернути увагу на правильне дихання.

Руки на поясі.

 

Руки на поясі.

На кожні 4 рахунки робити поворот.

 

Руки рухаються на рівні грудей.

Розмикання.

30с.

Розмикання виконувати приставним кроком на інтервал піднятих в сторони рук. Провести змагальним методом між шеренгами.

Загальнорозвиваючі вправи.

 

 

 

  1. В.п. – о.с. – руки на поясі

1 – руки вверх, ліва нога назад;

2 – в.п.;

3 – руки вверх, права нога назад.

 

2.  В.п. – о.с

1-4 – колові оберти руками вперед;

5-8 – те ж саме назад.

 

 3.  В.п. – ноги нарізно

1 –руки вверх;

2-3 – нахил вперед, торкнутися кінчиків пальців;

4 – в.п.

 

      4. В.п. – ноги нарізно

1-4 – присідаючі повороти тулуба наліво та направо.

 

  1. В.п. – ноги разом, руки на колінах

1-4 – колові оберти колінами вліво;

5-8 – те ж саме вправо.

 

  1. О.с. – широка стійка, ноги нарізно, руки перед собою

1- присісти на лівій нозі, праву в  сторону;

2 – в.п.;

3 – те ж саме на праву ногу, ліву в сторону (бік)

 

  1.     В.п. – о.с.

1 – упор присівши;

2 – упор лежачи, ноги нарізно;

3 – упор присівши;

4  в.п.

  1.     В.п. – о.с. – руки на пояс

1-4 – на лівій;

5-8 – на правій;

9-12 – на двох ногах.

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

16-20 разів

Проводить учень класу на оцінку. Попередити про злагодженість рухів, які впливають на якість вправи. Протягом виконання вправ вимагати від учнів дисципліни, виконання всіх команд, розпоряджень та вказівок.

Звернути увагу, що під час виконання вправи, ноги повинні бути рівні.

 

 

 

 

При виконанні вправи руки повинні бути прямі, ненапружені.

 

 

Під час нахилу ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

Голову не опускати, дивитися вперед.

 

 

 

 

 

Голову і тулуб не нахиляти вперед.

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу, що при упорі лежачи, тулуб повинен бути прямий, ноги не згинати.

 

 

Стрибати на носках, м’яко.

Основна частина.

25 хв.

Груповий метод

Робота по відділеннях:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І Відділення

 

 

Акробатичні вправи : упор присівши перекид вперед, в упор присівши – перекид назад, в упор присівши – перекат назад, стійка на лопатках, групування лежачи упор присівши – основна стійка.

Див. Фото №2

5хв.

Під час проходження кола слідкувати за часом, інформувати учнів про час, який залишився до кінця виконання вправ на станціях.

ІІ Відділення

 

 

Лазіння по канату в два прийоми:

Техніка виконання.

Див. Фото №4

5хв.

Робити зауваження щодо правильності виконання вправ. Зажати канат ногами, випрямити ноги, зігнути руки.

ІІІ Відділення

 

 

Рівновага: 3-4 переставні кроки, руки в сторони – приставляючи ногу, присівши, руки в сторони, випрямитися – поворот на 180 градусів на носках, руки вниз – стоячи повздовжньо, на пів - присід, руки назад (старт плавця) – зіскок прогнувшись.

Див. фото №6

5хв.

Нога стає на колоду з носка на всю ступню.

Забезпечення страховки

ІV Відділення

 

 

Опорний стрибок: настрибування в упор присівши – зіскок прогнувшись.

Див. фото №1

5хв.

Забезпечення страховки.

V Відділення

 

 

Підтягування у висі(ю), упор лежачи на спині піднімання тулуба в сід(д).

Див. фото №3,5

5хв.

Ноги в колінах не згинати, підтягуватись вище підборіддя без ривків.

Заключна частина.

5хв.

 

1.Шикування в шеренгу.

Гра на увагу: „Клас, струнко!”

1хв.

Змагальним методом.

Нагадати правила гри, а саме: учні виконують завдання тільки тоді, коли перед командою є слово „клас”.

При підведенні підсумків гри відзначити уважних і зосереджених.

2.Вправа для нормалізації дихання.

1хв.

Руки вгору – вдих,

Руки вниз – видих.

3.Підведення підсумків уроку.

1хв.

Відмітити дітей, які добросовісно і відповідально працювали на станціях. Звернути увагу на типові помилки, допущені при виконанні вправ.

4.Домашнє завдання:

а)згинання, розгинання рук в упорі лежачи.

б)піднімання в сід з положення лежачи.

1хв.

За допомогою батьків

5.Прощання, перехід у роздягальню.

1хв.

Забезпечити організований вихід із залу.

 

docx
Додано
16 січня 2021
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку