Тема уроку: Гімнастика. 7 клас
Навчальний заклад: КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради
Тип уроку: навчальний
Цілі уроку :
- навчальна: Вдосконалювати вміння використовувати вправи з фітбольним м’ячем для формування правильної постави
- розвивальна: Розвивати фізичні якості – силу, швидкісно-силові якості ; психологічні якості – увагу, спостережливість, пам'ять.
-виховна: Виховувати прагнення до перемоги, уміння діяти в групі, колективі. Підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури. Заохочувати до занять фізичними вправами.
Обладнання: футбольні м’ячі, фішки, секундомір.
Вчителі фізичної культури: Соломонов В.Ю., Лисуненко В.Ю., Каширін С.О.
№
|
Зміст уроку |
Дозув-ання |
Організаційно-методичні вказівки. |
|
Підготовча частина 8 хв. |
||||
1.
2.
3.
4. |
Шикування в шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку Повторення правил техніки безпеки під час уроку. Вимірювання ЧСС за 6с.
Загально-розвиваючі вправи в русі. Ходьба: • звичайна • на п’ятках (руки за голову, лікті розведені в сторони) • на носках (руки вгору, кисті з силою стискати та розтискати) • перекатуючись з п’ятки на носок (руки в сторони, кругові рухи кистями стиснутими в кулаки) • з відведенням рук назад-вгору на кожен крок • напівприсідом (руки за спину, обхвативши лікті) • торкаючись коліном до різнойменного ліктя на кожний крок (руки зігнуті в ліктях на рівні грудей) • зі зміною положень рук на 4 рахунки (права рука вгорі, ліва внизу, кисті зажаті в кулаки) з рухом рук по колу (руки в сторони, кисті стиснуті в кулаки) Повільний біг. Вимірювання ЧСС за 6с. |
1хв.
1хв
6хв. |
Перевірити готовність учнів до уроку Звернути увагу на важливість дотримання правил техніки безпеки під час уроку.
Стежити за дистанцією, правильним дихання. |
|
Основна частина 30хв |
||||
5. |
Вправи з фітбольними м’ячами. 1) В.п. стійка ноги нарізно з фітболом у руках. 1- руки вгору, ліва нога назад; 2 - в.п. 3 - руки вгору, права нога назад; 4 - в.п.
2) В.п. ноги нарізно, фітбол у руках знизу. 1 - нахил тулуба вліво, руки вгору; 2 -в.п. 3 - нахил тулуба вправо, руки вгору; 4 - в.п.
3) В.п. ноги нарізно (фітбол) у руках; 1- поворот тулуба вліво; 2- в.п. 3 - поворот тулуба вправо; 4 - в.п. 4) В.п. ноги нарізно, фітбол у руках; 1 - присід руки вперед; 2 - в.п. 3 - присід руки вперед; 4 - в.п.
5) В. п. широка стійка фітбол у руках; 1 - нахил тулуба вперед; 2 - в. п. 3 - нахил тулуба вперед; 4 - в. п.
6) В. п. стійка на лівій нозі, права пряма в сторону, руки на пояс; 1 - напівприсід; 2 – в. п. 3міна в.п. 3 - напівприсід; 4 – в .п.
7) В. п. широка стійка, руки на поясі, фітбол на підлозі; 1 - притискаємо м’яч лівою ногою перекатуємо вгору; 2 - в.п. 3 - притискаємо м’яч правою ногою перекатуємо вгору; 4- в.п.
8) В. п. лежачи на животі, руки з опором на підлогу; 1 - мах лівою ногою; 2 - в.п. 3 - мах правою ногою; 4 - в.п.
9) « Планка». В. п. упор руками об фітбол;
10) Згинання розгинання рук. В.п. лежачи на животі на м’ячу , руки упор лежачи;
11)В. п. сидячи на фітболі, 1 – 4 нахили вправо; 1 – 4 нахили вліво;
12)В.п. сидячи на фітболі руки на коліна; 1 – 4 нахил тулуба вперед , назад
13) В. п. лежачи на спині, руки з опором на підлозі; 1 -3 таз піднімаємо вгору; 4 – в.п.
14) Лежачи на спині, руки вгору, в положення « міст». |
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
15р.
2хв. |
Звернути увагу на правильність виконання;
Руки прямі перед собою;
Спину тримати рівно;
Звернути увагу на правильність виконання;
Руки прямі перед собою;
Спину тримати рівно;
Виконувати ритмічно;
Виконувати під прямим кутом
Тулуб розташований паралельно підлозі
спину тримати рівно; руки в сторони;
інтенсивно працює таз;
розтягування виконувати поступово
вдих - руки вгору; (долонями всередину) видих – руки вниз |
|
Заключна частина 7хв. |
||||
5. 6.
7.
8.
9. |
Шикування в два кола. 1. Виконання комплексу вправ на рівновагу та заспокоєння організму. Учні сидять на фітбольних м’ячах. Оцінювання навчальних досягнень Рефлексія • Я дізнався…. • Я зрозумів…. • Я навчився …. • Найбільші труднощі я відчув …. • Я не вмів, а тепер умію …. Визначити функціональний стан організму учнів після навантаження, вимірювання ЧСС за 6с Домашнє завдання. |
30с. 3хв.30с.
2хв.
30с.
30с. |
Додаток 1
Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність.
Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом
|
|