1. Узагальнити зання учнів про послідовне та паралельне з'єднаня провідників, повторити властивості цих з'єднань.
2. Сформувати практичні навичкипо складанню електричного кола за схемами, продовжити формування навичок в складані схем електричного кола за поданими характеристиками.
3. Удосконалювати вміння учнів в ведені розрахунків величин та характеристик електричного кола з різними видами з'єднання.
4. Перевірити рівень знань, умінь і навичок з теми «Мішане з'єднання».
5. Закріпити знання учнів про законі постійного струму.
6.Провести аналіз результатів виконаної роботи, виявити причини помилок при складанні схем та електричних кіл.
Урок № ______ Клас___8___ Дата________ Вчитель__Солодаренко О.Л.____
Тема уроку: Види з’єнання провідників. Мішане з’єднання.
Освітньо – виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
5. Закріпити знання учнів про законі постійного струму.
6.Провести аналіз результатів виконаної роботи, виявити причини помилок при складанні схем та електричних кіл.
Розвиваюча мета:
Виховна мета:
Міжпредметні зв’язки: фізика – математика – інформатика – технічна праця
Тип уроку:
Обладнання: підручники, завдання на картках, контрольні запитання;
Джерела струм, лампочки на підставці, нагрівальний елемент, ключ, реостати. Смартфони у дітей з доступом до Інтернету, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Налаштування вучнів на роботу.
Об’єднання в команди та групи. В команди учні обєднуються за допомогою ресурсу https://wordwall.net «Випадкове колесо», також за допомогою цього ресурсу можна створити в кожній команді три групи: Теоретики, Інженери, Практики-електрики. (https://wordwall.net/ru/resource/17206756)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Яке слово зашифровано в даному ребусі? (Струм)
http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&enter=1
Питання для усної бесіди.
Завдання: Встановити відповідність між фізичною величиною та формулою для її визначення (https://wordwall.net/ru/resource/17209005)
ІІІ. Формування вмінь та навичок.
Шановні науковці. Наш науково-дослідницький центр отримав повідомлення від директора школи що поряд. В результаті сильної зливи що сталась вчора пошкоджено ситему електропостачання. Школа залишилась без електрики. Деякі кабінети потребують оновлення електропроводки. Необхідно відновити роботу школи та в найкоротший термін допомогти з розрахунками та ремонтом обладнання. Наші лабораторії (відділи) отримують завдання.
Завдання для груп.
В кожному відділі працють групи Теоретиків, Інженерів та Практиків-електриків.
Інженери повинні скласти схему з’єднання та надати її Теоретикам та Практикам-елктрикам. Практики-електрики складають електричне коло за схемою та вносять за необхідності свої корективи. Аналізують роботу Інженерів (наскільки правильно та зрозуміло було намальовано схему, чи дотримано вимог до позначень приладів, чи вносили вони зміни в отриману схему).
Теоретики за отриманою схемою проводять необхідні розрахунки. Аналізують роботу Інженерів (наскільки правильно та зрозуміло було намальовано схему, чи дотримано вимог до позначень приладів, чи вносили вони зміни в отриману схему).
IV. Підсумок уроку
Підсумок підводться колегіально, всією групою. Пріоритетом оцінювання є правильна робота приладів в електричному колі та вірні розрахунки.
V. Рефлексія.
Ви можете сказати, яких навичок ви набули або які навички вдосконалили сьогодні на уроці?
Яку користь ви можете для себе особисто взяти з цього уроку?
Де вам можуть знадобитись ці знання та вміння?
Написати відповіді на ці питання на дошці https://padlet.com/elenasolo7777/2a19zkd4epd0li86
Одним з напрямків застосування набутих вмінь та навичок може стати ваша майбутні професія. А в яких професіях можуть застосовуватись отримані навички? (Перегляд презентації)
VI. Домашнє завдання.
Повторити п.31,32. Впр.32 №8, 10.
Чому цей урок можна вважати інноваційним?
На даному уроці використовуються елементи STEAM-освіти. Цікавим є те, що під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.Учні ж вчаться вирішувати це практичне завдання шляхом проб і помилок, а не вивчають "суху" теоретичну частину.
Чим даний урок відрізняється від уроків, які ви проводили в школі раніше?
Під час проведення уроку використовуються діджитал інструменти, які раніше мною не використовувались.
Які методики та підходи були використані під час його підготовки?
Під час підготовки уроку були використані наступні інструменти: