Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча 10-12 хв |
1. Організація класу: - шикування в одну шеренгу, - привітання. 2. Оголошення теми і завдань уроку. 3. Теоретична хвилина : - Який вид спорту називають королевою спорту? - Які види легкоатлетичних вправ включає легка атлетика? ( Біг, стрибки, метання) - Які фізичні якості розвиваються на заняттях легкою атлетикою? ( спритність, швидкість, витривалість) - Які вправи для розвитку швидкості, витривалості, спритності ви виконуєте на самостійних заняттях? - Для того щоб не травмуватися на заняттях легкою атлетикою потрібно дотримуватися чого? (правил техніки безпеки) - Які правила техніки безпеки ви знаєте?
4.Вимірювання ЧСС за 15 с
5. Стройові вправи на місці
6. Різновид ходьби : - на носках, руки на пояс;
- на п’ятках, руки за голову;
- перекати ступні з носка на п’ятки, з п’ятки на носок .
7. Різновиди бігу: - у повільному темпі, - біг «змійкою»
8. Ходьба з вправою для відновлення.
9. Вправа «Сходинка»
10. Вправа «Бар’єри»
11. Ходьба з вправою для відновлення.
12. Загальнорозвивальні вправи :
3-4 – опускаємо голову на плече і ведемо по грудині напруживши м’язи шиї до іншого плеча і піднімаємо голову доверху.
2. - В.П.- ноги нарізно, руки на пояс; 1 – руки відвести в сторони, 2 - повернути долонями доверху, 3 – відвести руки назад не опускаючи, 4-5 – підняти і опустити по черзі плечі, 6 – максимально відвести руки назад і затримати 15-20 с
Одночасні виконання колових обертів руками. 1-4- ліва – вперед, права – назад. 5-8- навпаки.
4. В.П. – ноги нарізно, руки в сторони.
4- В.П. 5– ліва рука за голову, 6-7 - правою мале коло дугою вперед; 8 – В.П.
5. В.П. – ноги нарізно, руки на пояс, 1 -2 – ліва рука відведена вгору, нахил тулуба вправо, 3-4 – теж саме , навпаки.
6. В.П. – основна стійка, 1 - нахил тулуба вперед торкаючи руками носків, 2 – упор присівши, 3 – упор лежачи, 4 – стрибок вгору прогнувшись,
7. В.П. – основна стійка, 1 – випад лівою ногою вперед, руки на пояс, 2-3- пружні рухи ніг, 4 – зафіксувати положення, 5- випади правою ногою вперед, руки на пояс, 6-7 - пружні рухи ніг вгору-вниз, 8 – зафіксувати положення .
8. В.П. - основна стійка, 1 - руки вгору, прогнувшись; 2 – нахил тулуба вперед; 3 – упор присівши, 4 – В.П. 8. Вимірювання ЧСС за 15 с
|
1 хв
1хв
1хв
До 30 с
До 30 с
До 30 с
До 30 с
До 30 с
До 30 с
15 с
15 с
30с
30с
4 хв
4-5 разів
3-5 разів
4-5 разів
4-5 разів
4-5 разів
4-6 разів
2-4 рази
30 с
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів
Використання інтерактивних форм роботи «Мікрофон»
Перевірка готовності організму учнів до навантаження
Фронтально, узгоджено. Утримувати рівновагу.
В обхід по залу кроком – руш ! Слідкувати за дотриманням дистанції. Спину примати прямо, вперед не нахиляти.
Ходьба із збільшенням швидкості .
Бігом – руш! Дихати через ніс Слідкувати за правильністю виконання, дотриманням дистанції. Глибокий вдих поєднуючи з підніманням рук угору, видих - руки вниз. Поточний метод. Перестрибування сходинок з високим підніманням стегна, перестрибуванням сходинок лівим, правим боком.
Перестрибування через бар’єри двома ногами.
Рух по залу з виконанням вправ. Глибокий вдих руки угору, видих- руки вниз.
В колоні по чотири через центр – руш!
Виконуємо вправу у повільному темпі
Слідкувати за правильністю виконання
Слідкуємо за координацією рухів
.
Слідкуємо координацією рухів та правильним виконанням вправи.
Слідкувати за правильністю виконання
Стрибок виконувати на носках.
Спину тримати рівно, голову не опускати. Лікті в сторони.
Виконують в повільному темпі. |
Основна Частина 27-28хв |
1. Повторення техніки виконання старту, стартового розбігу: 1. Розповідь та показ вчителя:
Виконання команди «Увага»:
|
5 хв
3-4 р
|
|
|
Виконання команди «Руш!»: учень виконує різкий рух вперед. Руки виконують короткі і часті різнойменні рухи в передньо - задньому напрямку |
|
|
|
Вибігання з низького старту відрізків 10м.
|
3 - 4 р |
|
|
1. Пояснення завдань. Підготовка місць занять для роботи станціями. Перехід до місць занять. |
2хв |
Визначити старшого на кожній станції (шерензі). |
|
Станція № 1 « Стрибки у довжину з місця»: відштовхування фаза польоту приземлення
2. Перехід до наступного місця заняття.
|
3хв
|
Звернути увагу на відштовхування та приземлення. |
|
Станція №2 Метання малого м’яча в ціль |
3хв |
Влучні попадання тенісного м’яча в кільце. Звернути увагу на правильність техніки метання. Використовувати супроводжуюче пояснення та вказівки у разі виникнення помилки. |
|
Станція № 3 Драбини
|
3хв
|
Виконання стрибкових вправ, Слідкувати за правильним виконанням. |
|
Станція № 4 «Веселі м’ячі» Розвиток стартового зусилля та точності передачі м’яча засобом гри – естафети.
|
3хв
|
Кожен учень почергово переносить тенісні м’ячі в обруч, передаючи естафету товаришу, який має почергово їх зібрати передаючи естафету і т.д. |
|
5. Гра-естафета «Найспритніші» Учні шикуються в дві колони, пояснення гри – естафети, розподіл учнів на дві команди.
|
1хв
5хв
|
Учні вчителю допомагають прибирати місця занять. По команді 1-2 станції за мною в одну колону ставай! 3-4 стації аналогічно. Учні виконують комбіновану естафету:
* біг * попадання кубиками у кільце. Перемогу отримує команда, яка зробила найбільше влучних кидків.
|
|
6. Гра «Пролізання через обруч». Роздати обручі через три учні. По команді вчителя учні починають перелазити через обруч без допомоги рук. Якщо два обручі опинилися перед учнем – він виходить з ігри. Гра продовжується |
3-4хв
|
Перешикування в велике коло. Звернути увагу на правильність виконання гри.
|
Заключна частина 3-5 хв |
2. Вправи з переключенням уваги та « погашення » емоційного збудження.
Я дізнався… Я зрозумів… Я навчився… Найбільше труднощів я зазнав…
4. Вправа «Будь уважний» - Стрибок в довжину складається з 5-ти фаз ?( ні) - Стартування виконується за командами – На старт! Увага! Руш!( так) - Що розвивати спортивні якості потрібно більше сидіти за комп’ютером, телевізором, більше спати? ( ні) - У Княгининівській школі ростуть справжні олімпійці та хороші учні, які ведуть здоровий спосіб життя .
5. Вимірювання ЧЧС
6 Домашнє завдання |
30 с - 1 хв
30 с- 1 хв
30 с- 1 хв
30 с- 1 хв
30с
30с |
За мною – руш! Учні виконують біг за вчителем , який виконує шикування учні в одну колону , довільний зріст. Учні виконують вправи( руки вгору , до плечей, у сторону, на пояс), який супроводжує демонстрацію назвами вправ. Демонстрація та назви не завжди збігаються. Попередити учнів, щоб вони виконували словесні команди, а не вправи, що демонструються .
Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність
Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС ( вище ніж 25уд/15с)
Повторити техніку метання малого м’яча в ціль та виконати комплекс стрибкових вправ |
План-конспект уроку фізичної культури
Модуль: легка атлетика
Клас: 5
2023
Завдання :
навчальні:
оздоровчі:
виховні:
Місце проведення: спортивна зала школи.
Інвентар: тенісні м’ячі(16), фішки(14), обручі ( 5), бар’єри (6), драбина (1), кубики з пінопласту (20)