: продовжити знайомство з періодичною системою хімічних елементів Д. І. Менделєєва; на основі знань про будову атома розкрити фізичний зміст порядкового номера елемента; розширити знання учнів про радіоактивність і будову атома; підвести учнів до сучасного формулювання періодичного закону; формувати вміння характеризувати хімічні елементи за положенням у періодичній системі хімічних елементів; обчислювати кількості протонів, нейтронів і електронів у атомі; забезпечити розвиток розумових здібностей учнів, їхні вміння користуватися прийомами логічного мислення, вміння спостерігати і пояснювати хімічні явища; розвивати екологічне мислення; формувати екологічну культуру та мислення учнів; формувати уявлення про матеріальну єдність світу й можливість його пізнання. Виховна мета: виховувати наполегливість, працьовитість, самостійність; плекати в учнів інтерес до вивчення хімії як цікавої теоретичної, експериментальної і прикладної науки; виховувати в учнів творчий тип мислення; зацікавити учнів у вивченні даного предмету, використовуючи приклади із життя.
Тема уроку: Будова атома. Склад атомних ядер ( протони й нейтрони)
Мета уроку: продовжити знайомство з періодичною системою хімічних елементів Д. І. Менделєєва; на основі знань про будову атома розкрити фізичний зміст порядкового номера елемента; розширити знання учнів про радіоактивність і будову атома; підвести учнів до сучасного формулювання періодичного закону; формувати вміння характеризувати хімічні елементи за положенням у періодичній системі хімічних елементів; обчислювати кількості протонів, нейтронів і електронів у атомі; забезпечити розвиток розумових здібностей учнів, їхні вміння користуватися прийомами логічного мислення, вміння спостерігати і пояснювати хімічні явища; розвивати екологічне мислення; формувати екологічну культуру та мислення учнів; формувати уявлення про матеріальну єдність світу й можливість його пізнання. Виховна мета: виховувати наполегливість, працьовитість, самостійність; плекати в учнів інтерес до вивчення хімії як цікавої теоретичної, експериментальної і прикладної науки; виховувати в учнів творчий тип мислення; зацікавити учнів у вивченні даного предмету, використовуючи приклади із життя.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку