Урок з хімії на тему:". Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів"

Про матеріал

закріпити знання про ступінь окиснення; сформувати вміння складати формули сполук за відомими ступенями окиснення атомів елементів; виховувати наполегливість та вміння логічно мислити.

Тип уроку: застосування набутих знань.

Обладнання:Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва

Девіз: Теоретичні знання – для практичної діяльності.

Структура уроку

І. Організаційно – вступна частина. Повідомлення теми уроку

Взаємне вітання вчителя та учнів, організація уваги, психологічний настрій. В ході бесіди вчитель та учні виробляють пам'ятку.

Пам'ятка для учнів

– Будь упевнений у своїх силах.

– Відшукуй алгоритм розв'язання проблеми.

– Експериментуй та виправляй.

– Міркуй самостійно.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань

Перегляд файлу

Тема. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення      елементів.

Мета: закріпити знання про ступінь окиснення;  сформувати вміння складати формули сполук за відомими ступенями окиснення атомів елементів; виховувати наполегливість та вміння логічно мислити.

Тип уроку: застосування набутих знань.

Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва

Девіз: Теоретичні знання – для практичної діяльності.

Структура уроку

І. Організаційно – вступна частина. Повідомлення теми уроку

   Взаємне вітання вчителя та учнів, організація уваги, психологічний настрій. В ході бесіди вчитель та учні виробляють пам’ятку.

Пам’ятка для учнів

         Будь упевнений у своїх силах.

         Відшукуй алгоритм розв’язання проблеми.

         Експериментуй та виправляй.

         Міркуй самостійно.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань

Понятійна розминка

Учитель пропонує дати визначення понять: електронегативність, йон, ступінь окиснення, валентність, бінарна сполука.

Інтерактивний метод «Мозковий штурм»

Учитель ставить учням питання, після обговорення пропонує звернутись до пам’ятки «Визначення ступеня окиснення елементів у сполуках».

  1.            Чому дорівнює ступінь окиснення елементів металів у бінарних сполуках? Наведіть приклади.
  2.            Чому дорівнює ступінь окиснення елементів у простих речовинах? Наведіть приклади.
  3.             Як визначається ступінь окиснення основного елемента в тринарній сполуці?
  4.            4.     Чому дорівнює ступінь окиснення атомів галогенів у бінарних сполуках?

ІІІ. Постановка завдань уроку

1. Навчитися складати формули речовин за відомими ступенями окиснення атомів елементів.

ІV. Пояснення нової теми

1. Правила складання формул речовин за відомими ступенями окиснення атомів елементів.

Учитель. Пригадайте правила складання формул бінарних сполук за валентністю.

(Учні пригадують, наводять приклади)

Аналогічний алгоритм дій застосовують при складанні формул бінарних сполук за ступенем окиснення елементів.(Учні розробляють памятку).

V. Закріплення вивченого на уроці

    Робота в парах

1. Скласти формули бінарних сполук Оксисену з Нітрогеном, знаючи, що Нітроген може проявляти ступінь окиснення від +1 до +5.

2.   Скласти формули бінарних сполук Нітрогену з Натрієм, Магнієм, Алюмінієм, Калієм.

VІ. Домашнє завдання

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
3761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку