Урок з християнської етики для 3 класу

Про матеріал
Мета: навчальна: вчити дітей, що світ є Божим даром людині; розвиваюча: розвивати усвідомлення, що всі Божі дари – це блага, а не особиста власність; виховна: виховувати дбайливе ставлення до довкілля.
Перегляд файлу

Тема: Дари Божі для людини.

Біблійна основа: Адам називає імена тваринам. Створення жінки.

Бут. 2:15-23.

Біблійний вірш:   «І побачив Бог усе, що вчинив. І ото, – вельми добре

воно!» Бут.1:31

Мета:

навчальна: вчити дітей, що світ є Божим даром людині;

розвиваюча: розвивати усвідомлення, що всі Божі дари – це блага, а не особиста власність;

виховна: виховувати дбайливе ставлення до довкілля.

 

Хід уроку:

І Організаційний момент.

  1. Привітання.   (слайд 1)

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався –

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

 

  1. Налагодження контакту.

– Мене звати Мирослава Миколаївна я проведу у вас урок християнської етики. Щоб нам ближче познайомитися, давайте всі разом хором скажемо кожен своє ім’я.

– Яке гарне ім’я у вашого класу!

– А тепер давайте візьмемо листочки, які лежать у вас на партах, і напишіть своє ім’я на вільній               лінійці.

 

  1. Повідомлення теми і завдань уроку.   (слайд 2)

– Зараз ми з вами дізнаємося яка тема нашого уроку. Нам потрібно слова поставити у правильному порядку. А саме в порядку зростання кількості кутів у геометричних фігурах.

 

– Молодці! Тема нашого уроку – Дари Божі для людини.

 

 ІІ Актуалізація опорних знань.

  1. Інтерактивна гра «Кубик Блума».    (слайд 3)

– Зараз я буду підкидати кубик і буду його ловити, а ви будете читати запитання на тій стороні, яка повернута до вас і будете давати відповідь на нього.

 

  1. Робота з оповіданням «Урок». Напівголосне читання учнями.

УРОК

 

 Батько накреслив на грядці свого городу три початкові букви імені свого сина і засипав ці борозенки насінням салату. Днів десять по тому хлопчик, здивований, прибіг до батька і повідомив, що його ім’я виросло на грядці.

 Батько посміхнувся і зробив вигляд, що не вірить у таке чудо. Тоді дитина стала наполягати, щоб батько пішов на город і переконався у цьому сам. Батько погодився і, пішовши на грядку, сказав:

 – Це звичайна випадковість.

 Хлопчик задумався. «Як же це ні з то ні з сього виросло моє ім’я? – розмірковував він. – Хто-небудь це неодмінно влаштував, тільки я не знаю, хто і як».

 Користуючись таким випадком, батько сказав синові:

 – Ти правий, це не могло відбутися само по собі. От так-то й увесь світ, що ти бачиш, не міг утворитися сам по собі, якби його не створив Бог, Якого ми тому і називаємо Творцем не тільки землі, але й неба.

       Зі збірки «Таємниця твоєї душі»

          В. Семчука

  3. Гра «Мікрофон».   (слайд 4)

 – Хто головні герої оповідання?

 – Що побачив хлопчик на грядці?

– Чому здивувався хлопчик?

– Чи повірив тато хлопчику?

– Як тато пояснив дивину на грядці першого разу?

– Чи повірив хлопчик своєму татові?

– Зачитайте про що думав хлопчик.

– Прочитайте другу відповідь тата.

– Чому татові прийшлося сіяти ім’я хлопчика на грядці?

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу.

  1. Слово вчителя.

– Усе, що ми бачимо навколо себе створив Бог: небо, хмари, сонце, місяць, зірочки, дерева, квіти, кущі, птахів, риб, тварин. Він створив для нас різні пори року: зиму, весну, літо, осінь. Також Бог створив для нас час, а саме час для праці і час для відпочинку. Він дав для нас корисні та смачні фрукти і овочі, які ми дуже любимо їсти. І не просто Бог створив все навколо нас, Він подарував це все для нас.

 – Давайте прочитаємо, що нам про це каже Біблія. У вас на листочках надрукований уривок з книги Буття, першої книги Біблії з 2 розділу з 15 вірша.

 

 

  1. Словникова робота.     (слайд 5)

Еденський райЕден – приємний, ніжний, делікатний сад, в якому жили перші люди.

Адам – перший чоловік на землі.

Дерево знання добра і зла – невідоме дерево, його плоди заборонив їсти Бог.

Жива душа – тут: тваринний світ.

Тілом закрив – зробив так, що Адам не знав про Божу «операцію».

 

3. Робота з Біблією. Читання уривка з Біблії по віршеві і пояснення.

15. І взяв Господь Бог людину, і в еденському раї вмістив був її, щоб порала його та його доглядала.

16. І наказав Господь Бог Адамові, кажучи: Із кожного дерева в Раю ти можеш їсти.

17. Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш!

18. І сказав Господь Бог: Не добре, щоб бути чоловіку самотнім. Створю йому поміч, подібну до нього.

19. І вчинив Господь Бог із землі всю польову звірину, і все птаство небесне, і до Адама привів, щоб побачити, як він їх кликатиме. А все, як покличе Адам до них, до живої душі воно ймення йому.

20. І назвав Адам імена всій худобі, і птаству небесному, і всій польовій звірині. Але Адамові помочі Він не знайшов, щоб подібна до нього була.

21. І вчинив Господь Бог, що на Адама спав міцний сон, і заснув він. І Він узяв одне з ребер його, і тілом закрив його місце.

22. І перетворив Господь Бог те ребро, що взяв із Адама, на жінку, і привів її до Адама.

23. І промовив Адам: Оце тепер вона кість від костей моїх, і тіло від тіла мого. Вона чоловіковою буде зватися, бо взята вона з чоловіка.

(Буття 2:15-23)

 

 Фізкультхвилинка.            (слайд 6)

 

 4. Пояснення вірша.      (слайд 7)

«І побачив Бог усе, що вчинив. І ото, – вельми добре воно!» Бут.1:31

 – Що побачив Бог? На що Він дивився?

 – Яким було все те, що створив Бог?

 – Вельми – дуже добре, дуже гарне, прекрасне.

– Сьогодні ми на уроці говорили, що Бог створив для нас світ і подарував нам його. Скажіть, як ви поводитеся з цінними подарунками, які вам дарують ваші друзі, рідні?

– А як ми повинні поводитися з подарунком, який нам подарував Бог?

– Як ми можемо показати, що цей подарунок для нас цінний?

 

 ІV Закріплення знань.

  1. Складання сенкан.

Дар.

Божий, прекрасний.

Чарує, милує, вабить.

Всесвіт.

 

  1. Інтерактивна гра «М’ясорубка, смітник, валіза».  (слайд 8)

– Сьогодні на уроці ви всі дуже гарно попрацювали. А тепер давайте

подумаємо, що ми повинні заховати у нашу валізу пам’яті і постійно це виконувати?

 – А над чим ми повинні ще трішки подумати?    (слайд 8)

 – А яка поведінка нам зовсім не потрібна, що ми повинні викинути у  

смітник?                    (слайд 8)

  1. Виготовлення поробки «Подарункова коробочка».

 

V Підсумок уроку.

– Дякую вам за гарну роботу на уроці. І залишаю вам напам’ять ось таке прислів’я.      (слайд 9)

– Домашнім завданням вам буде вивчити вірш напам’ять.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 3 клас, Розробки уроків
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
3768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку