Урок з інформатики 4 клас "Середовище виконання алгоритмів Scratch"

Про матеріал
Деякі матеріали висвітлені у моїй розробці використані з інтернету. Урок розроблений на основі оновленої програми 2016 за редакцією Корнієнко.
Перегляд файлу

Тема: Середовище виконання алгоритмів Scratch.
Мета:  Пригадати поняття  «алгоритм», «виконавець»,  особливості роботи Скретч; сформулювати алгоритм додавання нового фону, нового виконавця, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, навички роботи з інформаційними технологіями; виховувати пізнавальну активність та інформаційну культуру.

Обладнання: зошит з друкованою основою, презентація, роздатковий матеріал, програма Скретч.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

Хід уроку

І Організація учнів до уроку

  1. Повторення правил ТБ

Складання пазлів

 ІІ Актуалізація опорних знань учнів

1. Що таке алгоритм?

2. Хто може бути виконавцем алгоритму?

3. Хто  такий виконавець ?

4.Які можуть бути  висловлювання? Наведіть приклад

ІІІ Повідомлення теми і мети уроку

Усі діти полюбляють цікаві та яскраві мультфільми. Для того, щоб створити мультфільм , колись художники малювали тисячі малюнків, а тоді наклеювали їх на спеціальну плівку і швидко прокручували. Так імітувався рух об’єктів. У наш час створити мультфільм не так і важко і не займає багато часу, тому що є багато графічних програм. І як ви вже зрозуміли однією з таких програм є Скретч.

  • Сьогодні і ми спробуємо щось створити. Також пригадаємо елементи середовища програми скетч, його властивості навчимося додавати нові фони і нового виконавця

ІV. Вивчення нового матеріалу

4.1 Робота з підручником

Повторення елементів  середовища Скретч

4.2 Робота в зошитах

Учні виконують завдання 1 - 4

V. Практична робота за комп’ютером

VІ. Підсумок уроку

Робота на картках

Завдання 1

Доповни речення

1.Порядок дій що дає змогу _______________ певне завдання, називається  ____________.

2. Той хто виконує алгоритм, називається ____________________.

3. Набір зрозумілий виконавцю команд, які він здатен виконати , називається ____________________________.

4. Висловлювання поділяються на __________ і ________________.

5. Виконавцем алгоритму може бути __________, ____________, __________.

Слова для довідки: алгоритм,людина,виконавець, тварина,виконати, система команд

Завдання 2

Встановити відповідність між зображення ми та їхніми назвами.

C:\Users\Инфинити\Desktop\bbnbm.png 

C:\Users\Инфинити\Desktop\Catprg.png

 

C:\Users\Инфинити\Desktop\jjjjj.pngC:\Users\Инфинити\Desktop\Рисунок4.png 

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
6460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку