Тема: Середовище виконання алгоритмів Scratch.
Мета: Пригадати поняття «алгоритм», «виконавець», особливості роботи Скретч; сформулювати алгоритм додавання нового фону, нового виконавця, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, навички роботи з інформаційними технологіями; виховувати пізнавальну активність та інформаційну культуру.
Обладнання: зошит з друкованою основою, презентація, роздатковий матеріал, програма Скретч.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І Організація учнів до уроку
Складання пазлів
ІІ Актуалізація опорних знань учнів
1. Що таке алгоритм?
2. Хто може бути виконавцем алгоритму?
3. Хто такий виконавець ?
4.Які можуть бути висловлювання? Наведіть приклад
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку
Усі діти полюбляють цікаві та яскраві мультфільми. Для того, щоб створити мультфільм , колись художники малювали тисячі малюнків, а тоді наклеювали їх на спеціальну плівку і швидко прокручували. Так імітувався рух об’єктів. У наш час створити мультфільм не так і важко і не займає багато часу, тому що є багато графічних програм. І як ви вже зрозуміли однією з таких програм є Скретч.
ІV. Вивчення нового матеріалу
4.1 Робота з підручником
Повторення елементів середовища Скретч
4.2 Робота в зошитах
Учні виконують завдання 1 - 4
V. Практична робота за комп’ютером
VІ. Підсумок уроку
Робота на картках
Завдання 1
Доповни речення
1.Порядок дій що дає змогу _______________ певне завдання, називається ____________.
2. Той хто виконує алгоритм, називається ____________________.
3. Набір зрозумілий виконавцю команд, які він здатен виконати , називається ____________________________.
4. Висловлювання поділяються на __________ і ________________.
5. Виконавцем алгоритму може бути __________, ____________, __________.
Слова для довідки: алгоритм,людина,виконавець, тварина,виконати, система команд
Завдання 2
Встановити відповідність між зображення ми та їхніми назвами.