12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Урок з інформатики "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму."

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики для 5 го класу по новій програмі 2018-2019 н.р
Перегляд файлу

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. Програма.

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

  • навчальна: створити умови для удосконалення знань з поняття алгоритму; сприяти формуванню інформаційної компетентності учнів, вивчаючи та повторюючи поняття про виконавців алгоритму та їх систем команд; вміння наводити приклади виконавців та команд, які вони виконують; складанню планів дій, блок-схем та виконувати інструкції;
  • розвивальна:  розвивати пізнавальну активність, увагу, інформаційну культуру мовлення; логічне мислення; комунікативної компетентності, пізнавального інтересу, швидкості виконання дій на комп’ютері;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, навичок самоконтролю та самоаналізу, здоров’язбережувальної компетентності, культури користувача ПК, уміння працювати в парах; позитивного ставлення до навчання;

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
  • уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
  • соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями;

Очікувані результати:

  • знаннєва: пояснює поняття алгоритму, наводить приклади виконавців та команд, які вони виконують, пояснюють поняття блок-схема, складають план-дій, та дотримуються інструкцій для досягнення поставленої цілі.
  • діяльністна:  складає прості алгоритми, орієнтується в середовищах виконавців алгоритму
  • ціннісна: усвідомлює значущість алгоритмів у житті, робить висновки про відповідність результату виконання алгоритму поставленій задачі

Тип уроку: формування компетентностей

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Орієнтація (Привітання, налаштування на роботу, мотивація)

— Щодня ми з вами автоматично користуємося різноманітними інструкціями та правилами, навіть не замислюючись про них. Йдемо до школи — дотримуємося правил дорожнього руху, навчаємося в школі — виконуємо правила для учнів, купуємо продукти — дотримуємося правил здійснення покупки, готуємо їжу — користуємося рецептами приготування справ… Як ви вважаєте, чи було б можливим існування сучасної людини без правил та інструкцій?

ІІ. Цілепокладання  (тема, цілі)

Як ви гадаєте над якою темою ми сьогодні працюватимемо?

Що чекаєте від цього уроку?

Ш. Проектування

1. План

  1. удосконалимо знання з поняття алгоритму
  2. Навчимося складати алгоритми
  3. Тестування в середовищі My Test Student
  4. Робота з інтерактивними вправами

2. Автотренінг

Я наполегливо працюватиму.

Я уважно слухатиму.

У мене все вийде!

Бажаю успіхів!

3. Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

4. Фізкультхвилинка

IV. Організація виконання плану діяльності. Контроль та оцінювання

1.Бесіда з елементами опитування

  1. Що називають алгоритмом? Коли ти в повсякденному житті виконуєш алгоритми? Наведи приклади.
  2. У якій формі можна подати алгоритм? Наведи приклади.
  3. Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
  4. Поясни, що означає — виконати послідовність дій формально.
  1. Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

V. Рефлексія

Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
Інкл
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
1432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку