Урок з інтегрованого курсу "Українська мова. Читання" в 2 класі

Про матеріал
Урок розроблений для учнів 2 класу з інтегрованого курсу "Українська мова. Читання" за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України".Завдання уроку спонукають учнів до спостережень, досліджень, надають можливість творити, мислити критично і навчатися з інтересом.
Перегляд файлу

Тема: Прикметник як частина мови. Спільнокореневі слова. Ненаголошені голосні. Всеволод   Нестайко «Найновіші пригоди Колька Колючки та Косі Вуханя»

Мета: продовжити формувати навички спілкування; продовжити досліджувати поняття «прикметник як морфологічна частина мови»; формувати навички грамотного письма, повторювати орфографічні правила, словникові слова; досліджувати речення – встановлювати логічні зв’язки між словами за допомогою питань; продовжити  формування навичок раціонального читання з розумінням; розвивати зв’язне мовлення,читацький інтерес, пам'ять, увагу, кмітливість; виховувати почуття любові до рідної мови, почуття поваги до творчості українських письменників.

Очікувані результати:

  • змінює форми слів та підбирає спільнокореневі слова для перевірки ненаголошених [е] та  [и];
  • встановлює зв'язок між словами у реченні, знаходить граматичну основу та означення;
  • визначає корінь в словах;
  • читає цілими словами художній твір – уривок літературної казки, аналізує прочитане;
  • співпрацює в групі, парі.

Обладнання: аудіо – відеоматеріали, демонстраційні плакати з правилами, картки для роботи в групах, розрізний демонстраційний матеріал, зошити «Мовний тренажер», портрет письменника, плакат з завданням.

Хід уроку

  1. Організація класу

1.Налаштування на урок за допомогою афірмації.

2.Презентація теми уроку і визначення особистих завдань.

II. Основна частина

1.Робота над уривком із пісеньки «Словникові слова»

- Заповнить пропуски і виправте помилки.

- Змініть слово «земля» та доберіть спільнокореневе.

2.Робота над правилом в парах (чотириразове повторення)

 

3.Робота в групах

- Поставте наголоси. Перевірте написання, ставлячи слова у множині.

4.Хвилинка відпочинку з пісенькою «Словникові слова»

5. Робота з інформацією (Прикметник)

- Прочитайте, прискорюючи темп. Відтворіть перше речення з памяті

-Установіть зв'язок між словами в реченні за зразком. Підкресліть граматичну основу та означення (робота з розрізним матеріалом на дошці)

6.Вправа «Влучність»

7.Хвилинка відпочинку

8.Слуховий диктант

- Прослухайте презентацію та позначте номери слів з ненаголошеним [е]

9.Робота з алгоритмом правопису голосних у коренях слів.

10.Робота із мовним тренажером за алгоритмом

11.Робота з інформацією (Спільнокореневі слова)

-  Прочитайте. Пригадавши пропущене. Відтвори з пам’яті.

- Позначте рядок спільнокореневих слів. Визначте корінь у словах цього рядка. Поставте наголос.

-  Побудуйте звукову модель слова «печуть».

-  Поясніть, чому в цьому слові слід писати е

12. Рухова хвилинка

13. Досліджую медіа, читаю, взаємодію усно й письмово

- Робота з відео матеріалом

Перегляньте фрагмент і оберіть правильно твір, персонажів якої ви впізнали.

- Хвилина Знайка

Прочитайте нову довідку про письменника. Що нового ви дізналися?

- Вправа «Фотоапарат»

Приготуйтеся до вправи: налаштуйте свої оченята - «фотоапаратики», поблимайте і сфокусуйтесь на інформації на екрані. Після завершення відео відтворіть побачене в зошитах.

- Рухова хвилинка

 

- Вправа «Сорока й черепаха» (вправа на вдосконалення навичок читання)

Пригадайте, як повзе черепаха. Покажіть. А тепер пригадайте, як стрекотить сорока. Покажіть. Молодці.

Хлопчики читають в темпі «черепахи», а дівчатка – в темпі «сороки».

- Вправа «Тлумачний словничок»

Дізнайтесь лексичне значення слів із тлумачного словничка, поданого в презентації.

- Читання уривка з твору Всеволода Нестайко «Найновіші пригоди Колька Колючки та Косі Вуханя»

- Виконання завдань Питайлика

III. Підбиття підсумків

  • Назвіть вивчені навчальні одиниці
  • Які цікавинки з уроку візьмете до скарбнички знань?

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку