Мета: довести, що захоплення можуть бути небезпечними; пояснити, чим небезпечні комп'ютерні ігри; вивчити правила безпеки рухливих зимових ігор,
закріпити вміння додавати та віднімати числа в межах 10; розвивати зв'язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки; виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
Тема : Світ захоплень
Чи завжди захоплення приносять нам користь?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності
|
Очікувані результати учіння
|
Індекс конкретного очікуваного результату |
1. |
Ранкова зустріч. Привітання. Новини дня . Обмін інформацією. |
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію. Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи, уживає ввічливі слова. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свою думку, шануючи гідність інших . Організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі та вдома |
2 МОВ 1.1-1
2 МОВ 1.8–2
2 ГІО 7.2-3
2 СЗО 4.1-4 |
2. |
Складання та записування речень за малюнками
|
Записує короткі речення (3–4 слова з вивченими буквами), пишучи перше слово з великої букви і використовуючи в кінці речення відповідний розділовий знак Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших |
2 МОВ 3.1-1
2 СЗО 3.1-5
2 ГІО 7.2-3 |
3. |
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах |
Застосовує різні стратегії виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах Оперує числами в межах 10, розв’язуючи різні життєві проблеми Позначає час на зображенні/макеті циферблата годинника зі стрілками Використовує знання про вивчені величини (довжина, вартість, час), вирішуючи конкретні життєві ситуації Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини Надає допомогу тим, хто її потребує і висловлює вдячність за підтримку Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) |
2 МАО 3.3-3
2 МАО 3.3-1
2 МАО 1.3-3
2 МАО 3.3-4
2 СЗО 3.1-5
2 ГІО 7.2-2
2 МОВ 1.7-1 |
4. |
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Крісло автора»
|
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших Аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється серед інших і які надають йому/ їй неповторності Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини |
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 ГІО 6.1-2
2 СЗО 3.1-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хід заняття
І. Ранкова зустріч.
1. Привітання.
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
2. Заповнення куточка «Мій настрій».
Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.
3. Заповнення щоденних новин.
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки).
4. Оголошення теми тижня та дня.
- Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного — свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника, він може тривалий час стояти, милуватися нею. Інший зовсім байдужий до цієї картини. Хтось із великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить переглядати вистави в театрі, а інша — ні. У кожного свої захоплення. Захоплення — це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, колекціонуванням марок, а твій сусід цілими днями грає в комп’ютерні ігри, потайки від батьків курить цигарки. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда — ні.
Смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї.
— Які захоплення сприяють зміцненню здоров’я, а які, навпаки,— шкодять йому?
|
мало рухатись |
|
|
загартовуватися |
|
|
бути охайним |
|
|
їсти багато солодкого |
|
Корисні |
одягатись по погоді |
Шкідливі |
|
пізно лягати спати |
|
|
робити зарядку |
|
|
захоплюватись комп’ютерними іграми. |
|
— Збереженню та зміцненню здоров’я сприяють спортивні навантаження, танці, гімнастика, загартовування, прогулянки на свіжому повітрі.
- Захоплення цигарками, алкоголем, тривале сидіння перед телевізором і комп’ютером згубно впливають на здоров’я.
— Чим може зашкодити захоплення комп’ютером? телефоном?
6. Перегляд мультфільму для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером. Мультфільм «Настуня і комп’ютер» (3 хв 25 с).
Посилання: (https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ)
- Яке захоплення було в Настуні?
- Що могла робити дівчинка за допомогою комп’ютера?
- Що трапилося з її другом?
- Чому захворів комп’ютер?
- Який діагноз встановив «лікар» комп’ютеру?
- Чому Настя потрапила у двір?
- Що вона там побачила?
- Чому вона не бачила цього раніше?
- Як змінилося надалі життя Настуні?
- Чи можна весь час вільний проводити за комп’ютером?
Висновок: отже, не можна дуже захоплюватися комп’ютерними іграми, тому що техніка може зламатися і довгий час спілкування з комп’ютером може нашкодити власному здоров'ю.
Робота за підручником «Я досліджую світ» ( с. 6-7)
- Чим корисні захоплення, згадані у завданнях 1-5. Поміркуйте, яку шкоду може заподіяти людині кожне з них?
Робота з сюжетними малюнками.
- Яке захоплення дітей зображено на малюнку? Чи можуть зимові розваги бути небезпечними для життя і здоров'я дитини?
Грати в сніжки надзвичайно весело! Але якщо надто захоплюватися, можна постраждати самому або випадково завдати травми товаришеві. Тож усім треба бути уважними й знати правила безпеки.
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Крісло автора»
- Запропонуйте учням сісти в «авторське крісло» й розповісти, яка діяльність найбільше зацікавила та яку користь вона може принести.