Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему : «ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ТРАНСПОРТ?»

Про матеріал
Мета: дати дітям уявлення про види транспорту та його призначення; удосконалювати обчислювальні навички учнів, уміння аналізувати та порівнювати, вилучати зайве; поглибити знання учнів про правила поведінки в громадському транспорті; удосконалювати вміння працювати з технічним конструктором; розвивати увагу, спостережливість; виховувати толерантне ставлення до всіх членів суспільства.
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»      

Тема тижня : «Транспорт»

Тема дня : «ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ТРАНСПОРТ?»

Мета: дати дітям уявлення про види транспорту та його призначення; удосконалювати обчислювальні навички учнів, уміння аналізувати та порівнювати, вилучати зайве; поглибити знання учнів про правила поведінки в громадському транспорті; удосконалювати вміння працювати з технічним конструктором; розвивати мислення, увагу, спостережливість; виховувати толерантне ставлення до всіх членів суспільства.

Хід уроку

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1. Вітання

Доброго ранку!

Ми друзів вітаємо.

Доброго ранку!

Ми друзям бажаємо.

Доброго ранку, тобі і мені.

Щирі слова ,нехай линуть рясні.

2. Обмін інформацією

 - Є різні види транспорту - одні літають у небі, інші їздять по дорогах, треті – плавають по морях і океанах. Є навіть підземний транспорт – метро. Тож є наземний, підземний, повітряний, водний види транспорту.

- Для чого транспорт потрібний людям?

Гра «На воді, у повітрі, на землі»

Учитель кидає дітям по черзі м’яч і називає вид транспорту. Той, хто піймав м’яч, повинен сказати, де цей транспорт використовують.

3. Щоденні новини

 Вправа «Крісло автора»

Розповідь та демонстрування хлопчиками власних колекцій іграшкових автомобілів.

ІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ

1. Хвилинка-цікавинка

Слово «транспорт» увійшло в нашу мову 1720 року. Тоді «транспортом» називали кораблі для перевезення вантажу. Слово було запозичене з німецької мови, а в німецьку мову воно прийшло з латинської, де означало «переносити».

З часом значення слова змінилося. Зараз транспортом ми називаємо не лише вантажні кораблі, але й іншу техніку для перевезення вантажів та пасажирів.

— Що ви знаєте про транспорт?

— Які види транспорту ви знаєте? (Залізничний, морський, річковий, повітряний, автомобільний. Усі автомобілі можна поділити на вантажні, пасажирські та спеціальні.)

2. Розгадування ребусів

- Давайте розгадаємо ребуси і пригадаємо види транспорту.

 

 

 

Відповідь : автобус.

- Поділіть слово-відгадку на склади. Скільки складів у слові?

 

 

Відповідь : літак.

- Викладіть звуковими фішками слово-відгадку.

 

 

 

 

- Поділіть слово-відгадку на склади. Який склад наголошений?

Фізкультхвилинка.

Ми на човнику гойдались,

Раз — угору, раз — униз.

Ми під мостом пропливали,

Покатались — зупинись!

(Діти розхитують вигнуті долоні тильним боком уверх, потім перевертають долонями догори і, нарешті, спокійно кладуть на стіл.)

3. Гра «Допоможи вертольотам зайти на посадку»

https://nuschool.com.ua/lessons/elementary/1thematic_1/1thematic_1.files/image070.jpg

 

 

 

 

4. Гра «Третій зайвий»

- Поясніть свій вибір.

Автобус, вертоліт, автомобіль.

Танкер, танк, молоковоз.

Літак, вертоліт, трамвай.

Метро, таксі, трактор.

Швидка допомога, пожежна машина, автобус.

Катер, теплохід, велосипед.

Потяг, метро, мопед.

Мопед, мотоцикл, велосипед.

5. Перегляд ролика від тітоньки Сови «Безпека на транспорті»

 

 

 

 

 

 

Режим   доступу:    https://youtu.be/Z97acBsJwlg

6. Гра «Так чи ні?»

— Якщо дитина поводиться правильно — показуйте зелену картку, якщо ні — червону.

□ Дмитрик біжить салоном до виходу.

□ Даринка стоїть, бо немає вільних місць.

□ Наталка смітить у салоні.

□ Сашко допомагає бабусі ввійти.

□ Петрик чекає автобуса на проїжджій частині дороги.

□ Ніна йде салоном автобуса під час руху.

□ У салоні автобуса спекотно, тому Вовчик виставляє руку у вікно.

7. Робота з конструктором LEGO  Складання автомобіля

— Сьогодні ми спробуємо створити автомобіль і скласти розповідь «Пригоди автомобіля»

     Діти об’єднуються в групи і створюють автоі думають про те, які пригоди могли б трапитися з ним.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

 Вправа «Назви одним словом»

— Назвіть одним словом враження від сьогоднішнього дня.

Продовжіть думку : «Мій омріяний автомобіль виглядає так ….»

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
1909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку