Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему : Що я можу подарувати?

Про матеріал

Мета. Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих, бути уважними до інших людей. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва. Виховувати здатність дітей до емпатії, спонукати приходити на допомогу іншим, коли це справді потрібно.

Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тиждень 15. «Подарунки»

Тема. Що я можу подарувати?

Мета. Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих,  бути уважними до інших людей. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва.Виховувати здатність дітей до емпатії, спонукати приходити на допомогу іншим, коли це справді потрібно.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Привітання.

Ранкове коло.

Візьмемося за руки

Та станемо в коло.

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

У мене гарний настрій, дуже.

Посміхнись і ти, мій друже!

      - Я рада нашій зустрічі. У мене сьогодні гарний настрій. А який у вас? (Куточок «Мій настрій»).

2.Календар погоди

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

3. Обмін інформацією. Тема дня «Що я можу подарувати?»

     - Продовжуємо говорити знову про подарунки. Ми вже з вами навчилися як дарувати подарунки та як їх приймати. А сьогодні поговоримо про те, що ви можете подарувати.

     - Кожен з нас чекає, що, вітаючи зі святом, його чимось потішать. Чим? Ну, звичайно, подарунком!

     - А коли почали дарувати подарунки? З чого все почалося? Як стверджує легенда, перші подарунки отримав Ісус. Коли він народився, всі – й ангели, і люди, і навіть дерева хотіли зробити для Немовляти щось приємне. Це поклало початок традиції обдаровування.

    - Спочатку подарунки підносили тільки на свята. Але минув час, змінилися традиції. Сьогодні ми можемо зробити людині подарунок будь-якого дня, просто так, за велінням серця. Навіщо? Щоб було більше щасливих і радісних людей.

Вправа «Подарунок»

- Сьогодні свято Святого Миколая. Що ви знаєте про це свято?

Так, чемні діти отримують подарунки, а неслухняні – різочки. Пропоную пограти в гру «Подарунок».

Суть цієї вправи : учень повинен мімікою, рухами показати, що він отримав в подарунок , а всім іншим здогадатися, що це.

      - Сподобались вам ваші подарунки?

      -  Завжди знайдеться привід для того, щоб зробити подарунок своїм рідним, друзям.

      - А чи задумувалися ви над тим, що для вас краще – дарувати чи отримувати подарунки? Хлопчик Петрик теж любив дарувати. А що з того вийшло дізнаємося з оповідання Тетяни Пономарьової «Хитре яблуко».

     Петрик намалював яблуко. Воно вийшло таке гарне, що не витримало і викотилося з альбому, як справжнє! Петрик узяв яблуко і відніс його мамі.

     Наступного дня він знову намалював гарне червоне яблуко. І знову воно викотилося з альбому. Він узяв і подарував його татові. На третій день Петрик намалював велике-превелике яблуко: один бік у нього був яскраво-червоний, інший яскраво-жовтий, а на маленькому черешку – зелений листок. Яблуко скотилося зі сторінки і впало Петрику на коліна. Петрик узяв і надкусив яблуко. Воно виявилося таким смачним, що він тут же пошкодував: «Дарма я віддав два яблука татові й мамі! Краще б сам їх з'їв! Тепер тільки для себе малюватиму!

     Тільки він це сказав, як яблуко випало з його рук і вкотилося назад до альбому. Тепер воно знову стало намальованим, тільки один бік у нього був надкушений.

Обговорення.

- Розкажіть про ваші враження від почутого.

- Чи став щасливим Петрик? Чому?

-  Що б ви порадили Петрику?

Над чим варто подумати?

     За будь-яких обставин подарунок назад не забирають. А чим жалкувати, краще – не дарувати. І ще: по щедрості руки видно, яке серце. Тож будьмо щедрими!

А чи знаєш ти, що…

     У всьому світі найбільше подарунків дарують на Різдво. Іноді гроші для цього відкладають цілий рік.

В Україні найбільше подарунків дарують і отримують на Новий рік.

І до сьогодні не втратили своєї цінності (навіть навпаки) подарунки, зроблені

власними руками.

Щоб подарунок створив людині хороший настрій, даруємо його з добрими

намірами, теплотою в серці, бажанням зробити людині приємне. Якщо зробиш саме так, і сам отримаєш від дарування задоволення.

Висновок. Отже, цінність подарунка залежить від умов, від почуттів, з якими роблять подарунок; від того, наскільки подарунок підходить до свята і людини; від манери дарування. А ще дібрати правильно подарунок вам допоможе «Подарунковий гороскоп», який ми зараз спробуємо скласти, якщо бажаєте, то можете записати собі, щоб надалі знати, які подарунки потрібно дарувати.

Руханка. (на вибір)

Робота з підручником.(с. 116-117)

Завдання 1. На подарунки для своїх рідних Назарчик відклав гроші. Скільки в нього купюр? Скільки монет?

Завдання 2. Дай Назарчикові пораду на випадок, якщо грошей виявиться замало, щоб купити подарунки для всіх родичів.

Можна скористатися таким завданням онлайн :

Завдання-розмірковування “Кому який подарунок найбільше сподобається?”

https://learningapps.org/watch?app=6007422 – Вибираємо подарунок.

Завдання 3. Які переваги має подарунок, виготовлений власноруч, а які – куплений у магазині? Чому?

Завдання 4. З логічним навантаженням Марійка, Софійка й Аліна отримали на Різдво різні подарунки. Марійка отримала не книжку і не настільну гру, Софійка — не головоломку і не настільну гру. Який подарунок отримала кожна  дівчинка?

(Марійка - головоломку, Софійка – книгу, Аліна – настільну гру).

Завдання 5. Створи подарунки для своїх друзів та рідних, скориставшись фото – підказками.

Іграшка-балансир

Вам знадобляться: шаблон, картон, олівець, ножиці, фломастери, пластилін.

Як створити іграшку

1. Покладіть шаблон папуги чи акробата на картон, обведіть його олівцем.

2. Виріжте фігуру.

3. Розфарбуйте іграшку на свій смак.

4. Приліпіть грудочки пластиліну однакового розміру до рук акробата та хвоста папуги. Готово!

Поставте іграшку на пальчик або на натягнуту мотузку. Чи зберігає вона вертикальне положення? Якщо ні, спробуйте змінити розмір або розташування грудочки пластиліну.

Завдання 6. Про що свідчить подарунок, зроблений недбало, нашвидкуруч?

Розмальовка “Оформлюємо подарунки”

 

 

 

 

 

 

Уявіть, який подарунок і для кого ви хочете покласти в таку коробку. Прикрасьте її відповідно, поруч намалюйте або наклейте фотографію подарунка. Що ви скажете, коли будете його вручати?

Підсумок уроку. Рефлексія.

https://fs01.naurok.com.ua/01000t8w-97ca/004.jpg https://fs01.naurok.com.ua/01000t8w-97ca/002.jpg https://fs01.naurok.com.ua/01000t8w-97ca/003.jpg

docx
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
4595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку