Урок з математики 1 клас

Про матеріал
Тема: Додавання і віднімання числа 7. Мета уроку: освітня - створити умови для поглиблення знань учнів з теми, удосконалення навиків усної лічби, уміння розв’язувати приклади і задачі; розвиваюча - спонукати розвитку математичного мовлення, логічного мислення, комунікативного вміння у роботі в групах; виховна - сприяти вихованню взаємодопомоги.
Перегляд файлу

1

 

Тема: Додавання і віднімання числа 7.

Мета уроку: освітня - створити умови для поглиблення знань учнів з теми, удосконалення навиків  усної лічби, уміння розв’язувати приклади і задачі; розвиваюча - спонукати розвитку математичного мовлення, логічного мислення, комунікативного вміння у роботі в групах; виховна -  сприяти вихованню взаємодопомоги.

Очікувані результати:

Відтворює:  послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичної дій додавання.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.

Коментує виконання обчислення. 

Обладнання: набір LEGO, презентація.

Хід уроку

I Організаційний момент.

Пролунав веселий дзвоник

Завітали всі у клас!

Будем дружно ми старатись,

Щоб побачити в кінці

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

- Згадаємо правила роботи на уроці:

1. Не викрикуй, не крутись,

    На учителя дивись.

 

2. Якщо хочеш щось сказати –

    Треба руку піднімати.

  • Діти, у нас з вами тема тижня зима, то ж зустрічайте гостей

 

Хто на місці не сидить,

А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

 Наших діток звеселяє?

Звісно, це такі пушинки —

 Білі зимові… (сніжинки)

Вони запрошують нас у подорож до зимового лісу (слайд)

 

Вчитель Отже, вирушаймо. Але спочатку сніжинки хочуть перевірити, як наші учні готові до подорожі, чи не заблукають у лісі, адже там нас чекатимуть різні пригоди…Отже -  завдання від сніжинок.

  1. Актуалізація опорних знань .                                                        

  Фронтальна робота. Упізнай числа за описом.

  1. Наступне до числа 7.
  2. Це число попереднє до числа 2.
  3. Якщо до цього числа додати 1, то буде 8.
  4. Якщо від цього числа відняти 1, буде 5
  5. Це число стоїть між числами 5 і 7.
  • Так, молодці. Впорались із завданням.

 ІІ. Закріплення та узагальнення  вивченого.

1. А хто це там неподалік?

Очі чорнії вуглинки,

Ніс з великої морквинки,

 Сам холодний та біленький,

дуже-дуже він чудненький!         (Сніговичок) (слайд)

  • Сніговичок  приготував  нам завдання,  потрібно скласти з Лего  вежі,  правильно розташуйте вираз, у вас може бути дві відповіді. (слайд)
  • Назвіть компоненти дії додавання, дії віднімання. Як по іншому можна прочитати приклад? 

 

2. А ось і лісова галявина…

- Хто це кличе на допомогу?

Хоч сама мала на зріст,

Та великий має хвіст.

Як намисто оченята, хто це?

Спробуй відгадати!

  • Так, це білочка.  Їй потрібна допомога, збудуймо їй    башту. (слайд)

Хто правильно розв’яже вирази, у того буде ось така  башта.

III Повідомлення теми уроку.      ( Слайд  )

  • Ми сьогодні на уроці познайомимся з додаванням та відніманням числа 7, розв'язуватимемо задачі. Після уроку, ви повинні вміти віднімати та додавати число 7, знати з яких частин складається задача,  та вміти розв’язувати задачі на знаходження суми двох чисел.
  1. Робота з підручником.(Н. Листопад) Ст. 49. Завдання 1.

-  Потрібно полічити фігури в кожному рядку. Пояснити, як утворились таблиці.  Та запам’ятати  результати додавання і віднімання. (відповіді дітей)

- Подивіться будь ласка на завдання 2. На що схожий цей запис? Так на задачу.  Давайте складем задачу.

«В магазині яблука коштують 3 грн., а лимони 7 грн . Скільки коштують ці фрукти разом?»

Про що йдеться в задачі? Яке запитання задачі? Якою дією будем розв’язувати задачу? Запишіть на дошці розв’язання. (закрили підручники)

Молодці впорались.

Фізкультхвилинка

 ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота в зошиті з друкованою основоюза підручником Н. Листопад) с 36 Зошит кладемо під нахилом, спинка рівненька, в зошиті пишем охайно.

Завдання 1 – обчислити вирази с коментуванням

Завдання 2 – скласти задачу за малюнком, записати розв’язання та відповідь.

Завдання 3  -  дізнатися скільки монет зображено на кожному малюнку, та записати скільки це копійок.

Завдання 4 – пронумеруйте рослини з маленької до великої 

V. Підсумок уроку

  • Ви всі добре працювали на уроці.
  • «Що нового дізнався на уроці?», «Що привернуло твою увагу?», «Що нового у спілкуванні?», «Що тебе найбільше схвилювало (що нового в емоціях)?».
  •   Ті діти, які вважають,  що працювали на уроці старанно, виконували всі завдання ставлять собі 5 сніжинок, ті діти, які вважають, що їм не вистачило старання ставлять 3 сніжинки.

Сьогодні ви були дружними, добрими, розумними і це допомогло нам у подорожі.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку