1
Тема: Додавання і віднімання числа 7.
Мета уроку: освітня - створити умови для поглиблення знань учнів з теми, удосконалення навиків усної лічби, уміння розв’язувати приклади і задачі; розвиваюча - спонукати розвитку математичного мовлення, логічного мислення, комунікативного вміння у роботі в групах; виховна - сприяти вихованню взаємодопомоги.
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичної дій додавання.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.
Коментує виконання обчислення.
Обладнання: набір LEGO, презентація.
Хід уроку
I Організаційний момент.
Пролунав веселий дзвоник
Завітали всі у клас!
Будем дружно ми старатись,
Щоб побачити в кінці
Що у нашім першім класі
Діти просто молодці!
- Згадаємо правила роботи на уроці:
1. Не викрикуй, не крутись,
На учителя дивись.
2. Якщо хочеш щось сказати –
Треба руку піднімати.
Хто на місці не сидить,
А несеться і летить,
Жваво у танку кружляє,
Наших діток звеселяє?
Звісно, це такі пушинки —
Білі зимові… (сніжинки)
Вчитель Отже, вирушаймо. Але спочатку сніжинки хочуть перевірити, як наші учні готові до подорожі, чи не заблукають у лісі, адже там нас чекатимуть різні пригоди…Отже - завдання від сніжинок.
Фронтальна робота. Упізнай числа за описом.
ІІ. Закріплення та узагальнення вивченого.
1. А хто це там неподалік?
Очі чорнії вуглинки,
Ніс з великої морквинки,
Сам холодний та біленький,
дуже-дуже він чудненький! (Сніговичок) (слайд)
2. А ось і лісова галявина…
- Хто це кличе на допомогу?
Хоч сама мала на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто оченята, хто це?
Спробуй відгадати!
Хто правильно розв’яже вирази, у того буде ось така башта.
III Повідомлення теми уроку. ( Слайд )
- Потрібно полічити фігури в кожному рядку. Пояснити, як утворились таблиці. Та запам’ятати результати додавання і віднімання. (відповіді дітей)
- Подивіться будь ласка на завдання 2. На що схожий цей запис? Так на задачу. Давайте складем задачу.
«В магазині яблука коштують 3 грн., а лимони 7 грн . Скільки коштують ці фрукти разом?»
Про що йдеться в задачі? Яке запитання задачі? Якою дією будем розв’язувати задачу? Запишіть на дошці розв’язання. (закрили підручники)
Молодці впорались.
Фізкультхвилинка
ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1.Робота в зошиті з друкованою основоюза підручником Н. Листопад) с 36 Зошит кладемо під нахилом, спинка рівненька, в зошиті пишем охайно.
Завдання 1 – обчислити вирази с коментуванням
Завдання 2 – скласти задачу за малюнком, записати розв’язання та відповідь.
Завдання 3 - дізнатися скільки монет зображено на кожному малюнку, та записати скільки це копійок.
Завдання 4 – пронумеруйте рослини з маленької до великої
V. Підсумок уроку
Сьогодні ви були дружними, добрими, розумними і це допомогло нам у подорожі.