Урок з математики 2 клас. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв'язування задач

Про матеріал

Розробка відкритого уроку з математики на засвоєння таблиці ділення на 7. метою якого є: закріплення вміння та навички учнів табличного множення та ділення чисел від 2 до 7; вправляння у вмінні розв'язувати складені задачі що містять табличне множення і ділення в межах 7; розвиток обчислювальних навичокдітей; розвиток логічного мислення учнів; формування навичок самоконтролю під час розв'язування прикладів, задач; виховання інтересу до математики.

Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв'язування задач

Мета: закріплювати вміння та навички учнів табличного  множення та ділення чисел від 2 до 7; вправляти у вмінні розв’язувати складені задачі що містять табличне множення і ділення в межах 7; розвивати обчислювальні навички дітей; розвивати логічне мислення учнів; формувати навички самоконтролю під час розв’язування прикладів, задач; виховувати інтерес до математики, естетичні почуття.

Обладнання. Картки для індивідуальної роботи, презентація, підручник, мікрофон.

Тип уроку. Закріплення й узагальнення знань

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Ми всі запрошуємо вас

На урок у другий клас!

ІІ. Оголошення теми і очікуваних результатів уроку.

1. Подорож до країни Математики.

Десь далеко – далеко за синіми морями, за високими горами є прекрасна країна Математика.

Слайд 1

І живуть в ній незвичайні мешканці – цифри.

Слайд 2

Протягом уроку ми будемо мандрувати по цій країні, і зустрічатися з  її жителями.

- Діти, як ви гадаєте з ким ми сьогодні зустрінемося?

- Які завдання будемо виконувати?

- Таблиці множення і ділення яких чисел, ми вже вивчили?

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

Вправа «Мікрофон»

 - Я очікую… ( відповіді дітей - гарних оцінок, розв’язаних прикладів, розв’язаних задач, цікавих завдань, правильних відповідей, активності…)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  Дійсно сьогодні ми будемо закріплювати вміння множити та ділити числа на 7; тренуватися у вмінні розв’язувати задачі, рівняння та розпізнавати геометричні фігури. А я від вас чекаю правильних відповідей, активності на уроці, охайності під час письма, уваги й кмітливості.

ІV. Закріплення і узагальнення знань.

Головним помічником на уроці буде краплинка води, яка дарує життя всьому живому на землі. Це відомий казковий герой - Капітошка.

Слайд 3

Перший мешканець цієї країни є цифра нуль.

Слайд 4

Він дуже вихований і ніколи не стає у парі поперед іншої цифри. І ходять вулицями числа: 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90.

Слайд 5

Індивідуальні картки

Картка № 1

2·2+10=___                                      5·5-10=___

2·4+12= ___                                     4·5-5=___

У Мурки народилися 4 рудих, 3 чорних і 2 плямистих кошенят. Скільки всього кошенят народилося у Мурки?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

і

д

П

о

в

і

д

ь

:

 

 

к

о

ш

е

н

я

т

Картка № 2

2·77·2                                      7·7 50

7·9 56                                      3·7 3·6

 Сергійко спіймав 7 карасів, а Андрій - у 3 рази більше. Скільки карасів спіймав Андрій?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

і

д

п

о

в

і

д

ь

:

 

 

к

а

р

а

с

і

в

 

  •                 Назвіть числа які діляться на 2, на 3, на 4, на 5, на 6, на 7. Оцінка активному. Додаткові питання…..(назви компонентів при: множенні,діленні, додавання, відніманні)

А ось клітинка-хатинка.

Слайд 6

У цій хатинці мешкає одиниця,

Слайд 7

яка дуже любить перевіряти свої знання і розв'язувати завдання.

Капітошка раз з одиницею пропонують нам відвідати математичне озеро й довести їм що ми кмітливі та швидкі.

Слайд 8-21

Гра «На озері»

Молодці. Оцінка. Додаткове питання.  14 кг.печива розклали у 7 пакетів порівну. Скільки кілограмів печива в 1 пакеті?

Пора одиниці відпочивати , а нам у зошиті працювати.

18 березня

Класна робота

Ось вам двійка дає завдання працювати в зошиті охайно!

Слайд 22

хв..каліграфії (70 63 56…..

     Як качечка, полюбляє двійка воду: двічі на день купається І двічі двійка чистить зуби: уранці та увечері. От яка охайна двійка!

Ми з вами також дуже охайні,тому всі числа записали гарно.

Трійка, приготувала нам зустріч з підручником.

Слайд 23

  С.137 математичний диктант №856 (1 учень за дошкою)

Слайд 24 Перевірка  

1 перевіряє – 2 оцінки. Додаткові питання. 1.Невідоме число поділили на 7 і отримали 8. Знайди невідоме число. 2.Стрічку завдовжки 42 см. розрізали на 7 частин. Знайди довжину частини.

А  Четвірка – фізкультурниця. Радить усім займатися спортом, бо спорт – це здоров'я.

Слайд 24 Фізкультхвилинка (під музику)

Відпочили, набрали сили й до роботи знову приступили.

Наступна мешканка П’ятірка,

Слайд 25

яка  любить розв’язувати задачі, тому пропонує і вам розв’язати задачу. (1 учень біля дошки)

Задача

Діти зібрали 5 кошиків малини, по 6 кг в кожному кошику, і 12 кг смородини. Скільки всього кілограмів фруктів зібрали  діти?

 

 

 

Слайд 26

Одного разу цифра 6

пішла мандрувати і знайшла собі сестричку.

– Яку сестричку собі знайшла шестірка ?

Відтоді вони дружать й інколи заміняють одна одну.

Ось і ми зараз разом з сусідом по парті розв'яжемо задачу й зробимо взаємоперевірку.

С.138 задачі 859, 860 по варіантах.

-Яка пара перша  розв’яже піднімає руку.

2 оцінки. Додаткові питання. 1. За 7 альбомів заплатили 28грн. Скільки коштує 1 такий альбом? 2. Майстер розмалював 7 чашок за 49 хв. Скільки хвилин він розмальовував 1 чашку?

   Фізкультхвилинка для очей

Біля березового гаю у чепурному будинку жила собі сімка.

Слайд 28

 

Здавна вона закохана у квіти. Квіти посаджені на клумбі, яка  має форму геометричної фігури.

Слайд 29

  •                 Як називається ця фігура?
  •                 Знайдіть периметр цієї фігури?

Оцінка 1 учень. Додаткові питання. 1м=..см, 1м=..дм,1дм=..см,1год=..хв, 1хв=..с,1доба = ..год

У восьмиповерховому будинку жила собі цифра 8,

Слайд 30

 

яка дуже полюбляла математику і завжди цікавилася досягненнями учнів

Віршовані задачі

V.Підсумок уроку. Рефлексія

Кому урок сподобався?

Кому було цікаво?

Хто вважає, що він на уроці працював дуже добре?

А хто думає, що він міг би працювати краще?

Яке завдання вам сподобалося найбільше?

Чи виправдались ваші очікування?

Я дуже вдячна учням, які працювали активно й завзято.

VІ. Домашнє завдання

Девятка Слайд 31

пропонує вам вдома виконати

Слайд 32

Наш Капітошка повертається на хмаринку навесні в нього ще багато справ !

Слайд 33

 Я вам дякую за урок! Всі молодці!

 

docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку