Урок-квест з математики у 2 класі.Тема "Острів скарбів.Закріплення вивчених таблиць множення."На уроці дітирозбились на 5 команд і, подорожуючи " математичним океаном"та виконуючи різні завдання, розв' язували приклади, задачі та геометричні завдання. Кожне завдання було закодоване, тому спочатку треба було правильно визначити завдання. В кінці уроку всі учні дісталися "Острова Скарбів",де на них чекав солодкий скарб.
Тема: Урок-квест «Острів скарбів» Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування вправ і задач».
Мета: закріпити навички множення та ділення вивчених таблиць множення на практиці; розвивати математичне мовлення, логічне мислення,кмітливість, креативність, спостережливість, вміння працювати в команді; виховувати інтерес до математики.
І. Організація класу.
Діти, на Україні говорять, що добрий гість- дому радість.Гадаю, що ви , як і я раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємося.
Зараз прошу вас присісти на підлогу і повторювати за мною.
Є такий вислів, що краса врятує світ. Та я гадаю що краса врятує світ тільки у поєднанні з розумом та мудрістю. Всі зараз побачили, які ви красиві, а ви зараз покажете, що ви ще й розумні. Один французький філософ Жан-Жак Руссо сказав такі слова, які я хочу адресувати вам.
(на дошку вішаємо портрет Руссо)
«Ви талановиті діти! Коли-небудь ви самі приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».
То ж сьогодні на уроці у нас буде мета, яку ми повинні досягти в кінці уроку.
Сьгодні наш урок трохи незвичний.
У світ математики ще один крок
Допоможе зробити нам квест-урок
Це час міркувань, наполегливиий час
Й завдання давно вже чекають на вас.
Сьгодні в нас цікава гра-
Змагатись буде дітвора
В умінні міркувати, дружно й плідно працювати.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні на уроці ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки скарбів.
Тема сьогоднішнього уроку: «Повторення вивчених таблиць множення і ділення.».
Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося в п’ять команд. Кожна команда отримає зашифровану назву корабля. Розв’язавши приклади ви оримаєте коди і дізнаєтесь назву.
8:2+6= о 18:2+29= б
3*5+5= р (9-7)*2= к
2*8+21= м 62-(3*2)= а
(9+9):2= е 3*7+4= р
37 |
10 |
20 |
9 |
м |
о |
р |
е |
4 |
25 |
56 |
38 |
к |
р |
а |
б |
(20-4):2= а 77-(14:2)= и
3*4+8= я 2*9-17= а
(5+7):2= к (12-2)*3= б
21+(14:2)= м 59+(20:2)= р
28 |
8 |
20 |
6 |
м |
а |
я |
к |
69 |
70 |
30 |
1 |
р |
и |
б |
а |
(20-2):2= р
3*9-10= и
2*7-6= з
3*6-11= б
7 |
9 |
17 |
8 |
б |
р |
и |
з |
ІІІ. Основна частина.
Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель піратів.(на дошку вішаємо корабель піратів)
Але я впевнена, що ми допливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.
Скажіть чи готові ви до подорожі? Не зовсім! Щоб вирушити в далеке плавання вам необхідно мати компас і карту. Щоб їх отримати вам потрібно розгадати ребуси. (Завдання ви знайдете у прапорах кораблів на ваших столах.настолах у дітей стоять прапорці з ребусами для кожної команди)
Молодці! Ви розгадали математичні ребуси. Отже ви отримали компас і карту і тепер ми вирушаємо в плавання. Приготуйтесь! На кораблях піднімаються вітрила! (Дітям роздають компаси та карту подорожі)
П’ять команд сміливці і їхні капітани
Прямують в знань безмежні бурхливі океани!
Дме холодний вітер. Наш корабель взяв курс на острів»Обчислень». Діти, морські зірочки створили нам перешкоду. Вони стали у виразах на місця математичних знаків.Нам необхідно замість зірочок вставити пропущені знаки дій. (Завдання ви знайдете під картиною біля дошки).
(2*5)7=17 (162)+0=8 ( 66)+3=39 (273)-4=5 12(2*6)=24
Ви справилися із завданням, поаплодуйте собі! Ми вирушаємо далі.
Попереду у нас мис Задачний. У біноклі ми бачимо рибальське судно. Вони подають нам знак SOS!
Ми повинні їм допомогти.Вони просять розв’язати задачі. (Завдання ви знайдете на середньому підвіконні нашого класу.)
Один рибалка спіймав 18 кг риби, а другий у 3 рази менше.Скільки всьго риби наловили рибалки?
На палубу завантажили 9 ящиків картоплі по 3 кг у кожному і 12 кг цибулі. Скільки всьго овочів завантажили на палубу?
24 моряки розселилися в каюти по 3 чоловіки в кожну і одну каюту забронювали для капітана.Скільки всього кают на кораблі?
Пірати взяли з ящика 20 банок консервів, а моряки 2-А класу у 2 рази більше. Скільки всього консервів взяли з ящика пірати і моряки?
У море вийшло 16 рибальських човнів, а вітрильників у 2 рази менше. Скільки всьго човнів і вітрильників вийшли в море?
Вам необхідно розв’язати задачу склавши вираз.
Рибалки вирішили віддячити нам за допомогу і запрошують нас до себе в гості на Острів відпочинку.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Побувавши в гостях і перепочивши ми подорожуємо далі. Нас зустрічають дельфіни і вказують на Геометричний острів. Вони розумні тварини і люблять розв’язувати цікаві завдання.
Кожен отримує індивідуальне завдання. Завдання ви знайдете на стенді «Класний куточок». Але тут ви натрапили на підводні камені. У вас завдання записані у дзеркальному відображенні. Беремо люстерко, читаємо завдання і виконуємо.
(Накреслити відрізок… довжини, а інший у … рази довший , або коротший.)
илсеркаН козірдів юонижвод … см, а йигурд – ан … см йишвод, або йишторок.
Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож Математичним океаном.
Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до ньго підійдемо ближче. Так це ж Острів Дружби! Давайте прочитаємо вірш
Хоч плавати нелегко
Через моря наук
Знання допомогли нам,
Як рятувальний круг.
Острів Дружби вказує нам шлях до Острова скарбів. Ось він Острів скарбів! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди.Цікаво куди вони ведуть? Щоб пройти нам цими слідами потрібно назвати добутки таблиці множення на 3.
На зворотній стороні написані приклади з вивчених таблиць множення та ділення
Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку. Діти дістають золоті монетки-шоколадки. Вони допоможуть відновити сили після важкої подорожі.
IV. Підсумок уроку.
П’ять команд добре грали,
Хоч без морського досвіду гравці
Відповіді показали-
Що усі ви-молодці!