Математика
2 клас
Тема. Додавання до числа 6. Розв’язування задач.
Мета. Формувати уміння додавати частинами одноцифрові числа до числа 6; розв’язувати задачі на знаходження суми трьох чисел, на знаходження суми двох чисел, одне з яких містить поняття «стільки ж»; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.
Очікувані результати: доповнює число 6 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до 6, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання.
Хід уроку
І. Організація класу.
1. Емоційне налаштування.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
(діти ставлять запитання)
ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
а) Завдання 1.
- Скільки не вистачає до 10?
б) Завдання 2.
1 стовпчик – колективно
2 стовпчик – самостійно
в) Завдання 3
Обчислення з коментуванням.
Африканський слон
Африканський слон - найбільша із сучасних наземних тварин, він одночасно і самий доброзичливий серед них. Слони - травоїдні тварини, зривають рослини за допомогою хобота й кладуть у рот. Протягом дня велетень споживає 300кг зелені. У слонів є тільки невелика кількість зубів - кутніх, за допомогою яких вони пережовують їжу. Якщо слон втратить відразу всі зуби, то не зможе їсти й загине від голоду. Слон досягає ваги 6-12 т при висоті до 4 м і довжині тіла 6-7 м. Має великі вуха. Самців прикрашають великі бивні вагою до 50 кг, у самиць дещо менші. Тримаються слони стадами, можуть бігати швидше людини (35-40 км / ч). Живуть слони приблизно до 70 років. Цікаво, що африканські слони можуть спати стоячи і оплакувати померлих, подібно людям.
Завдання: Правильна відповідь ланцюжка підкаже, скільки років можуть жити слони.
25+25+20=
20+20+20+10=
Сашко і Миколка хочуть купити книгу у подарунок для Сергія. Ціна книги 64 грн. Сашко дав 32 грн. Миколка доклав решту. Скільки гривень дав Миколка?
(32 грн, тобто стільки ж)
У скрині чарівниці лежало декілька монет. Коли вона двічі поклала туди таку ж кількість монет, то вийшло число, яке є найбільшим одноцифровим числом. Скільки монет лежало в скрині спочатку?
V. Рефлексія.
VI. Підсумок уроку.