Урок з математики для 4 класу

Про матеріал
Урок з математики Клас: 4 Тема: Ділення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух. Мета: Сформувати ЗУН по темі уроку. Обладнання: таблиці, книга математика 4 клас Л. В. ОЛЯНИЦЬКА 2016 р., робочий зошит, ілюстрації до задачі.
Перегляд файлу

Клас: 4

Тема: Ділення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух.

Мета: Сформувати ЗУН по темі уроку.

Обладнання: таблиці, книга математика 4 клас Л. В. ОЛЯНИЦЬКА 2016 р., робочий зошит, ілюстрації до задачі.

 

Хід уроку:

 

№ п/п

Етап уроку; цільові завдання та зміст навчального матеріалу

Час у хв.

Засоби навчання

Методи навчання

 

ФОНД

Контрольні запитання

Проміжний результат

За зовнішньою формою прояву

За внутрішньою сутністю

Рівнем пізнавальної активності

Логікою руху змісту

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Цільове завдання 1

 Налаштувати  учнів на роботу, зібрати увагу учнів.

Зміст 1:

  • Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд.Часу не гаймо

І урок наш починаймо.

  • Перевірте чи все є необхідне для роботи на уроці.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ   

Цільове завдання 2

Відтворити опорні знання та обчислити, до кожної рівності на множення скласти по дві рівності на ділення.

Зміст 2

9 * 7=

27 * 3 =

210 * 4 =

 

 

Цільове завдання 3

Пригадати множення та ділення круглих чисел, властивості множення

Зміст 3

Книга с. 102 №628

 

Цільове завдання 4

Відтворити опорні знання учнів про розвязування простих задач на рух.

Зміст 4

 

Картинки по запросу задачі на рух 4 клас

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

книга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦІ для учнів

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

 

 

 

Слово вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

ЧП

 

 

 

 

 

 

ЧП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

Фронтальна

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальна

 

 

 

парна

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Яка швидкість 1 об’єкту?

- За який час 2 об’єкт подолає 240 км?

- Яку відстань подолав 3 об’єкт за 4 години?

 

Готовність дітей до сприймання навчального матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

опорні знання

 

 

 

 

опорні знання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

опорні знання учнів по розв’язуванню простих задач на рух.

 

3.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Цільове завдання 5

Удосконалити та розглянути й пояснити усні прийоми обчислень виразів.

Зміст 5

Книга с. 102 № 629

10 хв

Книга,на дошці таблиця

бесіда

ПІ

Т

Парна

 

Знання та  уміння  про усні прийоми обчислення

 

 

Фізкультхвилинка

Цільове завдання 6

Відпочинок для учнів

Зміст 6

Відео

2 хв

Відео

 

 

 

 

 

 

3.

Цільове завдання 7

Удосконалити навички і вміння розв’язувати задачі на рух

Зміст 7

 

Книга с. 102 № 630

  • Вчитель виконує на дошці схематичний риснок?
  • Діти аналізують зміст задачі.
  • Розв’язання виразом:

(910-87*5):5=95 (км/год)

 

 

 

Цільове завдання 8

Удосконалити навички і вміння розв’язувати задачі з логічним навантаженням.

Зміст 8

Книга с. 102 № 632

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

Схеми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Книга

Бесіда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда

ЧП

 

 

 

 

 

ЧП

Д

 

 

 

 

 

  Д

Парна

 

 

 

 

 

Індивідуальна 

 

навички і вміння розв’язувати задачі на рух

 

 

 

 

 

 

 

 

 

навички і вміння розв’язувати задачі з логічним навантаженням удосклнадено

 

 

 

 

4.

ПІДСУМОК УРОКУ

Цільове завдання 10

Підсумувати знання які учні отримали протягом уроку.

Зміст 10

Вправа три що?

 

 

 

2 хв

 

бесіда

Р

 

фронтальна

- Що дізналися на уроці?

- І що, що ви це дізналися на уроці?

-  І що тепер, що ви це дізналися на уроці?

 

ЗУН отримані протягом уроку.

 

 Кінцевий результат: мету досягнуто, тему розкрито.

 

Картинки по запросу електро потяги

 

Похожее изображениеКартинки по запросу електро потягиКартинки по запросу електро потяги

 

Похожее изображение

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку