Урок з математики
«Математична метушня»
Мета: закріплювати вміння учнів виконувати арифметичні дії та дії з іменованими числами; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати вміння виділяти головне. Розвивати математичне мовлення, розвивати логічне мислення, привчати дітей розмірковувати над завданням; працювати в групі, виявляти ініціативу, докладати зусиль для досягнення спільного результату.
І. Вступна частина
Вчитель:
- Діти, яка зараз пора року?
А який місяць?
А наступний який?
А яке свято об’єднує ці два місяці?
- Чудово. Щоб весело відмітити новий рік, люди напередодні метушаться щось купують, готують, прибирають і прикрашають оселю, а головне, не забувають про подарунки один для одного.
А ви любите подарунки?
Тож скоро Новий рік і я теж підготувала для вас подаруночки, але для того щоб їх отримати вам потрібно буде трішки пометушитися. Але готувати, прибирати ви не будете. У нас з вами буде математична метушня.
-Тож сідаємо рівненько, поводимо себе гарненько, працюємо уважненько.
ІІ. Основна частина.
- Відкриваємо зошити - записуємо число, класна робота.
1. Запишіть число 35 243.
- підкресліть числа першого класу – однією лінією
- числа другого класу – двома лініями
- визначіть загальну кількість одиниць усіх розрядів.
ПЕРЕВІРЯЄМО (https://app.bookcreator.com/library/-NJJp-gB23VIsvtqkH6D/eeJxpj70XWW0DXUczNYZ45KbGtw1/LZh__kEQRYag1YQeQLNgtg/ReAylkS3RHOBM2_EeH-3vg)
Після виконаного завдання прикрасити ялиночку іграшкою.
2. У вас у кожного на парті є новорічна кулька, на якій написаний вираз. Обчисліть його і за результатом знайдіть свою команду та свій стіл.
- Наступне завдання для команди (групова робота). Ознайомтесь з новорічним меню. У вас у кожного є по 400грн. Порахуйте, скільки всього грошей є у вашій команді і зробіть замовлення на ці кошти. Замовлення запишіть на листочках. Будьте уважні, щоб вам вистачило грошей!
Після виконаного завдання прикрасити ялиночку іграшкою.
3. Новорічне меню склали, тепер давайте порахуємо, скільки ми з вами купили кілограмів продуктів, скільки набігали кілометрів, скільки витратили часу, а ще нам потрібно розрахувати, скільки метрів тканини потрібно на пошиття новорічних костюмів. (Хмара слів)
- ми купили 9кг 58г продуктів, скільки це у грамах?
- а ще ми з вами придбали ялиночку, заввишки 15дм, скільки це у сантиметрах?
- для пошиття новорічних костюмів для нашого класу потрібно 2180см, скільки це у метрах і сантиметрах?
- після усіх виконаних справ, наш фітнес годинник показав нам дані нашої ходьби – 12км 385м, скільки метрів ми подолали?
- виконавши усі справи за 6 годин 37 хвилин, ми можемо відпочити. За скільки хвилин ми впоралися?
Фізкультхвилинка
Після виконаного завдання прикрасити ялиночку іграшкою.
Сідаємо на місця і нам потрібно ще виконати одне завдання!
4. Пишемо у зошитах «задача». У вас на партах картка з задачею. Читаємо.
Одна команда ельфів за день розмальовує 52 новорічні іграшки, друга - у 3 рази більше, ніж перша. Скільки іграшок, вони розмалюють за тиждень, якщо працюватимуть разом?
- Про кого йдеться у задачі?
- Скільки було команд ельфів? Що відомо про першу команду? Про другу?
І - 52 іг.
ІІ – у 3 рази б.
- Що треба дізнатися?
Розв’язання задачі з підказкою-грою ворд волл.
-Що треба дізнатися у першій дії?
-Як ви гадаєте, яка буде перша дія? (ГРА)
1) 52 * 3 = 156(іг.) - розмальовує друга команда за один день
2) 52 + 152 = 208 (іг.) – розмалюють разом за один день
3) 208 * 7 = 1456 (іг.)
Перевіряємо дії у грі. Дії виконали правильно, тож скільки іграшок розмалюють ельфи за тиждень?
ІІІ. Підсумок
Ось і закінчилася наша матиматично-новорічна метушня! З усіма завданнями впоралися чудово! Ялиночку нарядили. Тож отримайте свої подаруночки!!!
Усім присутнім бажаємо у новому році звичайного людського щастя під мирним небом!