Урок з математики на тему "Математичний квест "Про все на світі"" для 2 класу

Про матеріал

Урок з математики на тему "Математичний квест "Про все на світі""

Підготувала

Вчитель 2 класу

КЗ «Добровеличківське НВО»

Чоботар Таміла Юріївна

Перегляд файлу

Математичний квест "Про все на світі"

Підготувала

Вчитель 2 класу

КЗ «Добровеличківське НВО»

Чоботар Таміла Юріївна

Мета. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації; навчити дітей швидкому рахунку, дізнаватись цікаві факти, виховувати зацікавленість другокласників математикою.

Правила гри

  1.              Грають 3 команди по 9 чоловік.
  2.              Кожна команда подає заявку на участь у грі, погоджується з правилами та зобов'язується їх дотримуватись.
  3.              Гра проходить у приміщенні школи за певним маршрутом для кожної команди.
  4.              Гра триває 1 годину.
  5.              Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
  6.              Гра проводиться без підказок.
  7.              Кожна команда має маршрутний лист у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання.

Хід гри

Збір команд у класній кімнаті, де отримають інструктаж. Старт.

Гра починається у кабінеті з представлення і привітання команди (кожна команда має назву і девіз)

Команда "Кмітливі"

Девіз:

Кмітливість і старанність

Ми будем розвивати.

І максимум сміливості

Ми будем проявляти.

Команда «Допитливі»

Девіз:

Самостійно ми працюємо

Помилок не буде, факт!

Дуже добре ми міркуємо,

Щоб вийшов гарний результат.

Команда «Знайки»

Девіз:

Щоб усе прекрасно знати,

Будем добре міркувати,

Додавати, віднімати

І свій розум розвивати.

Кожна команда отримує загадку, яка вкаже шлях до першого пункту. На кожному пункті є ведучий вчитель, який керує грою і надає потрібні консультації.

Завдання. СТАРТ

1. Конверт з першим завданням одержите, коли розгадаєте загадку:

Дуже я потрібна всім —

І дорослим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книга)

Ви у ньому знайдете потрібне завдання.

Розв'язати задачу

На лаву сіли Андрій, Іван, Руслан і Сергій.

На одному з країв – Андрій.

Біля нього – не Сергій.

В окулярах – то Іван.

Де на лаві сів Руслан?

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/001.jpg

2. Конверт із завданням №2 одержите після того як розгадаєте наступну загадку:

У кожного в домі 

Така дивина:

Братів аж чотири,

А шапка одна. (Стіл)

На столику на поличці конверт білий примостився і чекати вже втомився.

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/002.pngРозгадайте ребуси:

 

 

 

 

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/003.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/005.jpg

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/004.jpg
https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/006.jpg
 

3. Конверт із завданням №3 одержите там де:

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/007.jpgПерерви там проходять весело, цікаво,

Там завжди граємось, а тут - завдання вас чекає. (Ігровий куточок)

Знайдіть значення фігур

4. Конверт із завданням №4 отримаєте після того як розгадаєте загадку:https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/008.png
 

А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура

Звісно ж це…(Клавіатура)

Під нею є завдання "Поміркуй»"

Колоду розпиляли на 7 частин. Скільки зробили розрізів?https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/009.jpg

 

 

 

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/00b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Конверт із завданням №5 одержите там де:

Ні дощами, ні снігами

За сто років не розмить.

Але хлопці – хулігани

Можуть м’ячиком розбить. (Вікно)

Розв’язати кросворди

  1.         Прямокутник, у якого всі сторони рівні (Квадрат)
  2.              Як називається результат дії віднімання? (Різниця)
  3.              У задачі є: умова, запитання, розв’язання і ... (Відповідь)
  4.              …..., від’ємник, різниця. (Зменшуване)
  5.              Одиниця виміру часу. (Година)
  1.              Має три кути і три сторони. (Трикутник)
  2.              Він буває прямим, гострим, тупим. (Кут)
  3.              Одиниця вимірювання вартості (Гривня)

 

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Конверт із завданням №6 одержите там де:

Хто завжди правду каже?

Який є, таким покаже,

І без слів про все рас скаже.

На нього дивишся, а себе бачиш. (Дзеркало)

І завданням там знайдіть.

АНАГРАМИ

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

НРІЗИЯЦ

АТДРАВК

ЛОКО

НОКДАДО

МЕАТРДІ

РИКЦЬУЛ

7. Конверт №7 із завданнями одержите коли відгадаєте де він знаходиться

Чималенькою буває,

Безліч знань в собі тримає —

В ній і Рильський і Шевченко,

і Костенко. (Книжкова шафа)

Стелаж справа, конверт зліва і завдання вам підсилу

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/00c.gif

8. Конверт із завданням №8 одержите там де:

Ніг не маю, а ходжу,

Рота не маю, а скажу,

Коли обідати, коли спати,

Коли роботу починати. (Годинник)

Гра «Хто швидше»

1. Якщо цю цифру перевернути догори ногами, то вона зменшиться на 3. Що це за цифра? (9)

2. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)

3. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні числа, ні днів тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).

4. У мами 7 синів. У кожного з них є 1 сестра. Скільки всього дітей у сім’ї? (8)

5. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрав­ся і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жо­дного)

6. Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг вати?

7. Скільки горошин ввійде в стакан? (Жодної, вони ніг не мають)

8. Скільки у Вінниці поворотів? (Два — лівий і правий)

9. Скільки горобець зробить кроків за 7 років? (Жодного, він стрибає)

10. Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)

11. Який рік триває тільки один день?

12. Йшли дві матері і дві доньки. Знайшли три яблука і зраділи: кожна матиме по одному. Як таке може бути?

9. Конверт із завданням №9 одержите там де:

Кожен учень мене має,

В мене олівці складає.

Мабуть, ти мене впізнав?

Ну звичайно! Я … (пенал)

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/00d.png

 

 

 

 

 

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/00e.png

 

 

10. Конверт із завданням №10 одержите там де:

Головою обертає, 

Землю нашудобре знає,

Нам показує держави

Ріки, гори, океани. (Глобус)

«Шифровка»

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/00f.png

30 – 8

10 – 7

20 + 13

25 – 2

19 + 0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Конверт із завданням №11 одержите там де:

Розклад добре знаю я

І домашнє завдання.

На сторіночках – оцінки

Кожного шкільного дня! (Щоденник)

Перед вами 6 склянок, 3 з них наповнені водою, а 3 – пусті. Як зробити так, щоб склянки чергувалися: повний, порожній і при цьому можна доторкатися тільки до однієї склянки?

(Взяти другий стакан і перелити в 5!)

12. Конверт із завданням №12 одержите там де:

Величезне полотно

Та й існує вже давно.

Любим ми на нім писати,

А ще більше – витирати. (Дошка)

ФІНІШ:

https://fc.naurok.com.ua/0009gw-2435/011.pngПідводимо підсумки квесту, всі учасники отримують призи.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марчук Тамара Миколаївна
    Дуже дякую за чудовий матеріал. Творчих успіхів автору
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
3757
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку