ТЕМА.ЗАКРІПЛЕННЯ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.
МЕТА:ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
-УМІННЯ УЧИТИСЯ:АКТИВІЗУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА У
ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ;
-КОМУНІКАТИВНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ СПІЛКУВАННЯ В ПАРАХ,ГРУПАХ;
-МАТЕМАТИЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ:ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ;
-ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ:ЗАКРІПИТИ НАВИЧКИ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ,МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ(УСНО)
-ЗДОРОВОГО ЖИТТЯ:РОЗШИРЮВАТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО КУЛЬТУРУ ТА ТРАДИЦІЇ ВЖИВАННЯ ЇЖІ,ОЗНАЙОМИТИ З ОСНОВНИМИ ПРАВИЛАМИ ХАРЧУВАННЯ;
-ЗАГАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ КУЛЬТУРИ,ЕСТЕТИКИ ТА ГІГІЄНИ ХАРЧУВАННЯ
ОБЛАДНАННЯ: РІЗНОКОЛЬОРОВІ КАРТКИ З ЧИСЛАМИ,КАРТКИ-МАЛЮНКИ З ПРИКЛАДАМИ,ЗАГОТОВКИ-ТОРТИКИ,ШАБЛОНИ ФРУКТІВ.ПРЕЗЕНТАЦІЯ,РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ,КУХОННИЙ НАБІР НА СТІЛ.
ДЕВІЗ РОБОТИ: «ЩОБ ПЕРЕТРАВИТИ ЗНАННЯ,ПОТРІБНО ПОГЛИНАТИ ЇХ З АПЕТИТОМ»
ХІД УРОКУ
ОРГАНІЗАЦІЯ ДО УРОКУ
ГОТУЮЧИСЬ ДО УРОКУ,Я ПРИГОТУВАЛА НЕЗВИЧНІ ПОДАРУНКИ.ВИ НЕ ЗМОЖЕМО ЇХ ЗАБРАТИ ДОДОМУ,КОМУСЬ ПОДАРУВАТИ.АЛЕ НА ДУШІ У ВАС СТАНЕ ТЕПЛІШЕ.ПРИГОТУЙТЕ ПРАВУ ДЛОНЬКУ ДЛЯ ПОДАРУНКІВ.
ВПРАВА «ДОЛОНЬКИ»
Я ДАРУЮ ВАМ ЩИРУ ПОСМІШКУ,ЛЮБОВ,ДОБРОТУ,ЗДОРОВ’Я,МИР І ДОБРО.ЗАТИСНІТЬ ПОДАРУНОЧКИ У ПРАВІЙ ДОЛОНЦІ.А ТЕПЕР ПРИГОТУЙТЕ ЛІВУ ДОЛОНЬКУ І Я ВАМ ПОСТАВЛЮ – УВАГУ ,КМІТЛИВІСТЬ.СТАРАННІСТЬ.АКУРАТНІСТЬ-УСЕ ТЕ,ЩО ПОТРІБНЕ НА УРОЦІ.
СЬОГОДНІ У НАС ВИНИКЛА НЕЗВИЧАЙНА НАГОДА ВІДВІДАТИ «МАТИМАТИЧНЕ КАФЕ»
А ЩО ТАКЕ КАФЕ?
ВПРАВА «ОЧІКУВАННЯ»
-ЩО БУДЕМО РОБИТИ У «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»;
-БУДЕМО ВІДЧУВАТИ НЕПОВТОРНИЙ СМАК ВИРАЗІВ;
-СМАКУВАТИ АПЕТИТНІ ЗАДАЧІ.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
-ЧОМУ СПЛАНУВАЛА УРОК В КАФЕ?
-ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ «ЗАКРІПЛЕННЯ ПИСЬМОАОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.
-ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЩОДЕННИМИ НОВИНАМИ
ВПРАВА «ПОВОДЬСЯ ПРАВИЛЬНО»
(ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У КАФЕ)
ВПРАВА «ВЕЖА»
(ФУРШЕТНИЙ СТІЛ – СКЛАДАННЯ ВЕЖІ ІЗ ПАПЕРОВИХ СТАКАНІВ)
ВПРАВА «ВГАДАЙ»(З ЯКИХ ФІГУР СКЛАДАЄТЬСЯ СТАКАН?)
ВЧИТЕЛЬ:ШУКАЙТЕ СВОЇ СТОЛИКИ І СІДАЙТЕ ЗА НИХ.ВАШИМИ ТАРІЛКАМИ БУДУТЬ ЗОШИТИ,А ЛОЖКАМИ – РУЧКИ.ЗАПИШІТЬ ДАТУ,КОЛИ ВІДВІДАЛИ КАФЕ.
ВПРАВА «АСОРТІ КЛАСИЧНЕ» РОБОТА З LEGO
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
- ЗАПИСАТИ ЧИСЛА 346,86,954,150,30,599,5
УСНИЙ РАХУНОК
50+40,60-10, 12+2,10-4,50+50,4*5,2*2
ВПРАВА «ФІРМОВА СТРАВА»(РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ)
125*5 527+182
144*2 335-217
217*3 425+452
ВПРАВА «ПЕЛЬМЕНЧИКИ-СПОРТМЕНЧИКИ» ФІЗХВИЛИНКА
-ВІТЕР ПОЧИНАЄТЬСЯ ТРЕМО ДОЛОНІ
-ДОЩ КРАПАЄ ЦОКАЄМО ПАЛЬЦЯМИ
ГРІМ ТУПАЄМО НОГАМИ
ВІТЕР СТИХАЄ ТРЕМО ДОЛОНІ
СОНЕЧКО ЗАСВІТИЛО РУКИ ВГОРУ
ВПРАВА «ГАМБУРГЕР ЗАДАЧНИЙ»
ЛАЙФАК (ЗА ДОПОМОГОЮ СКРЕПКИ НАМАЛЮВАТИ СИЛУЕТ ГАМБУРГЕРА У ЗОШИТІ)
-ЯКОЇ ФОРМИ?
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКИМ ЗМІСТОМ
НА ОДИН КІЛЬКІСТЬ ВСЬОГО
15 10 ?
15 5 ?
ОДИН ПОКУПЕЦЬ КУПИВ 10 ГАМБУРГЕРІВ,А ДРУГИЙ – 5.ГАМБУРГЕР КОШТУЄ 15 ГРН.СКІЛЬКИ ГРОШЕЙ ЗАПЛАТИВ КОЖЕН ПОКУПЕЦЬ?
ВПРАВА «ЗУСТРІЧ З РЕВІЗОРОМ» - РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ
Х+60=80 5*Х=55
ВПРАВА «ДЕСЕРТ НА ФУРШЕТІ»- ГРА «ШИФРУВАЛЬНИК»
25*2 =? ? -11 –Е (НА ФУРШЕТІ ПОСМАКУЄТЕ ЖЕЛЕ З ВИШНІ)
44:4=! ! – 50 - Ж
12*5=( ( - 60 - Л
36-2=% % - 34 – Е
ВПРАВА «ГОСТИНЦІ У ТОРБИНЦІ»- ГРА «ЩО Я ?»- ПІДСУМОК УРОКУ І ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
-СОЛОДКЕ ------------------------- ТАК
- ДЕРЕВ'ЯНЕ ------------------------ НІ
-ПАПЕРОВЕ ----------------------- НІ
- ЇСТИВНЕ ------------------------- ТАК
- КОЛЬОРОВЕ -------------------- ТАК
- СМАКОЛИК ---------------------- ТАК
- РІДКЕ ------------------------------- НІ
- КЛАСНЕ --------------------------- ТАК
-ТІСТЕЧКО -------------------------- ТАК
- ЗА УКРАЇНСЬКОЮ ТРАДИЦІЄЮ СЛІД ГОСТЕВІ ВРУЧИТИ НА ПРОЩАННЯ ГОСТИНЕЦЬ.Я ХОЧУ ПОДАРУВАТИ ВАМ ТІСТЕЧКА ШЗ ЗАВДАННЯМ,ЯКІ ВИКОНОЄТЕ ВДОМА.
- ДЯКУЮ ЗА ПЕРЕБУВАННЯ В «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»,ЗА СТАРАННІСТЬ,ВЗАЄМОДОПОМОГУ,УВАГУ,ПРАЦЮ.
НА СЬОГОДНІ КАФЕ ЗАЧИНЯЄТЬСЯ,АЛЕ ДУМАЮ,ЩО ВИ БУДЕТЕ ЗАХОДТИ ДО НАС.ДО ЗУСТРІЧІ.