Урок з математики "Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.Множення і ділення .

Про матеріал
Урок проведений у вигляді "Математичного кафе",в якому використано інноваційні вправи:"Долоньки","очікування","вежа","вгадай","асорті класичне","фірмова страва!,"пельменчики-спортменчики","гамбургер задачний","десерт на фуршеті","гостинці у торбинці".Можна використовувами на уроках математики НУШ
Перегляд файлу

ТЕМА.ЗАКРІПЛЕННЯ  ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.

МЕТА:ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

-УМІННЯ УЧИТИСЯ:АКТИВІЗУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА У

ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ;

-КОМУНІКАТИВНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ СПІЛКУВАННЯ В ПАРАХ,ГРУПАХ;

-МАТЕМАТИЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ:ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ;

-ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ:ЗАКРІПИТИ НАВИЧКИ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ,МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ(УСНО)

-ЗДОРОВОГО ЖИТТЯ:РОЗШИРЮВАТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО КУЛЬТУРУ ТА ТРАДИЦІЇ ВЖИВАННЯ ЇЖІ,ОЗНАЙОМИТИ З ОСНОВНИМИ ПРАВИЛАМИ ХАРЧУВАННЯ;

-ЗАГАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ КУЛЬТУРИ,ЕСТЕТИКИ ТА ГІГІЄНИ ХАРЧУВАННЯ

ОБЛАДНАННЯ: РІЗНОКОЛЬОРОВІ КАРТКИ З ЧИСЛАМИ,КАРТКИ-МАЛЮНКИ З ПРИКЛАДАМИ,ЗАГОТОВКИ-ТОРТИКИ,ШАБЛОНИ ФРУКТІВ.ПРЕЗЕНТАЦІЯ,РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ,КУХОННИЙ НАБІР НА СТІЛ.

ДЕВІЗ РОБОТИ: «ЩОБ ПЕРЕТРАВИТИ ЗНАННЯ,ПОТРІБНО ПОГЛИНАТИ ЇХ З АПЕТИТОМ»

                                                              ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ДО УРОКУ

ГОТУЮЧИСЬ ДО УРОКУ,Я ПРИГОТУВАЛА НЕЗВИЧНІ ПОДАРУНКИ.ВИ НЕ ЗМОЖЕМО ЇХ ЗАБРАТИ ДОДОМУ,КОМУСЬ ПОДАРУВАТИ.АЛЕ НА ДУШІ У ВАС СТАНЕ ТЕПЛІШЕ.ПРИГОТУЙТЕ ПРАВУ ДЛОНЬКУ ДЛЯ ПОДАРУНКІВ.

ВПРАВА «ДОЛОНЬКИ»

Я ДАРУЮ ВАМ ЩИРУ ПОСМІШКУ,ЛЮБОВ,ДОБРОТУ,ЗДОРОВ’Я,МИР І ДОБРО.ЗАТИСНІТЬ ПОДАРУНОЧКИ У ПРАВІЙ ДОЛОНЦІ.А ТЕПЕР  ПРИГОТУЙТЕ ЛІВУ ДОЛОНЬКУ І Я ВАМ ПОСТАВЛЮ – УВАГУ ,КМІТЛИВІСТЬ.СТАРАННІСТЬ.АКУРАТНІСТЬ-УСЕ ТЕ,ЩО ПОТРІБНЕ НА УРОЦІ.

СЬОГОДНІ У НАС ВИНИКЛА НЕЗВИЧАЙНА НАГОДА ВІДВІДАТИ «МАТИМАТИЧНЕ КАФЕ»

А ЩО ТАКЕ КАФЕ?

ВПРАВА «ОЧІКУВАННЯ»

-ЩО БУДЕМО РОБИТИ У «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»;

-БУДЕМО ВІДЧУВАТИ НЕПОВТОРНИЙ СМАК ВИРАЗІВ;

-СМАКУВАТИ АПЕТИТНІ ЗАДАЧІ.

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

-ЧОМУ СПЛАНУВАЛА УРОК В КАФЕ?

-ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ «ЗАКРІПЛЕННЯ ПИСЬМОАОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.

-ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЩОДЕННИМИ НОВИНАМИ

ВПРАВА «ПОВОДЬСЯ ПРАВИЛЬНО»

(ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У КАФЕ)

ВПРАВА «ВЕЖА»

(ФУРШЕТНИЙ СТІЛ – СКЛАДАННЯ ВЕЖІ ІЗ ПАПЕРОВИХ СТАКАНІВ)

ВПРАВА «ВГАДАЙ»(З ЯКИХ ФІГУР СКЛАДАЄТЬСЯ СТАКАН?)

ВЧИТЕЛЬ:ШУКАЙТЕ СВОЇ СТОЛИКИ І СІДАЙТЕ ЗА НИХ.ВАШИМИ ТАРІЛКАМИ БУДУТЬ ЗОШИТИ,А ЛОЖКАМИ – РУЧКИ.ЗАПИШІТЬ ДАТУ,КОЛИ ВІДВІДАЛИ КАФЕ.

ВПРАВА «АСОРТІ КЛАСИЧНЕ» РОБОТА З LEGO

 МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

-          ЗАПИСАТИ ЧИСЛА 346,86,954,150,30,599,5

  УСНИЙ РАХУНОК

 50+40,60-10, 12+2,10-4,50+50,4*5,2*2

ВПРАВА «ФІРМОВА СТРАВА»(РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ)

125*5                                  527+182

144*2                                  335-217

217*3                                   425+452

ВПРАВА «ПЕЛЬМЕНЧИКИ-СПОРТМЕНЧИКИ» ФІЗХВИЛИНКА

-ВІТЕР ПОЧИНАЄТЬСЯ                    ТРЕМО ДОЛОНІ

-ДОЩ КРАПАЄ                                  ЦОКАЄМО ПАЛЬЦЯМИ

ГРІМ                                                    ТУПАЄМО НОГАМИ

ВІТЕР СТИХАЄ                                    ТРЕМО ДОЛОНІ

СОНЕЧКО ЗАСВІТИЛО                      РУКИ ВГОРУ

ВПРАВА «ГАМБУРГЕР ЗАДАЧНИЙ»

ЛАЙФАК (ЗА ДОПОМОГОЮ СКРЕПКИ НАМАЛЮВАТИ СИЛУЕТ ГАМБУРГЕРА У ЗОШИТІ)

-ЯКОЇ ФОРМИ?

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКИМ ЗМІСТОМ

НА ОДИН                                      КІЛЬКІСТЬ                                        ВСЬОГО

15                                                         10                                                     ?

15                                                            5                                                     ?

ОДИН ПОКУПЕЦЬ КУПИВ 10 ГАМБУРГЕРІВ,А ДРУГИЙ – 5.ГАМБУРГЕР КОШТУЄ 15 ГРН.СКІЛЬКИ ГРОШЕЙ ЗАПЛАТИВ КОЖЕН ПОКУПЕЦЬ?

ВПРАВА «ЗУСТРІЧ З РЕВІЗОРОМ» - РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ

Х+60=80                     5*Х=55

ВПРАВА «ДЕСЕРТ НА ФУРШЕТІ»- ГРА «ШИФРУВАЛЬНИК»

25*2   =?                                  ? -11 –Е                   (НА ФУРШЕТІ ПОСМАКУЄТЕ ЖЕЛЕ З ВИШНІ)

44:4=!                                        ! – 50 - Ж

12*5=(                                        ( - 60 - Л

36-2=%                                        % - 34 – Е

ВПРАВА «ГОСТИНЦІ У ТОРБИНЦІ»- ГРА «ЩО Я ?»- ПІДСУМОК УРОКУ І ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

-СОЛОДКЕ ------------------------- ТАК

- ДЕРЕВ'ЯНЕ  ------------------------ НІ

-ПАПЕРОВЕ ----------------------- НІ

- ЇСТИВНЕ ------------------------- ТАК

- КОЛЬОРОВЕ -------------------- ТАК

- СМАКОЛИК ---------------------- ТАК

- РІДКЕ ------------------------------- НІ

- КЛАСНЕ --------------------------- ТАК

-ТІСТЕЧКО -------------------------- ТАК

- ЗА УКРАЇНСЬКОЮ ТРАДИЦІЄЮ СЛІД ГОСТЕВІ ВРУЧИТИ НА ПРОЩАННЯ ГОСТИНЕЦЬ.Я ХОЧУ ПОДАРУВАТИ ВАМ ТІСТЕЧКА ШЗ ЗАВДАННЯМ,ЯКІ ВИКОНОЄТЕ ВДОМА.

- ДЯКУЮ ЗА ПЕРЕБУВАННЯ В «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»,ЗА СТАРАННІСТЬ,ВЗАЄМОДОПОМОГУ,УВАГУ,ПРАЦЮ.

НА СЬОГОДНІ КАФЕ ЗАЧИНЯЄТЬСЯ,АЛЕ ДУМАЮ,ЩО ВИ БУДЕТЕ ЗАХОДТИ ДО НАС.ДО ЗУСТРІЧІ.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку