Урок з математики "Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.Множення і ділення .

Про матеріал
Урок проведений у вигляді "Математичного кафе",в якому використано інноваційні вправи:"Долоньки","очікування","вежа","вгадай","асорті класичне","фірмова страва!,"пельменчики-спортменчики","гамбургер задачний","десерт на фуршеті","гостинці у торбинці".Можна використовувами на уроках математики НУШ
Перегляд файлу

ТЕМА.ЗАКРІПЛЕННЯ  ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.

МЕТА:ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

-УМІННЯ УЧИТИСЯ:АКТИВІЗУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА У

ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ;

-КОМУНІКАТИВНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ СПІЛКУВАННЯ В ПАРАХ,ГРУПАХ;

-МАТЕМАТИЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ:ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ;

-ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ:ЗАКРІПИТИ НАВИЧКИ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ,МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ(УСНО)

-ЗДОРОВОГО ЖИТТЯ:РОЗШИРЮВАТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО КУЛЬТУРУ ТА ТРАДИЦІЇ ВЖИВАННЯ ЇЖІ,ОЗНАЙОМИТИ З ОСНОВНИМИ ПРАВИЛАМИ ХАРЧУВАННЯ;

-ЗАГАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ:ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ КУЛЬТУРИ,ЕСТЕТИКИ ТА ГІГІЄНИ ХАРЧУВАННЯ

ОБЛАДНАННЯ: РІЗНОКОЛЬОРОВІ КАРТКИ З ЧИСЛАМИ,КАРТКИ-МАЛЮНКИ З ПРИКЛАДАМИ,ЗАГОТОВКИ-ТОРТИКИ,ШАБЛОНИ ФРУКТІВ.ПРЕЗЕНТАЦІЯ,РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ,КУХОННИЙ НАБІР НА СТІЛ.

ДЕВІЗ РОБОТИ: «ЩОБ ПЕРЕТРАВИТИ ЗНАННЯ,ПОТРІБНО ПОГЛИНАТИ ЇХ З АПЕТИТОМ»

                                                              ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ДО УРОКУ

ГОТУЮЧИСЬ ДО УРОКУ,Я ПРИГОТУВАЛА НЕЗВИЧНІ ПОДАРУНКИ.ВИ НЕ ЗМОЖЕМО ЇХ ЗАБРАТИ ДОДОМУ,КОМУСЬ ПОДАРУВАТИ.АЛЕ НА ДУШІ У ВАС СТАНЕ ТЕПЛІШЕ.ПРИГОТУЙТЕ ПРАВУ ДЛОНЬКУ ДЛЯ ПОДАРУНКІВ.

ВПРАВА «ДОЛОНЬКИ»

Я ДАРУЮ ВАМ ЩИРУ ПОСМІШКУ,ЛЮБОВ,ДОБРОТУ,ЗДОРОВ’Я,МИР І ДОБРО.ЗАТИСНІТЬ ПОДАРУНОЧКИ У ПРАВІЙ ДОЛОНЦІ.А ТЕПЕР  ПРИГОТУЙТЕ ЛІВУ ДОЛОНЬКУ І Я ВАМ ПОСТАВЛЮ – УВАГУ ,КМІТЛИВІСТЬ.СТАРАННІСТЬ.АКУРАТНІСТЬ-УСЕ ТЕ,ЩО ПОТРІБНЕ НА УРОЦІ.

СЬОГОДНІ У НАС ВИНИКЛА НЕЗВИЧАЙНА НАГОДА ВІДВІДАТИ «МАТИМАТИЧНЕ КАФЕ»

А ЩО ТАКЕ КАФЕ?

ВПРАВА «ОЧІКУВАННЯ»

-ЩО БУДЕМО РОБИТИ У «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»;

-БУДЕМО ВІДЧУВАТИ НЕПОВТОРНИЙ СМАК ВИРАЗІВ;

-СМАКУВАТИ АПЕТИТНІ ЗАДАЧІ.

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

-ЧОМУ СПЛАНУВАЛА УРОК В КАФЕ?

-ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ «ЗАКРІПЛЕННЯ ПИСЬМОАОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 100.

-ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЩОДЕННИМИ НОВИНАМИ

ВПРАВА «ПОВОДЬСЯ ПРАВИЛЬНО»

(ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У КАФЕ)

ВПРАВА «ВЕЖА»

(ФУРШЕТНИЙ СТІЛ – СКЛАДАННЯ ВЕЖІ ІЗ ПАПЕРОВИХ СТАКАНІВ)

ВПРАВА «ВГАДАЙ»(З ЯКИХ ФІГУР СКЛАДАЄТЬСЯ СТАКАН?)

ВЧИТЕЛЬ:ШУКАЙТЕ СВОЇ СТОЛИКИ І СІДАЙТЕ ЗА НИХ.ВАШИМИ ТАРІЛКАМИ БУДУТЬ ЗОШИТИ,А ЛОЖКАМИ – РУЧКИ.ЗАПИШІТЬ ДАТУ,КОЛИ ВІДВІДАЛИ КАФЕ.

ВПРАВА «АСОРТІ КЛАСИЧНЕ» РОБОТА З LEGO

 МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

-          ЗАПИСАТИ ЧИСЛА 346,86,954,150,30,599,5

  УСНИЙ РАХУНОК

 50+40,60-10, 12+2,10-4,50+50,4*5,2*2

ВПРАВА «ФІРМОВА СТРАВА»(РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ)

125*5                                  527+182

144*2                                  335-217

217*3                                   425+452

ВПРАВА «ПЕЛЬМЕНЧИКИ-СПОРТМЕНЧИКИ» ФІЗХВИЛИНКА

-ВІТЕР ПОЧИНАЄТЬСЯ                    ТРЕМО ДОЛОНІ

-ДОЩ КРАПАЄ                                  ЦОКАЄМО ПАЛЬЦЯМИ

ГРІМ                                                    ТУПАЄМО НОГАМИ

ВІТЕР СТИХАЄ                                    ТРЕМО ДОЛОНІ

СОНЕЧКО ЗАСВІТИЛО                      РУКИ ВГОРУ

ВПРАВА «ГАМБУРГЕР ЗАДАЧНИЙ»

ЛАЙФАК (ЗА ДОПОМОГОЮ СКРЕПКИ НАМАЛЮВАТИ СИЛУЕТ ГАМБУРГЕРА У ЗОШИТІ)

-ЯКОЇ ФОРМИ?

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКИМ ЗМІСТОМ

НА ОДИН                                      КІЛЬКІСТЬ                                        ВСЬОГО

15                                                         10                                                     ?

15                                                            5                                                     ?

ОДИН ПОКУПЕЦЬ КУПИВ 10 ГАМБУРГЕРІВ,А ДРУГИЙ – 5.ГАМБУРГЕР КОШТУЄ 15 ГРН.СКІЛЬКИ ГРОШЕЙ ЗАПЛАТИВ КОЖЕН ПОКУПЕЦЬ?

ВПРАВА «ЗУСТРІЧ З РЕВІЗОРОМ» - РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ

Х+60=80                     5*Х=55

ВПРАВА «ДЕСЕРТ НА ФУРШЕТІ»- ГРА «ШИФРУВАЛЬНИК»

25*2   =?                                  ? -11 –Е                   (НА ФУРШЕТІ ПОСМАКУЄТЕ ЖЕЛЕ З ВИШНІ)

44:4=!                                        ! – 50 - Ж

12*5=(                                        ( - 60 - Л

36-2=%                                        % - 34 – Е

ВПРАВА «ГОСТИНЦІ У ТОРБИНЦІ»- ГРА «ЩО Я ?»- ПІДСУМОК УРОКУ І ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

-СОЛОДКЕ ------------------------- ТАК

- ДЕРЕВ'ЯНЕ  ------------------------ НІ

-ПАПЕРОВЕ ----------------------- НІ

- ЇСТИВНЕ ------------------------- ТАК

- КОЛЬОРОВЕ -------------------- ТАК

- СМАКОЛИК ---------------------- ТАК

- РІДКЕ ------------------------------- НІ

- КЛАСНЕ --------------------------- ТАК

-ТІСТЕЧКО -------------------------- ТАК

- ЗА УКРАЇНСЬКОЮ ТРАДИЦІЄЮ СЛІД ГОСТЕВІ ВРУЧИТИ НА ПРОЩАННЯ ГОСТИНЕЦЬ.Я ХОЧУ ПОДАРУВАТИ ВАМ ТІСТЕЧКА ШЗ ЗАВДАННЯМ,ЯКІ ВИКОНОЄТЕ ВДОМА.

- ДЯКУЮ ЗА ПЕРЕБУВАННЯ В «МАТЕМАТИЧНОМУ КАФЕ»,ЗА СТАРАННІСТЬ,ВЗАЄМОДОПОМОГУ,УВАГУ,ПРАЦЮ.

НА СЬОГОДНІ КАФЕ ЗАЧИНЯЄТЬСЯ,АЛЕ ДУМАЮ,ЩО ВИ БУДЕТЕ ЗАХОДТИ ДО НАС.ДО ЗУСТРІЧІ.