Урок з математики. Тема: "Додавання та віднімання в межах 12. Порівняння чисел."

Про матеріал
Мета: закріплювати вміння учнів розв’язувати приклади на додавання та віднімання , порівнювати числа в межах 12; розвивати спостережливість, логічне мислення, увагу, пам’ять, математичне мовлення, каліграфічні навички, дрібну моторику рук, вміння працювати в групах ; виховувати інтерес до математики, почуття доброти, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Тема: Додавання та віднімання в межах 12. Порівняння чисел.

Мета:  закріплювати вміння учнів розв’язувати приклади на додавання та віднімання , порівнювати числа в межах 12; розвивати  спостережливість, логічне мислення, увагу, пам’ять, математичне мовлення, каліграфічні навички, дрібну моторику рук, вміння працювати в групах ; виховувати  інтерес до математики, почуття доброти, взаємодопомоги.

Тип уроку: повторення, узагальнення і систематизація знань.

Обладнання:  предметні малюнки, казковий герой, демонстраційний матеріал,  картки з прикладами, прищіпки, геометричний матеріал.

                                   Хід уроку

І Організація класу.

1.Нервово- психологічне налаштування.

- Діти в народі кажуть, що добрий гість – дому радість, сподіваюсь що ви, як і я раді нашим гостям.

- Давайте з вами привітаємо гостей.

                       Ми вам раді, добрі люди,

                       І вітаєм щиро Вас,

                       Та запрошуєм ласкаво

                       На урок у 2 клас!

                       Зараз сядуть лиш дівчата,

                       А за ними і хлоп’ята.

                       Ми урок  розпочинаєм

                       Математику вивчаєм,

 ІІ Актуалізація опорних знань.

  1. Гра  «Запитання,  відповідь».
  • В якій країні живемо?
  • Якою мовою розмовляємо?
  • Столиця України.
  • Яка пора року закінчується?
  • Як називається місяць?
  • Який день тижня?
  • Яке число?
  • До якого уроку ми приготувались?
  • Наш девіз на уроці математики:

                      Думаємо швидко,

                      Відповідаємо чітко,

                      Сидимо правильно,

                      Пишемо охайно.

2.Гра «Дід Цифроїд»

                                 Жив був дід  Цифроїд

                                 Їв він цифри на обід

                                 Ось поїв і наші з чаєм

                                 Скажіть яких не вистачає.

Знайдіть пропущені цифри і ви дізнаєтесь, що він сьогодні з’їв.

1..3..4..6..8..10..12..

3. Назвіть сусідів числа: 10, 8, 5.

4. Хвилинка каліграфії.

- Подивіться і скажіть яка цифра заховалась?

5. Пальчикова вправа.

6. Пояснення написання цифри 6.

7. Робота в зошиті.

ІІ Повідомлення теми і мети уроку.

  • Діти а ви любите коли до вас приходять гості ?
  • Ось до нас хоче завітати ще один гість.  А хто це? Ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.

                       Дивина!

           Живий клубок

           Покотився в наш садок,

           Має сотню голочок

           Хто це діти?

Їжачок прийшов до нас з цікавими завданнями, які треба виконати. Сам він це зробити не може і просить у нас допомоги. Допоможемо?

ІІІ Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

  1. Усний рахунок,

Йому потрібно зібрати яблука, але вони не звичайні на звороті їх є приклади, які треба розв’язати і розкласти у два кошики. У перший кошик слід покласти яблука з відповіддю 8, а в другий з відповіддю 10.

  • Але спочатку давайте пригадаємо як називаються числа при додаванні? (відніманні).

4+4; 5+5; 6+4; 5+3; 10-2.

  1. Порівняння чисел.

Треба порахувати фрукти з права та зліва і поставити відповідний знак: >, <, =.

10  9;  12  12;  5  8;  11  12;  6  6.

 

ІV. Фізкультхвилинка

Ми мандруємо, ми мандруємо,

Україною крокуємо.

Ось побачили Карпати:

«Як вершину нам дістати?»

Заглядаємо в озерця –

Не торкнутись нам денця!

Так ми довго – довго йшли.

Поки дому не дійшли.

  1. Робота з підручником.

Учні самостійно розв’язують приклади в зошитах.

  • А такі учні як Кирило та Данило працюють за індивідуальними картками з прищіпками.

Перевіряємо роботи.

  1. Робота в групах з геометричним матеріалом.
  • Вам треба розмістити геометричний матеріал за формою та кольором у їхні будиночки, за допомогою ґудзиків.
  1. Цікаві задачі.

Ішов їжачок, знайшов буряк,

Знайшов ще шість

З сімєю зїсть

Скільки буряків

Усього в їжаків?

                                   По дорозі їжак біг

                                   Ніс сім яблук на пиріг,

                                   Одне впало, покотилось.

                                   Скільки залишилось?

VІ. Підсумок уроку.

  1. Гра «Гілочка рішеь»

Дити відривають по одному листочку з гілочки  і говорять що їм сподобалось на уроці.

  • Що сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                  

                      

         

docx
Додав(-ла)
Шелудяк Інна
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 травня 2020
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку