Самоаналіз уроку математики.

Про матеріал
Вчити учнів порівнювати частини числа; закріплювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на знаходження частини числа; вчити розв’язувати складені задачі на знаходження частини числа; розвивати увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховувати пізнавальні інтереси, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку з математики,

проведеного вчителем початкових класів КЗШ №78

Дмитренко Лілії Миколаївни

 

 

Тема: Порівняння частин, Складені задачі, які включають знаходження частини числа.

Мета: Вчити учнів порівнювати частини числа; закріплювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на знаходження частини числа; вчити розв’язувати складені задачі на знаходження частини числа; розвивати увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховувати пізнавальні інтереси, любов до рідного краю.

Обладнання: індивідуальні картки, схеми задач, ілюстративний матеріал, карта Дніпропетровської обл., підручники, зошити.

Тип уроку: урок-подорож.

     Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.

   На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.

     При проведені уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.

     Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.

       В процесі проведення уроку на всі етапи був раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.

       Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.

       Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

       Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.

На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.

        Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.  На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.

          Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

          У повній мірі реалізовані цілі. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.

      Доцільно й уміло  поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною.

    Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .

       Вважаю, що урок проведено методично правильно.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ободовська Алла Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 травня 2020
Переглядів
20253
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку