Самоаналіз уроку математики.

Про матеріал
Вчити учнів порівнювати частини числа; закріплювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на знаходження частини числа; вчити розв’язувати складені задачі на знаходження частини числа; розвивати увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховувати пізнавальні інтереси, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку з математики,

проведеного вчителем початкових класів КЗШ №78

Дмитренко Лілії Миколаївни

 

 

Тема: Порівняння частин, Складені задачі, які включають знаходження частини числа.

Мета: Вчити учнів порівнювати частини числа; закріплювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на знаходження частини числа; вчити розв’язувати складені задачі на знаходження частини числа; розвивати увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховувати пізнавальні інтереси, любов до рідного краю.

Обладнання: індивідуальні картки, схеми задач, ілюстративний матеріал, карта Дніпропетровської обл., підручники, зошити.

Тип уроку: урок-подорож.

     Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.

   На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.

     При проведені уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.

     Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.

       В процесі проведення уроку на всі етапи був раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.

       Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.

       Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

       Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.

На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.

        Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.  На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.

          Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

          У повній мірі реалізовані цілі. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.

      Доцільно й уміло  поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною.

    Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .

       Вважаю, що урок проведено методично правильно.

 

 

 

 

doc
Додано
27 травня 2020
Переглядів
19675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку