Самоаналіз уроку з математики,
проведеного вчителем початкових класів КЗШ №78
Дмитренко Лілії Миколаївни
Тема: Порівняння частин, Складені задачі, які включають знаходження частини числа.
Мета: Вчити учнів порівнювати частини числа; закріплювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на знаходження частини числа; вчити розв’язувати складені задачі на знаходження частини числа; розвивати увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховувати пізнавальні інтереси, любов до рідного краю.
Обладнання: індивідуальні картки, схеми задач, ілюстративний матеріал, карта Дніпропетровської обл., підручники, зошити.
Тип уроку: урок-подорож.
Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.
На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.
При проведені уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.
Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.
В процесі проведення уроку на всі етапи був раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.
Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.
Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.
Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.
На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.
Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.
Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю, що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.
У повній мірі реалізовані цілі. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.
Доцільно й уміло поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною.
Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .
Вважаю, що урок проведено методично правильно.