Урок з математики у 5 класі на тему "Розв’язування вправ і задач з натуральними числами" містить цікаві задачі, ребуси. На уроці використовуються різні форми роботи, як групова і індивідуальна.
Тема: Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами.
Мета: Закріпити знання, вміння і навички учнів по розв’язуванню вправ і задач на всі дії з натуральними числами.
Виховна мета: виховувати у дітей любов до Батьківщини, до рідної мови.
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал.
І. Організаційна частина.
ІІ. Математична розминка (слайд2)
1) Яке прислів’я зашифровано прикладами?
68-25= Б
100-74= Е
328-315= З
24·3= М
48+12= О
960:96= В
3·100= И
201·4= Н
71-45= Е
36·2= М
124:2= А
383+421= Н
1240:20= А
9800:100= Р
780-720= О
808:8= Д
29+23= У
2) Як ви розумієте ці слова?
3) Чим ці слова актуальні в даний час, цього року?
4) Де вже ви чули щось про мову, про писемність цього року в школі?
ІІІ. Перевірка домашнього завдання (слайд 3)
Завдання аналогічні домашнім вправам.
І. a) (162-38)·25-688:16=3057. б) 954:х=18, х=53. |
ІІ. а) 954:(151-98)+38·42=1614. б) х:16=43, х=688. |
а) спростити вираз 725х+58х-24х. Знайти його значення, якщо х=1000. |
б) Обчислити значення виразу. 7824+818100:а, якщо а=909. |
Виставлення оцінок.
IV. Ознайомлення з метою і темою уроку.
Диференційована робота з групами. (слайд 4)
І група (слабша)
Знайти числа, яких не вистачає в ланцюжку обчисліть
952 28502400 (таблиця)
ІІ група
700-(45+у)=398;
(м-247):14=26; (таблиця).
25х-1360=3740.
а) розв’язування ребусів. (слайд 5)
40 а; С 3 й; 7 я;
100 лиця; 3 зуб.
б) усні задачі. (слайд 6)
Придумати задачу на рух транспорту за поданим малюнком і розв’язати її.
а) сформулювати задачу;
б) запис розв’язування в зошиті.
VI. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
№ 565 (б), 560.