Урок з математики за ПТ "Росток" 3 клас "Формула шляху"

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку з математики за ПТ "Росток" 3 клас "Формула шляху". Розробили Малюкова Ольга Костянтинівна, Супрун Маргарита Миколаївна
Перегляд файлу

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.Технологічна карта дистанційного уроку математики

освітньою технологією «Росток»

у гібридному режимі

вчителя початкових класів

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 70

Харківської міської ради Харківської області

Супрун маргарити миколаъвни

Тема уроку. Зображення руху об’єкта на числовому промені. Формула шляху

                      s = v t

Клас. 3-В

Мета.

- Формування предметних компетентностей: продовжувати знайомити з графічною моделлю руху на числовому промені; вивести формулу шляху, формули знаходження швидкості і часу на основі зв’язку між компонентами множення;

 формувати вміння  застосовувати формули для рішення задач на рух; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, увагу,  математичне мовлення.

 

- Формування ключових компетентностей: закріплювати вміння спілкуватися державною мовою, навчатися впродовж життя; виховувати  охайність, повагу один до одного, уважність.

 

 

Тип уроку. Урок відкриття нових знань.

Обладнання.  Ноутбук з доступом до мережі Інтернет, зразки для перевірки завдань, таблиця для самоаналізу.

Освітні галузі. Математична, мовно-літературна, інформативна.

Інформаційні навчальні матеріали. Презентація для учнів,  відеоматеріали.

 Спосіб зворотнього зв’язку. Обговорення в режимі відеоконференції на платформі  Zoom, обмін приватними повідомленнями, мессенджер  Viber, електронна пошта.

 Стіна слів. Величина, площа, відстань, час, швидкість, рух об' єкта.

  • Мені було цікаво…
  • Я дізнався (дізналась)….
  • Я тепер вмію….

 

 

№ з/п

Етап уроку

Хід уроку

Матеріали до уроку, електронні освітні ресурси

  1. Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами. 

Організація класу. Перевірка домашньої роботи.

1.Привітання.Емоційне налаштування.

2. Повторення правил роботи в  Zoom.

 

 

 

 

 

 

3.Перевірка домашньої роботи з повторенням формули швидкості.

- Робота в Zoom.

-  Сьогодні у нас — незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок.

В країну чудову, в країну знайому,

Але ще не зовсім вам відому.

-А як називається ця країна – скажете пізніше. 

 

Презентація вчителя

(Учні звіряють свої відповіді, обґрунтовують їх.) Якою формулою користувалися?

  1.  

Мотивація до навчальної діяльності.

1.Актуалізація вимог до навчальної діяльності.

 

 

 

2. Вправа «Інтерв’ю» Де ми  можемо використати  поняття  швидкості? 

Робота в Zoom.

-Знаю…

-Вмію…

-Хочу навчитися…

 

Відповіді дітей.

 

 

3.

Актуалізація знань і фіксація утруднень у навчальній діяльності.

1.Дидактична гра «Знайди відповідність» - співвідношення задач з  формулами.

-Презентація вчителя.

(Додаток № 1 – картки з індивідуальними завданнями)

4.

Виявлення місця і причин утруднення.

1.Вправа «Вислови думку». Якою формулою не скористались? Чому вона не підходить до останньої задачі?  (Висновок: не  вистачає ще однієї формули.

 

Робота в Zoom.

 

6.

Побудова проєкту виходу з утруднення.

1.Визначення мети,   теми уроку. 

-Сформулюйте тему і мету уроку.

-До якої країни поринемо? (До країни «Величини» Навчимося знаходити відстань.  Дізнаємося, як відстань пов’язана зі швидкістю і часом)

  1.  
  2. 2. Складання плану дій.
  3. Вправа «Коло ідей»

 

Робота в Zoom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-С. 53. № 1 – покажемо рух аеросаней на числовому промені.  (Додаток № 2)

Робота в Zoom малювання на демонстрації екрану.

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.(Разом з вчителем заповнюємо табличку)

7.

Реалізація побудованого проєкту.

  1. 1.Виведення формули шляху.
  2. -Як залежить відстань від часу руху. 

Робота в Zoom.

Виводимо загальну формулу шляху.

(Додаток № 3)

 

Фізкультхвилинка

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dza9tgJB4c4

 

8.

Первинне закріплення.

1.Робота з формулою.

- Як називається формула?

-  Що означає кожна буква?

- Які ще дві формули можна вивести з формули шляху.

 

2.Запис даних задач на рух в таблицю.

 

 

3. Розв' язування задачі.

Робота в Zoom.

 

 

 

 

 

Робота за підручником.

с. 54 № 4 – з коментуванням (заповнити таблицю)

С 54 № 6 (а)

9.

Самостійна робота із самоперевіркою.

1.Самостійна робота за підручником.

2. Перевірте свою роботу за зразком. (Додаток № 4)

 

3.Перегляд відео.

-Чи легко вам розв’язувати задачі?

С. 54 № 5 – самостійне розв’язання задач.

 

 

 

Подивись відео.

https://www.youtube.com/watch?v=NDnKQnGLBIQ

 

10.

Включення в систему знань.

1.Роз’язання рівнянь.

Робота за підручником.

 

 

 

 

2. Розв’язання прикладу на порядок дій. Перевірка.

 

 

3. Тестування. Перевірка засвоєного матеріалу.

С.55 № 10 (а,б) – самостійне розв’язання рівнянь.

 (Мессенджер Viber, електронна пошта)

 

С. 55 № 12- самостійне розв’язання прикладу з подальшою перевіркою.

 

Сайт «На Урок для учнів»

https://naurok.com.ua/test/formula-shlyahu-zadachi-na-ruh-750045.html

 

 

11.

Рефлексія навчальної

діяльності.

-Мені було цікаво…

-Я дізнався (дізналась)….

-Я тепер вмію….

-Які формули вивели?

- Що здалося найважчим на уроці?

Самооцінка учнями діяльності на уроці.

 

Відправлення смайлів в  Zoom

 

 

 

 

Мессенджер  Viber  (Додаток № 5)

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.12

Домашнє завдання

С. 54 № 6 (а,б,в)- розв’язати задачі, № 10 (в)  розв’язати рівняння.

 

-мессенджер  Viber

 

 

Додаток № 1

Висота кімнати 3 м, довжина 10 м, а ширина  7 м. Який об’єм повітря міститься у кімнаті?

а = b q +r

Довжина прямокутника 80 см, ширина – 20 см. Знайти площу фігури.

Р = (а +в)2

 

Знайди швидкість автомобіля, якщо він пройшов 160 км за 4 год.

S = ав

 

Знайди периметр прямокутника зі сторонами 8 см і 10 см.

V = a в c

 

Автобус їхав зі швидкістю 60 км/год. Яку відстань він проїде за 5 год.?

v = s : t

 

 Додаток № 2

 

 

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами. 

Додаток № 3

Додаток № 4

Додаток № 5

Мені було легко

Мені ще потрібно потренуватися

Мені було важко

 

 

docx
Додав(-ла)
Margarita Margarita
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
2275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку